Kwalifikacja AU30 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
styczeń 2018
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Kwalifikacja A.27 – styczeń 2018
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.27 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Reklama nowego modelu odkurzacza, zgodnie z siatką FCB, powinna mieć cel
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Jaką formę reklamy zastosowano na załączonej ulotce?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Które z wymienionych haseł reklamowych powinien umieścić na ulotce producent mebli ogrodowych z Krakowa, chcąc w szybki sposób zbadać skuteczność swojej reklamy w swoim mieście?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Producent proszku do prania Omega w swojej reklamie porównuje produkt zaplamiony z wypranym i czystym. Która technika prezentacji została zastosowana w celu dotarcia do odbiorców?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Przedstawiony na planszy tekst został napisany z wykorzystaniem czcionki
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Który model reklamy buduje markę według załączonego schematu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Jakie działania w ramach merchandisingu spowodują najbardziej efektywne oddziaływanie na nabywcę?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Wypowiedź podana w ramce powstała na skutek psychologicznego oddziaływania reklamy, określanego jako efekt
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Pracownik działu obsługi klienta w agencji reklamowej zajmujący się codzienną komunikacją z klientem oraz nadzorujący przebieg poszczególnych działań reklamowych to Account
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Który z wymienionych rodzajów reklamy powinna zastosować prężnie działająca na terenie kraju firma odzieżowa, która chce pozyskać nowych nabywców: ludzi młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących sobie wygodę?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Renomowana firma ogrodnicza uczestniczy w Targach Kwiatowych. Stoisko, o którym numerze, powinna zamówić w celu najlepszej i najbardziej efektownej ekspozycji swoich produktów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Jaki rodzaj perspektywy zastosowano podczas wykonywania załączonej fotografii?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Jaki rodzaj reklamy w formie wyskakującego okienka należy wybrać w celu wykonania animacji w technologii Flash, zawierającej ruchome elementy graficzne i dźwiękowe?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Który z podanych plików zachowuje grafikę w postaci wektorowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym określa praktykę rynkową agresywną, której przykład pokazano w załączeniu, jako działanie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Jaką funkcję, w załączonym ogłoszeniu, pełni tekst: „Nie wiesz jak pozbyć się zbędnych kilogramów bez efektu jojo”?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Jaki rodzaj kompozycji zamieszczono na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
W jaki sposób można wykorzystywać załączone zdjęcie z licencją CC0 (Creative Commons Zero) przekazane do Domeny Publicznej, pochodzące z internetowego banku fotografii?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Wydruk próbny bez użycia klisz, wykonany w drukarni offsetowej w celu sprawdzenia kolorystyki przed drukiem właściwym, służący do przedstawienia go klientowi w celu akceptacji, to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Który nośnik reklamy w postaci wolnostojącej tablicy o wymiarach 1,4 × 2,0 m, ustawionej na betonowym cokole prostopadle do ulicy, pokazano na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Planując kampanię reklamową charakteryzującą się małym zasięgiem połączonym z wysoką selektywnością demograficzną oraz krótkim czasem i wysoką zdolnością oddziaływania na odbiorcę, należy wykorzystać reklamę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Który z wymienionych środków reklamy może być finansowany z części budżetu reklamodawcy określanej jako above the line?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Kierowanie oferty do konkretnego odbiorcy na rynku ma duże znaczenie, ponieważ
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Ile dni reklamowych może wykupić firma obuwnicza w ramach swojej kampanii promocyjnej, jeżeli dziennie planuje emisję 2 spotów po 1 200,00 zł, a na kampanię przeznaczyła 90 000,00 zł?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Których z wymienionych programów nie wolno przerywać w celu nadania reklamy, zgodnie z ustawą o radiofonii i telewizji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Który z pokazanych na rysunkach materiałów jest akcydensem?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Który moduł ogłoszeniowy pokazano na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Którego z przedstawionych wzorców należy użyć, aby zaprojektować ogłoszenie drobne typu „w kontrze”?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Introligator, który chce wykroić z arkusza papieru logo firmy o skomplikowanych kształtach, a nie może tego uzyskać za pomocą zwykłego cięcia, dokona
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Umieszczając reklamę na szybie sklepowej i chcąc równocześnie zapewnić 40% przepuszczalność światła oraz widoczność na zewnątrz, należy ją wykonać wykorzystując
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Na której fotografii pokazano Softbox, czyli narzędzie do modyfikowania i zmiękczania światła, którego konstrukcja powoduje, że światło kierowane jest w jedną stronę, dzięki czemu fotograf ma dużo większą kontrolę nad kierunkiem jego padania?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Który z przedstawionych rysunków na pewno został wykonany w programie do grafiki rastrowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Którą technikę druku należy zastosować do umieszczenia logo na kubku z wykorzystaniem gumowego stempla?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Realizując zamówienie na 10 000 sztuk ulotek reklamowych w formacie A5, należy zastosować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Które obszary zaznaczono na rysunku czerwoną i zieloną linią?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Pracownik agencji reklamowej obsługujący ploter tnący został porażony prądem. Jaką czynność należy wykonać w pierwszej kolejności?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Na podstawie załączonych wyników ankiety wskaż, którą stację telewizyjną powinien wybrać producent kosmetyków męskich, aby wprowadzić na rynek linię dezodorantów dedykowanych młodym, aktywnym sportowo mężczyznom, spędzających wolny czas w towarzystwie przyjaciół.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Który ze wskaźników kampanii reklamowej jest określony za pomocą podanego wzoru?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
W miejscowości liczącej 300 osób, reklamę telewizyjną kawy obejrzało 50 kobiet, spośród 180 kobiet wchodzących w skład grupy docelowej. Jaki jest zasięg tej reklamy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Który z producentów galanterii skórzanej, stosując reklamę telewizyjną, osiągnął najwyższy współczynnik CPP (dotarcia do 1% grupy docelowej)?
Poprawnie
Niepoprawnie