Kwalifikacja AU29 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
styczeń 2018
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Kwalifikacja A.26 – styczeń 2018
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.26 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
- 
                        Pytanie 1 z 401. PytanieKtóre z wymienionych opracowań jest wtórnym źródłem informacji marketingowych? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 2 z 402. PytanieKtórą technikę badań zastosowano w ankiecie, której fragment zamieszczono w ramce? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 3 z 403. PytanieAgencja reklamowa ma przeprowadzić kampanię reklamową, skierowaną do klientów ogólnopolskiego biura podróży, zamierzających spędzić urlop za granicą. Na podstawie załączonych wyników badań marketingowych określ, jaki procent ankietowanych będzie stanowiło odbiorców tej reklamy. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 4 z 404. PytanieKtórą strategię dystrybucji powinien wybrać producent sprzętu AGD z tzw. średniej półki cenowej? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 5 z 405. PytanieKtórą formę reklamy zewnętrznej przedstawiono na rysunku? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 6 z 406. PytanieKtóry materiał POS, przeznaczony do przyklejania do regałów sklepowych za pomocą przezroczystego ramienia, przedstawiono na rysunku? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 7 z 407. PytanieAgencja reklamowa zdecydowała się zastosować strategię rozwoju rynku. Które z wymienionych działań powinna podjąć? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 8 z 408. PytanieKtóry z załączonych fragmentów reklam prasowych pełni funkcję przypominającą? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 9 z 409. PytanieKtóra z wymienionych nagród jest nagrodą branży reklamowej i podniesie prestiż oferty handlowej? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 10 z 4010. PytanieKtóry z podanych fragmentów ofert handlowych wywoła u klienta reakcję zwaną Desire (chęć posiadania, pożądanie) zgodnie z formułą AIDA? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 11 z 4011. PytanieKtóry z wymienionych argumentów oferty handlowej ma charakter USP (unikatowej propozycji sprzedażowej)? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 12 z 4012. PytanieCena netto sprzedaży koszulki z nadrukiem wynosi 20,00 zł. Jaka będzie cena brutto, zakładając 23% stawkę podatku VAT? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 13 z 4013. PytanieOblicz wysokość marży liczonej metodą „od sta”, jeśli cena zakupu towaru wynosi 60,00 zł, marża kwotowa 30,00 zł, a cena sprzedaży to 90,00 zł. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 14 z 4014. PytanieAgencja reklamowa opracowała dla klienta cennik interesujących go banerów reklamowych. 
  Oblicz brakującą w cenniku cenę brutto. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 15 z 4015. PytanieNa podstawie danych z tabeli oblicz ile wyniesie łączny techniczny koszt wytworzenia obydwu zleceń. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 16 z 4016. PytanieNa podstawie tabeli wybierz cenę reklamowej podkładki pod myszkę, przy której zysk ze sprzedaży będzie najwyższy. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 17 z 4017. PytaniePracownicy działu obsługi klienta w agencji reklamowej mają na spotkaniu z potencjalnym klientem zaprezentować prezentację multimedialną on-line. Który z wymienionych programów umożliwi przygotowanie i przeprowadzenie takiej prezentacji? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 18 z 4018. PytanieKtóry z wymienionych programów komputerowych będzie najbardziej pomocny w ulepszeniu fotografii, tak jak pokazano na załączonym zdjęciu? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 19 z 4019. PytanieKtóry z wymienionych programów jest najbardziej odpowiedni do tworzenia bazy danych klientów agencji reklamowej? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 20 z 4020. PytanieKtóra z wymienionych baz danych ma charakter analityczny? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 21 z 4021. PytanieBaza kontrahentów agencji reklamowej została utworzona w programie Microsoft Office Excel. Który filtr należy założyć na kolumnie kod pocztowy, aby uzyskać listę kontrahentów z Częstochowy posiadających tylko kod pocztowy 42-200? