Kwalifikacja TG12 Planowanie i realizacja usług w recepcji
styczeń 2018
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Kwalifikacja T.11 – styczeń 2018
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- T.11 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Pomieszczenie depozytowe w hotelu powinno być dostępne z
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Podstawowym zadaniem recepcji jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Który z pracowników recepcji nadzoruje przestrzeganie procedury przyjęcia gości do hotelu oraz ich sprawną obsługę?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Które z wymienionych zadań należy do obowiązków recepcjonisty concierge’a?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Które urządzenia stanowią wyposażenie stanowiska kasjera w hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Recepcjonista, widząc wchodzącego gościa do hotelu, w pierwszej kolejności powinien
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
W jaki sposób powinien zachować się recepcjonista, gdy podczas procedury check-out zdenerwowany gość informuje, że jego lot opóźniony jest o 10 godzin?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Który z instrumentów promocji zastosował hotel wprowadzający zniżkę 20% na usługi noclegowe dla grup powyżej 10 osób?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Który element promocji zastosował hotel, organizując bal dla znanych osobistości, jeżeli dochód z balu został przeznaczony na cele charytatywne?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Która z podanych grup usług dodatkowych oferowana jest zarówno gościom hotelu jak i passantom?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Recepcjonista przyjął rezerwację noclegów dla grupy 17 studentów, w tym 9 mężczyzn i 8 kobiet. Którą z podanych struktur pokoi powinien zaproponować gościom?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Który dokument jest dla recepcjonisty potwierdzeniem rezerwacji usług zakupionych przez biuro podróży?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Które z oznaczeń pokoi powinien wpisać recepcjonista w grafiku, rezerwując nocleg w pokoju składającym się z sypialni i salonu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Który dokument jest sporządzany na przedstawionym druku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Wskaż czynność dotyczącą rezerwacji, którą wykona recepcjonista korzystając z przedstawionej na zrzucie zakładki systemu komputerowego.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Zakładka komputerowego systemu przedstawiona na zrzucie ekranu to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Które oznaczenie należy zapisać w formularzu rezerwacyjnym dla gościa zamawiającego nocleg w apartamencie wraz z pełnym wyżywieniem dla trzech osób?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Gość zarezerwował pobyt w hotelu od 10 do 14 lipca br., informując, że przyjedzie o godz. 1200, a wyjedzie o godz. 800. Doba hotelowa w tym hotelu rozpoczyna się o godz. 1100, a kończy o 900. Które oznaczenie w grafiku odpowiada złożonemu zamówieniu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Który druk powinien przygotować recepcjonista wprowadzający rezerwację do zapisania szczegółów dotyczących pobytu gościa w hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Który dział obiektu hotelarskiego recepcjonista powinien poinformować o tym, że gość choruje na celiakię?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Jak określi recepcjonista w zleceniu dla działu służb pięter, informację o pokoju w trakcie remontu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Który element procedury check-in ma miejsce podczas przyjęcia grupy na podstawie listy roomingowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Jak powinien zachować się recepcjonista wobec gościa hotelu poruszającego się na wózku inwalidzkim?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Którą usługę dodatkową powinien zaproponować recepcjonista gościowi pragnącemu odpocząć z dala od zgiełku, po wyczerpującej podróży?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Które z wymienionych czynności powinien wykonać recepcjonista w celu sporządzenia dokumentu na zamieszczonym formularzu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Podczas pobytu w hotelu w Krakowie, grupa turystów poprosiła o przedstawienie propozycji jednodniowej wycieczki po mieście i okolicy. Którą z możliwości powinien zaproponować im recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Do części którego systemu należy sieć monitorów LCD rozmieszczonych w lobby hotelowym, restauracji, barach, przed i w salach konferencyjnych, informujących gości o ofercie hotelowej, wydarzeniach i atrakcjach turystycznych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Wskazanie przez recepcjonistę gościowi zagranicznemu drogi do konsulatu jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Hotel, który zarezerwował dla biura podróży określoną liczbę miejsc noclegowych w określonym czasie, respektując prawo biura podróży do wcześniejszej anulacji, dokonał tego na podstawie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
W którym momencie procedury check-in recepcjonista powinien poinformować gościa o dostępnych w ofercie hotelu usługach dodatkowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Gość walk in narzeka na zawyżoną opłatę pobraną przez taksówkarza korporacyjnego przewożącego go z lotniska do hotelu. Którą usługę powinien zaproponować mu recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Który rodzaj usługi zaoferowano gościom, jeżeli zaproponowano im udział w zajęciach animacyjnych dla dorosłych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Którą usługę dodatkową świadczoną w hotelu powinno się zarezerwować z wyprzedzeniem?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Którą usługą dla gości hotelowych jest wake up call?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Która z podanych usług dodatkowych hotelu jest świadczona odpłatnie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Za pomocą urządzenia przedstawionego na rysunku gość ureguluje należność za pobyt
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Na podstawie zamieszczonego fragmentu faktury oblicz wartość podatku VAT dla usług podstawowych.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Który dokument przesyłany gościowi zawiera wszystkie warunki rezerwacji usług hotelowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Cena netto pokoju w hotelu wynosi 100,00 zł za dobę, a stawka podatku VAT 8%. Którą cenę brutto recepcjonista powinien wpisać do faktury gościa przebywającego w hotelu 2 doby?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Oblicz koszt noclegów dla 3-osobowej rodziny, która przebywała w hotelu w terminie od 11 do 16.04.2017 r. i skorzystała z pokojów: 1- i 2-osobowego.
Poprawnie
Niepoprawnie