Kwalifikacja HGT.06 Realizacja usług w recepcji
czerwiec 2016
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- T.11 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Które z podanych zadań wykonywane jest przez pracownika recepcji hotelowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Które urządzenia stanowią wyposażenie stanowiska kasjera w hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Które urządzenie służy do rejestrowania sprzedaży usług hotelarskich do celów ewidencji skarbowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Na podstawie przedstawionego zamówienia na usługi hotelarskie wskaż jednostkę mieszkalną, którą należy zarezerwować dla gościa.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Recepcjonista przyjął rezerwację noclegów dla grupy 25 studentów (13 mężczyzn i 12 kobiet). Którą z podanych struktur pokoi powinien zaproponować gościom?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Grupie turystycznej, dla której nie przygotowano jeszcze pokoi w hotelu, należy umożliwić odświeżenie się oraz
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Którą usługę powinno się zaproponować miłośnikowi muzyki poważnej, goszczącemu w hotelu w Krakowie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Na podstawie zamieszczonej informacji wskaż instrument promocji stosowany przez hotel Wezyr.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Które działanie wspierające sprzedaż usług hotelarskich należy zastosować w ramach promocji sprzedaży?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Który instrument promocji stosuje hotel, wprowadzając ofertę „Śpij 4 noce, zapłać za 3″?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Podczas telefonicznej rezerwacji usług przez gościa indywidualnego recepcjonista powinien ustalić przede wszystkim
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Klient dokonał rezerwacji noclegu w hotelu i we wskazanym terminie uregulował określoną w potwierdzeniu zaliczkę. Wskaż, który rodzaj rezerwacji powinien zaznaczyć recepcjonista.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Który etap procesu rezerwacji internetowej usług hotelarskich przedstawiono na zamieszczonym zrzucie ekranu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Który dokument należy wysłać klientowi w celu poinformowania go o terminie rezerwacji pobytu, rodzaju pokoju oraz jego cenie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Która karta rezerwacji odpowiada zamówieniu 2 pokoi jednoosobowych i 1 pokoju dwuosobowego w terminie od 1 do 5 sierpnia 2016 r. dla Państwa Nowaków i ich dwojga dorosłych dzieci?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Który symbol oznaczający taryfę hotelową należy wpisać w formularzu rezerwacji, jeżeli recepcjonista przyjął zamówienie klienta na rezerwację noclegu z pełnym wyżywieniem?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Na podstawie fragmentu Karty rezerwacji, oblicz ile posiłków należy zlecić do przygotowania hotelowej restauracji dla gości z Uniwersytetu Łódzkiego.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Którą komórkę organizacyjną hotelu należy poinformować o szczegółach zamówienia złożonego przez Jana Nowaka?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Na podstawie zapisu w grafiku rezerwacji określ termin pobytu gościa.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Którą z czynności należy wykonać w pierwszej kolejności, przyjmując gościa do hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Która z podanych czynności recepcjonisty nie należy do procedury check-out?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Podczas procedury check-in grupy turystycznej klucze do pokoi i karty pobytu należy wydać gościom
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Małżeństwu z dwójką małych dzieci, które przybyło do hotelu w celach biznesowych, należy przede wszystkim zaproponować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Na którym etapie kompleksowej obsługi gościa, recepcjonista powinien udzielić informacji o regulaminie hotelowym, zasadach funkcjonowania depozytu oraz usługach dodatkowych oferowanych przez hotel?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Którą grupę informacji, oprócz nazwiska i imienia gościa, należy wpisać do karty pobytu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Które dokumenty należy sporządzić podczas procedury check-in?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Na podstawie analizy rachunku wstępnego wskaż kwotę, którą należy przedstawić gościowi do akceptacji.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Którą lokalną atrakcję kulturalną należy polecić gościom przebywającym na przełomie lipca i sierpnia w hotelu w Mikołajkach?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Gościom hotelowym, którzy planują zwiedzić Stare Miasto w Warszawie i dotrzeć na lotnisko taksówką, należy udzielić informacji, korzystając
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Która z podanych usług dodatkowych jest najbardziej odpowiednia dla przebywającej w hotelu rodziny z dwójką dzieci w wieku przedszkolnym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Która usługa powinna być dostępna dla gości w hotelu niezależnie od kategorii?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Usługi obligatoryjne świadczone w hotelu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Który dział hotelu należy poinformować o przyjeździe gości z Izraela w celu dostosowania usług podstawowych do ich potrzeb?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Informację o zwiększonym obłożeniu pokoi należy w pierwszej kolejności przekazać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Który dokument płatniczy, wystawiony przez biuro turystyczne, okazany przez gościa podczas procedury check-in jest świadectwem opłacenia noclegu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Która forma płatności wymaga wyposażenia recepcji hotelowej w terminal płatniczy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Wskaż kwotę, którą zapłaci gość za pobyt w hotelu, jeżeli wartość brutto zamówionych i zrealizowanych usług wynosi 1 200 zł, a podczas rezerwacji została wpłacona na konto hotelu zaliczka w wysokości 30% wartości zamówienia.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Oblicz wartość brutto usługi gastronomicznej jeżeli gość hotelowy zamówił do pokoju 3 obiady w cenie jednostkowej brutto 50 zł, a usługa room service wynosi 20% wartości zamówienia.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Wartość netto usług noclegowych wynosi 1 000 zł. Korzystając z danych zamieszczonych w ramce, oblicz wartość brutto za te usługi.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Na podstawie fragmentu faktury oblicz wartość brutto usług hotelarskich.
Poprawnie
Niepoprawnie