Kwalifikacja TG12 Planowanie i realizacja usług w recepcji
styczeń 2019
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
- 
                        Pytanie 1 z 401. PytanieKtóre z podanych zadań wykonywane jest przez pracownika recepcji hotelowej? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 2 z 402. PytanieKtóry z zamieszczonych wózków stanowi wyposażenie stanowiska pracy bagażowego w hotelu? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 3 z 403. PytanieKtóre z wymienionych elementów wyposażenia recepcji powinny być udostępnione gościom hotelowym? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 4 z 404. PytanieWskaż główne zadanie recepcjonisty-dysponenta w hotelu. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 5 z 405. PytanieDo zakresu czynności którego pracownika hotelu należy m.in. przekazywanie recepcji bieżących informacji o stanie rezerwacji, przyjmowanie rezerwacji oraz przygotowanie listy przyjazdów na określone terminy? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 6 z 406. PytanieKtóre usługi hotelu powinien zaproponować przede wszystkim recepcjonista przedsiębiorcy organizującemu pobyt szkoleniowy dla swoich pracowników? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 7 z 407. PytanieWskaż rodzaj jednostki mieszkalnej, którą podczas rezerwacji powinien zaproponować recepcjonista matce z 13-letnim synem. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 8 z 408. PytanieKtóre z działań promujących nowo otwarty hotel będzie źródłem informacji dla najliczniejszej grupy potencjalnych gości? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 9 z 409. PytanieWłaściciel pensjonatu zorganizował konferencję prasową, informując lokalne media o najnowocześniejszych rozwiązaniach ekologicznych w obiekcie. Który element promocji zastosował? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 10 z 4010. PytanieKtórą strategię stosuje obiekt hotelarski, jeżeli aranżacja pokoi hotelowych jest dostosowana do aktualnej pory roku? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 11 z 4011. PytanieKtóre z podanych działań promocyjnych hotelu realizowane jest w ramach sprzedaży osobistej? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 12 z 4012. PytaniePan Nowak zarezerwował telefonicznie pokój hotelowy informując, że potwierdzi rezerwację na piśmie w ciągu tygodnia. Którą rezerwację przyjął recepcjonista? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 13 z 4013. PytanieRecepcjonista przyjmując rezerwację telefoniczną dotyczącą noclegu, powinien zapytać zamawiającego, przede wszystkim o rodzaj pokoju oraz Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 14 z 4014. PytanieDla kogo recepcjonista pracujący na nocnej zmianie jest zobowiązany przygotować raport o statusie pokoi? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 15 z 4015. PytanieGość hotelu poprosił pracownika recepcji o rezerwację biletu na prom. Z którego systemu rezerwacyjnego powinien skorzystać recepcjonista? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 16 z 4016. PytanieKtóry z zamieszczonych dokumentów potwierdza rezerwację dwóch pokoi jednoosobowych na dwie doby wraz ze śniadaniami i obiadokolacjami? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 17 z 4017. PytanieNa podstawie zamieszczonego fragmentu grafiku rezerwacji określ termin i rodzaje zarezerwowanych jednostek mieszkalnych. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 18 z 4018. PytanieKtóry dokument zawiera informacje dla gości o terminie, liczbie i rodzaju zamówionych usług w hotelu? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 19 z 4019. PytanieGość zgłosił w recepcji, że jest alergikiem. Które działy hotelowe powinny otrzymać informację o problemach zdrowotnych gościa? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 20 z 4020. PytanieMałżeństwo z 4-letnim synem przyjechało do pensjonatu na zimowe wczasy, by aktywnie spędzić czas na stoku narciarskim. Które służby hotelowe recepcjonista powinien o tym poinformować? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 21 z 4021. PytanieGość hotelowy poprosił o zorganizowanie w pokoju kolacji dla kilku osób. Które informacje recepcja powinna przekazać gastronomii w związku z zamówioną usługą? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 22 z 4022. PytanieKtóre działania w pierwszej kolejności powinien podjąć recepcjonista, wobec gościa walk in, jeżeli chce on wynająć pokój bez wcześniejszej rezerwacji? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 23 z 4023. PytanieJak służby parterowe 4-gwiazdkowego hotelu powinny postąpić z bagażem gościa, dostarczonym do recepcji kilkanaście minut później po jego przybyciu? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 24 z 4024. PytanieKtóra grupa usług jest świadczona gościom hotelowym bezpłatnie? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 25 z 4025. PytanieJak powinien zareagować recepcjonista na zdenerwowanie gościa spowodowane tym, że pomimo zamówienia usługi budzenia, nie został obudzony o umówionej godzinie i obawia się, że nie zdąży na ważne spotkanie? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 26 z 4026. PytanieKtóra z podanych usług dodatkowych jest najbardziej odpowiednia dla przebywającej w hotelu rodziny z dwójką dzieci w wieku przedszkolnym? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 27 z 4027. PytanieKtóry sprzęt sportowo-rekreacyjny recepcjonista może zaproponować gościowi zainteresowanemu turystyką aktywną? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 28 z 4028. PytanieW której najniższej kategorii hotelu, gość ma zapewnioną codzienną wymianę ręczników, room-service czynny przez co najmniej 18 godz. na dobę oraz możliwość otrzymywania codziennej prasy? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 29 z 4029. PytanieDo wystawienia którego dokumentu hotelowego recepcjonista musi znać imię i nazwisko, adres, obywatelstwo i nr dokumentu tożsamości gościa? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 30 z 4030. PytanieKtóry dokument potwierdzający sprzedaż usług hotelarskich recepcjonista powinien wręczyć gościowi, który uregulował gotówką płatność za pobyt? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 31 z 4031. PytanieKtóry przewodnik powinien zaproponować recepcjonista zagranicznemu gościowi zainteresowanemu walorami przyrodniczymi Polski? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 32 z 4032. PytanieKtóra z podanych usług dodatkowych hotelu jest świadczona odpłatnie? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 33 z 4033. PytanieKtórą z wymienionych usług dodatkowych należy zapewnić gościom w Polsce, we wszystkich hotelach, motelach, pensjonatach, niezależnie od kategorii? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 34 z 4034. PytanieNa podstawie informacji zawartych w tabeli wskaż hotel o najniższej kategorii zobowiązany do zapewnienia gościowi zmotoryzowanemu miejsca w strzeżonym garażu lub na parkingu strzeżonym. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 35 z 4035. PytanieKtóra usługa powinna być dostępna dla gości w hotelu niezależnie od kategorii? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 36 z 4036. PytanieKtóre działy hotelu powinny zostać poinformowane przez recepcję o przyjeździe gości planujących zrealizować pobyt według zamieszczonego harmonogramu? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 37 z 4037. PytanieJaką należność za pobyt zapłaci gość przebywający w hotelu 4 doby, jeżeli pokój kosztuje 200,00 zł za pierwszą dobę, a rabat za drugą i każdą następną dobę wynosi 20%? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 38 z 4038. PytanieMałżeństwo z dzieckiem wynajęło w hotelu apartament dwuosobowy z dostawką w terminie od 1 do 10 lipca. Cena apartamentu wynosi 400,00 zł za dobę, a cena dostawki 10% ceny apartamentu. Oblicz koszt pobytu całej rodziny w hotelu. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 39 z 4039. PytanieNa podstawie zamieszczonego fragmentu faktury oblicz, ile wynosi wartość brutto za usługę noclegową. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 40 z 4040. PytanieKtórych usług nie można połączyć w jedną pozycję na paragonie fiskalnym? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