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 22 z 4022. PytanieAgencja reklamowa ma w swojej ofercie produkty reklamowe z różnego zakresu cenowego oraz realizujące różne cele promocyjne. Jakimi czynnikami kieruje się klient agencji, wybierając produkty o wysokiej skuteczności? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 23 z 4023. PytanieJaki typ temperamentu posiada klient o cechach lidera, poszukujący praktycznych rozwiązań, koncentrujący się na wyznaczonym celu oraz mający trudności z akceptacją racji drugiej osoby? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 24 z 4024. PytanieKtórego z opisanych klientów można nazwać klientem nielojalnym? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 25 z 4025. PytanieNa podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej określ, jaką technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedający. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 26 z 4026. PytaniePracownik działu obsługi klienta agencji reklamowej postanowił przedstawić klientowi korzyści wynikające z emisji spotów reklamowych w stacji TV. Które stwierdzenie najlepiej spełni to zadanie? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 27 z 4027. PytanieTrzydziestoletni mężczyzna – pracownik agencji reklamy – udał się na rozmowę biznesową do ważnego kontrahenta. Jego rozmówczyniami okazały się dwie kobiety w zupełnie różnym wieku: pani dyrektor marketingu oraz stażystka w dziale marketingu. Jak powinien postąpić mężczyzna podczas powitania? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 28 z 4028. PytaniePodczas rozmowy sprzedażowej z niezdecydowanym klientem pracownik agencji reklamowej zastosował regułę niedostępności. Która z podanych wypowiedzi wskazuje na zastosowanie tej reguły? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 29 z 4029. PytanieJak nowocześnie zaprezentować usługi dla młodzieży, wykorzystując fakt, że młodzi ludzie chętnie korzystają ze smartfonów? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 30 z 4030. PytanieKtóra z załączonych form prezentacji oferty ma najszerszy zasięg? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 31 z 4031. PytanieFirma dostarczająca nowe rozwiązania dla sektora reklamy planuje uczestniczyć w targach branżowych. Do wyboru są stoiska targowe przedstawione na rysunku. Które z nich będzie najatrakcyjniejsze dla zwiedzających? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 32 z 4032. PytanieKlient zamówił reklamę w formie muralu. Których wykonawców powinna zaangażować agencja reklamowa? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 33 z 4033. PytanieNa podstawie załączonych fragmentów wizytówek agencji reklamowych określ, która z nich specjalizuje się w realizacji indywidualnych, niestandardowych zleceń, tworzonych przez niezależnych twórców o wysokiej pozycji w branży reklamowej. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 34 z 4034. PytanieAgencja reklamowa prowadzi rozmowy handlowe ze swoim potencjalnym klientem. Którą technikę negocjacji stosuje negocjator, stwierdzając „W tym momencie kończą się nasze pełnomocnictwa i nie możemy decydować w tej kwestii”? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 35 z 4035. PytanieDom mediowy, laureat nagrody Firma Fair Play, wykupił czas antenowy (2 minuty) przed bardzo ważnym meczem piłkarskim. Zostało mu do sprzedaży jeszcze 30 sekund reklamy. Cena takiego spotu w tym czasie wynosi 100 000,00 zł. Dom mediowy spodziewał się dużego zainteresowania i zamierzał prowadzić z reklamodawcami negocjacje twarde. Zainteresowanie okazały jedynie dwie firmy, które są w stanie zapłacić 30 000,00 zł za 30 sekund. Którą strategię negocjacyjną powinien obrać dom mediowy? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 36 z 4036. PytanieKtórego obowiązkowego składnika brakuje w załączonej umowie kupna-sprzedaży? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 37 z 4037. PytanieAgencja reklamowa w miesiącu maju zrealizowała dla swojego klienta następujące zamówienie: 
  Oblicz podatek VAT, jaki musi zapłacić agencja, zakładając 23% stawkę podatku. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 38 z 4038. PytanieKtóry dokument należy wystawić, jeśli zamieszczona faktura zawiera błąd w miejscu zaznaczonym na czerwono? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 39 z 4039. PytanieW której umowie może wystąpić zapis podany w ramce? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 40 z 4040. PytanieW którym formacie zamkniętym warto przesłać ofertę sprzedaży, aby trudniej było zmienić jej treść? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
