Kwalifikacja AU29 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
styczeń 2015
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.26 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Agencja reklamowa, chcąc budować strategię marki kosmetycznej na podstawie czynników makroekonomicznych: polityczno-prawnych (P), ekonomicznych (E), społeczno-kulturowych (S) i technologiczno-ekologicznych (T) powinna przeprowadzić analizę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Agencja reklamowa, według briefu, powinna przygotować charakterystykę grupy docelowej wraz z analizą czynników determinujących, czyli czynników:
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Agencja reklamowa prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych w cenie zawyżonej w stosunku do działań konkurencyjnych agencji. Stosuje wobec powyższego strategię cenową zwaną
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Propozycja sprzedaży produktów lub usług reklamowych, określająca istotne warunki przyszłej umowy zawartej pomiędzy agencją reklamową a zleceniodawcą, zawarta jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Przygotowując ofertę handlową, zawierającą środki reklamowe z zakresu BTL, należy w dokumencie uwzględnić reklamę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Przedstawienie, najczęściej w formie multimedialnego pokazu (dokumentu), propozycji oferty sprzedażowej i działań reklamowych potencjalnej firmie lub marce nosi nazwę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Pierwszym krokiem przy projektowaniu bazy danych o klientach jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Baza danych o klientach, umożliwiająca zarządzanie relacjami z klientem, to baza
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Klient, który jest związany z firmą emocjonalnie i poleca firmę innym, to klient
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Klienci, którzy pierwsi kupują nowe produkty firmy, to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Według nowoczesnego modelu ostatnim etapem aspektu sprzedaży jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Miarą dobrej obsługi klienta jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Od 1 stycznia 2013 r. na fakturze nie ma obowiązku umieszczania określenia
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Jeżeli sprzedaż jest rejestrowana przez kasę fiskalną, to dokumentacja sprzedaży w postaci wydrukowanego paragonu fiskalnego powinna zostać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Dysonans pozakupowy to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Pierwszym etapem procesu podejmowania decyzji zakupowych u klientów jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Firma prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych. Cena ustalona w drodze negocjacji, gdy obie strony mają wpływ na ostateczną jej wartość, określana jest jako cena
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Przedsiębiorstwo stosuje metodę ustalania budżetu reklamowego – 2% od dochodu. Który budżet powinno ustalić, jeżeli dochód za ubiegły rok wyniósł 1 800 000 zł?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Agencja reklamowa ustala ceną na podstawie cen konkurencji, stosując strategię ceny zawyżonej. Produkt reklamowy powinien zostać wyceniony na kwotę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Najbardziej użytecznym programem do tworzenia prostej bazy klientów wraz z sortowaniem i wyszukiwaniem jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Każdy klient, który wymaga szybkiej i uprzejmej obsługi ze strony sprzedawcy, to klient
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Na którą kwotą należy wystawić fakturę za wydruk 80 plakatów reklamowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Informacje pozyskiwane przez agencję reklamową w celu rozpoznania rynku produktów i usług reklamowych z Rocznika Statystycznego nazywa się danymi
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Na podstawie danych z przedstawionego wykresu określ, która reklama według klasyfikacji dodatkowej ma największy udział w wydatkach reklamowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Na podstawie danych zawartych w tabeli, określ wartość wydatków reklamowych poniesionych przez firmę PRIMAVERA WODA w marcu na reklamę w gazetach.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Agencja reklamowa dokonała analizy marketingowej usług sprzedaży powierzchni reklamowej. Wzięto pod uwagę tylko czynniki zewnętrzne. Wśród nich agencja nie powinna analizować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Podczas procesu sprzedaży produktów i usług reklamowych ważnym zadaniem taktycznym jest produkcja spotu reklamowego. Etap tworzenia spotu telewizyjnego, polegający na doborze obsady do reklamówki, to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Na podstawie danych przedstawionych w tabeli oblicz, ile wyniesie koszt wytworzenia 200 sztuk parasoli reklamowych z nadrukiem monochromatycznym.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Ostateczna wersja filmu reklamowego dotyczącego sprzedaży odzieży sportowej, przygotowywanego dla klienta, który chce zaistnieć na rynku, to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Dokumentem będącym odpowiedzią agencji reklamowej na marketingowy brief klienta jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
W trakcie negocjacji żadna ze stron nie podjęła próby ustąpienia na rzecz przeciwnika. Obie strony zastosowały zatem typ negocjacji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Technika współpracy przy rozwiązywaniu konfliktów ma zastosowanie, gdy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Agencja reklamowa, ustalając ceny produktów i usług reklamowych poniżej cen firm konkurencyjnych, zastosowała strategię
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Na podstawie analizy danych przedstawionych w tabeli określ, jaki procent badanych konsumentów akceptuje cenę 12 zł.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Na podstawie danych przedstawionych na wykresie wskaż, w których latach nastąpił wzrost wydatków na reklamę w USA o 0,85 mld zł.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Agencja digitalowa wykonała analizę BCG swoich produktów i usług internetowych. W której grupie znajdują się produkty i usługi digitalowe, które nie przynoszą zysków i nie maja perspektyw rozwoju?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Agencja reklamowa prowadzi fanpage’a firmy odzieżowej na Facebooku. Całkowity koszt netto obsługi miesięcznej zawiera koszt obsługi kampanii reklamowej 750 zł oraz konsulting 250 zł. Usługi są objęte 23% podatkiem VAT. Cena brutto usługi reklamowej na fakturze dla klienta powinna wynosić
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Przy sprzedaży produktów i usług reklamowych sprzedawca powinien wiedzieć, iż sposób umieszczania reklamy zewnętrznej przy pasie drogowym reguluje prawo
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Podmioty biorące udział w procesie zakupowym to:
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Optymalnym programem do analizy działań internautów na stronie reklamowej firmy odzieżowej jest
Poprawnie
Niepoprawnie