Kwalifikacja TG12 Planowanie i realizacja usług w recepcji
styczeń 2014
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- T.11 0%
- Z.11 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Które z wymienionych czynności należą do zadań concierge’a?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Które z wymienionych elementów wyposażenia recepcji powinny być udostępnione gościom hotelowym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Terminal POS służy do
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Która z wymienionych ofert hotelowych jest najbardziej odpowiednia dla gościa indywidualnego-biznesmena?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Którym środkiem promocji jest działanie hotelu polegające na zaproszeniu przedstawicieli prasy i władz lokalnych na uroczystość otwarcia hotelowego SPA?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Kierownictwo obiektu hotelarskiego planuje stworzyć grupę lojalnych klientów. Które z wymienionych działań promocyjnych powinno być zastosowane w tym celu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Hotel, którego główną grupę klientów stanowią goście biznesowi korzystający z noclegu w okresie od poniedziałku do piątku, planuje podjąć pewne działania w celu zapewnienia sobie równomiernego obłożenia w ciągu całego tygodnia. Które z wymienionych działań promocyjnych powinny przynieść oczekiwane rezultaty?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Hotel, który zarezerwował dla biura podróży określoną liczbę miejsc noclegowych w określonym czasie, respektując prawo biura podróży do wcześniejszej anulacji, dokonał tego na podstawie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Rezerwacja, w której ustalono, że do godziny 1800 w dniu przyjazdu hotel zatrzyma pokój do dyspozycji klienta bez konieczności wpłaty przez niego zaliczki, nosi nazwę rezerwacji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
W jakim czasie od momentu otrzymania zamówienia na usługi hotelarskie recepcja powinna przesłać klientowi pisemne potwierdzenie rezerwacji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Z którego systemu powinien skorzystać recepcjonista warszawskiego hotelu sprawdzając możliwość rezerwacji pobytu dla gościa w hotelu w Londynie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Formularz rezerwacyjny służy do
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Pani Nowakowska rezerwując telefonicznie pobyt w hotelu dla swojej koleżanki oświadczyła, że należność zostanie uregulowana przez gościa w dniu wyjazdu. Które dane powinien zapisać recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Biuro podróży zamówiło w hotelu dwa pokoje w terminie od 6 do 13 lipca 2014 r. i od 13 do 20 lipca 2014 r. Recepcja dokonała rezerwacji na styk. Które zaznaczenie odpowiada rezerwacji usług noclegowych dla biura podróży?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Który z wymienionych dokumentów jest przygotowywany przez recepcję dla służby pięter?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Gość w trakcie pobytu zamówił w recepcji kolację do pokoju dla trzech osób. Które informacje powinien przekazać recepcjonista gastronomii?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Którego z wymienionych dokumentów nie może przyjąć recepcjonista, jako podstawy do zarejestrowania gościa w hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Kwi t depozytowy jest potwierdzeniem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Kto i w jakim celu uzupełnia przedstawiony druk?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Który dokument stanowi podstawę do wydania klucza do pokoju hotelowego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Preautoryzacja wymaga podania przez gościa numeru
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Wobec których z wymienionych gości recepcja stosuje uproszczoną procedurę przyjęcia do hotelu, polegającą na ich rejestracji bez okazywania dokumentu tożsamości?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Która z wymienionych czynności nie jest elementem procedury obsługi gościa VIP?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
W celu spełnienia oczekiwań gościa walk-in w pierwszej kolejności należy mu zaproponować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Do recepcji w godzinach porannych zgłasza się gość, który narzeka na hałas za oknem spowodowany robotami drogowymi. Gość ma zarezerwowany pokój na pięć dni. W jaki sposób recepcjonista powinien zareagować na problem?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Który dokument powinien zostać wystawiony dla gościa, który korzysta z bagażowni?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Którą informację oprócz imienia i nazwiska gościa korzystającego z dodatkowych usług gastronomicznych powinien przekazać kelner recepcji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Z którego źródła informacji powinien skorzystać recepcjonista hotelu w Zakopanem, pytany przez gościa o drogę do schroniska górskiego na Hali Gąsienicowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Do niezbędnych materiałów informacyjnych znajdujących się w recepcji motelu położonego w pobliżu aglomeracji, oprócz atlasu samochodowego i mapy turystycznej okolicy, należą:
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Zgodnie z przedstawioną na piktogramach ofertą kempingu, recepcjonista może polecić gościowi, między innymi, skorzystanie:
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Do hotelu przybył, bez wcześniejszej rezerwacji, znany artysta malarz. Dla kogo recepcjonista powinien przygotować informację o gościu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Podczas rejestrowania państwa Kowalskich system recepcyjny wskazał, że w dniu następnym pani Kowalska obchodzi urodziny. Dla kogo recepcjonista powinien przygotować informację dotyczącą urodzin gościa w celu przygotowania niespodzianki do pokoju w postaci kosza słodyczy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Dyrektor firmy zarezerwował dla swoich współpracowników pakiet konferencyjny. W potwierdzeniu rezerwacji, wysłanym przez hotel, określony został czternastodniowy termin płatności za usługę. Którą formę płatności wpisał kasjer na fakturze w dniu wyjazdu grupy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Recepcjonista rozliczając należność za pobyt gościa kartą kredytową, powinien sprawdzić, oprócz imienia i nazwiska okaziciela karty
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Którą kwotę powinien zapłacić gość za skorzystanie z noclegu w terminie od 10 do 15 lipca, przy założeniu, że cena netto za pokój wynosi 100 zł, stawka VAT 8%?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Recepcjonista podczas przyjęcia gościa do hotelu, dla którego pobyt wykupiło biuro podróży, powinien poprosić go
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Firma wykupiła dla 20 osób w terminie od 5 do 6 czerwca 2014 r. pakiet konferencyjny, obejmujący nocleg, wyżywienie i przygotowanie sali konferencyjnej w cenie 200 zł brutto od osoby. W trakcie pobytu czterech uczestników konferencji dodatkowo skorzystało z minibaru na kwotę 50 zł brutto każdy. Którą należność powinna uregulować firma?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Który dokument służy do rozliczenia finansowego usług hotelarskich, zamówionych przez firmę?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Które z wymienionych danych są wymagane na fakturze?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Który dokument powinien wręczyć recepcjonista gościowi, który z powodu zagubienia faktury, zwrócił się z prośbą o ponowne wystawienie dokumentu?
Poprawnie
Niepoprawnie