Kwalifikacja HGT.06 Realizacja usług w recepcji
styczeń 2015
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- T.11 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
W recepcji każdego hotelu, niezależnie od kategorii, gość hotelowy może skorzystać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Ile powinna wynosić wysokość lady recepcyjnej do obsługi gościa na stojąco?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Nowoczesna klucznica powinna znajdować się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Wskaż minimalną powierzchnię hallu recepcyjnego w hotelu 5* posiadającym 40 jednostek mieszkalnych.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Które z wymienionych czynności należą do zadań concierge’a?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Głównym zadaniem kierownika recepcji jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Który rodzaj jednostki mieszkalnej odpowiada potrzebom klienta określonym w przedstawionym zamówieniu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Podczas uroczystego otwarcia hotelu zorganizowano pokaz mody znanego projektanta. Który instrument promocji zastosował obiekt?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Które z działań marketingowych hotelu podejmowane jest w ramach sprzedaży osobistej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Rozszerzenie współpracy pensjonatów z kolejnymi biurami podróży to działanie marketingowe w zakresie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Klient dokonał rezerwacji noclegu w hotelu i we wskazanym terminie uregulował określoną w potwierdzeniu zaliczkę. Wskaż, który rodzaj rezerwacji powinien zaznaczyć recepcjonista.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Dokument potwierdzający rezerwację zakupionych usług i przekazany przez klienta biura podróży hotelarzowi to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Gość zarezerwował pokój jednoosobowy w terminie od 4 do 6 grudnia 2014 roku. Który numer pokoju zaznaczył recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Do recepcji hotelowej wpłynęło zamówienie pobytu weekendowego dla 2 osób. Który z dokumentów sporządzi recepcjonista, aby go zarezerwować?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Który dokument stanowi dla gościa potwierdzenie terminu rezerwacji, ilości i rodzaju zamówionych pokoi oraz ich cen?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Której z wymienionych informacji recepcjonista nie wpisze do karty rezerwacyjnej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
W hotelach powszechnie przyjęte jest, że rejestracja grup nie powinna trwać dłużej niż
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Procedurę obsługi gościa VIP stosuje się w przypadku
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Jednym z elementów procedury check-out jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Bagaż gościa VIP jest dostarczany do pokoju w czasie, który nie powinien przekroczyć
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Do recepcji hotelu zgłosił się pilot z grupą emerytów z Hiszpanii, która wcześniej złożyła rezerwację i otrzymała potwierdzenie. W takiej sytuacji recepcjonista powinien
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Który dokument stanowi podstawę do rejestracji gościa w hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Otwarcie rachunku gościa jest czynnością kończącą procedurę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
W sytuacji oczekiwania gościa na otrzymanie pokoju przed rozpoczęciem doby hotelowej, recepcjonista powinien
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Który dokument stanowi podstawę wydania klucza do pokoju hotelowego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
W trakcie obsługi gości recepcjonista w czasie wykonywania swoich obowiązków nie powinien
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Który dokument wypełnia recepcjonista podczas procedury check-in?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Podczas procedury przyjęcia gościa do hotelu, informację na temat daty i miejsca jego urodzenia recepcjonista wpisuje do
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Dokumentem sporządzanym przez recepcjonistę na życzenie gościa, podczas procedury check-out jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Do hotelu przyjechało małżeństwo z córkami w wieku 8 i 16 lat. Ile kart pobytu wyda gościom recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
W karcie pobytu recepcjonista nie wpisuje informacji dotyczącej
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
W których kategoriach hoteli gość może skorzystać z usługi pralniczej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Kwiaciarnia lub możliwość dostarczenia kwiatów to usługa świadczona w hotelach kategorii
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Do usług bezpłatnych świadczonych na życzenie gościa hotelowego można zaliczyć
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Który dokument, po zakończeniu pobytu grupy gości w hotelu, przekaże recepcjonista zamawiającemu w celu dokonania płatności przelewem?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
W hotelu gość życzy sobie zapłacić za pobyt kartą płatniczą. Jest to możliwe, jeśli recepcja dysponuje
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Oblicz na jaką wartość brutto zostanie wystawiona gościowi faktura, jeżeli nocował w hotelu 5 dób, posiadał status stałego klienta uprawniającego do 20% opustu oraz cena jednostkowa brutto pokoju wynosiła 100 zł.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Wskaż kwotę, którą zapłaci gość za pobyt w hotelu, jeżeli wartość brutto zamówionych i zrealizowanych usług wynosi 1 200 zł, a podczas rezerwacji została wpłacona na konto hotelu zaliczka w wysokości 30%.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Którą liczbę w kolumnie „Ilość” i kwotę w pozycji „Wartość netto w zł” powinien wpisać recepcjonista w fakturze?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Którą wartość brutto usług noclegowych opodatkowanych 8% podatkiem VAT powinien wpisać na fakturze recepcjonista, jeżeli gość nocował w hotelu 4 doby, a cena jednostkowa netto wynosiła 100 zł?
Poprawnie
Niepoprawnie