Kwalifikacja HGT.06 Realizacja usług w recepcji
wrzesień 2015
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- T.11 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Pan Kowalski wybiera się w podróż po Polsce. Chce nocować tylko w małych hotelach, które dysponują maksymalnie 25 jednostkami mieszkalnymi. Swoje zobowiązania chciałby regulować kartą płatniczą. W hotelach, o jakim najniższym standardzie, może planować nocleg?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Do zadań pracowników recepcji hotelowej nie należy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Na podstawie danych przedstawionych w tabeli, określ minimalną powierzchnię hallu recepcyjnego w hotelu 4* posiadającym 60 jednostek mieszkalnych.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Który z podanych pracowników recepcji jest odpowiedzialny za dobre relacje na linii gość-hotel?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Oferta którego hotelu jest najbardziej odpowiednia dla dyrektora firmy poszukującego obiektu o wysokim standardzie, w którym mógłby prowadzić negocjacje kontraktu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Do hotelu przyjeżdża gość o bardzo wysokich wymaganiach dotyczących warunków pobytu. Który typ pokoju należy mu zaproponować?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Recepcjonista w trakcie procedury check-out zauważył, że gość jest niezadowolony z pobytu. W tej sytuacji recepcjonista powinien
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Który z podanych sposobów udzielania informacji o usytuowaniu windy, kierowany do osoby niewidomej, jest właściwy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Celem zwiększenia popytu na usługi hotelarskie wprowadzono w weekendy ceny niższe o 50%. Który instrument promocji zastosowano?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Obiekt hotelarski, który prezentuje swoją ofertę na portalu społecznościowym, stosuje strategię
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Które z podanych działań promocyjnych hotelu, realizowane jest w ramach sprzedaży osobistej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Gość może zostać obciążony kosztami pierwszej doby, w sytuacji nie wstawienia się w wyznaczonym czasie w hotelu, gdy skorzystał z rezerwacji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
System rezerwacyjny, obsługujący gości indywidualnych oraz przedsiębiorstwa w zakresie sprzedaży usług hotelarskich, to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Gość w trakcie pobytu w hotelu zamówił w recepcji kolację do pokoju dla czterech osób. Które informacje powinien przygotować recepcjonista dla działu gastronomii?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Gość zarezerwował nocleg w hotelu w terminie od 9 do 12 stycznia i poinformował, że przyjedzie o godzinie 1900 pierwszego dnia rezerwacji. Które oznaczenie w grafiku jest właściwe dla tej rezerwacji, jeżeli doba hotelowa trwa od 1200 do 1200 następnego dnia?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Której informacji recepcjonista nie musi umieszczać w formularzu rezerwacji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Na podstawie fragmentu grafiku rezerwacji pokoi na lipiec, określ termin pobytu gości w pokoju 204.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Którą komórkę organizacyjną powinien poinformować pracownik przyjmujący rezerwację gościa, który jest diabetykiem?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Gość zarezerwował nocleg w pokoju dwuosobowym i poprosił o wstawienie do pokoju deski do prasowania z żelazkiem. Recepcjonista zlecenie na tę usługę powinien przekazać do działu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Który z pracowników służby parterowej hotelu wykorzystuje w swojej pracy przedstawiony druk?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Pracownik recepcji, przyjmując prowadzoną przez pilota grupę dwudziestu osób, powinien w pierwszej kolejności
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Nieodłącznym elementem procedury zarejestrowania gościa w obiekcie hotelarskim jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Który dokument stanowi podstawę do wydania klucza do pokoju hotelowego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Podczas procedury check-in gościa typu VIP w hotelu, należy go przywitać oraz
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Firma konsultingowa złożyła do hotelu zamówienie na spotkanie integracyjne dla swoich pracowników. Która propozycja elementów spotkania będzie przede wszystkim spełniała oczekiwania zamawiającego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Do recepcji dzwoni gość informując, że podczas ciszy nocnej w pokoju nr 102 jest głośno. W tej sytuacji recepcjonista powinien
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Do hotelu przyjechało małżeństwo z trójką dzieci: 4-letnią córką, 2-letnim i 17-letnim synem. Ile kart pobytu powinien wręczyć gościom recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Dokumentem sporządzanym przez recepcjonistę na życzenie gościa, w dniu wyjazdu z hotelu, jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Którego rodzaju informacji udzielił pracownik recepcji gościom, zapoznając ich z ciekawymi miejscami znajdującymi się w okolicach hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Gość w zamówieniu na usługi hotelarskie zwrócił się z prośbą o zarezerwowanie pobytu w hotelu obejmującego: nocleg, całodzienne wyżywienie, usługi rekreacyjne i rozrywkowe. Który rodzaj usług powinien zaznaczyć recepcjonista przyjmujący zamówienie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Na którym z przedstawionych druków recepcjonista powinien zapisać wiadomość dla gościa hotelowego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
O fakcie przyjazdu do hotelu gościa VIP, w pierwszej kolejności, powinien być poinformowany
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Gość hotelu zwrócił się do pracownika recepcji z prośbą o wypożyczenie laptopa. Który dokument należy sporządzić dla potwierdzenia realizacji tej usługi?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Pani Anna Nowak odwiedza Hotel Premium w Karpaczu po raz pierwszy. Z której formy płatności nie będzie mogła skorzystać płacąc za usługi dodatkowe, wcześniej niezamówione?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Obiekt hotelarski może dokonać preautoryzacji, w przypadku płatności za usługi
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Podczas procedury check-out gość poprosił recepcjonistę o fakturę za zrealizowane w hotelu usługi. Przed jej wystawieniem pracownik recepcji powinien ustalić zakres płatnych usług oraz
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Które z podanych usług hotelarskich są świadczone gościom nieodpłatnie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Cena obiadu dla 2 osób w restauracji hotelowej wynosi 220,00 zł. Oblicz koszt tego posiłku, jeżeli goście zamówili go do pokoju, a opłata za dostarczenie posiłku wynosi 20% wartości zamówienia?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Po rozliczeniu usługi noclegowej, z której skorzystał gość, łączna wartość brutto wyniosła 300,00 zł. Którą wartość podatku należy wpisać do faktury, jeżeli nocleg objęty jest stawką 8%?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Którą wartość netto należy wpisać do faktury, jeżeli po rozliczeniu gościa z usług noclegowych wartość brutto wyniosła 750,00 zł?
Poprawnie
Niepoprawnie