Kwalifikacja AU29 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
czerwiec 2014
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.26 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Pracownik agencji reklamowej, przesyłając informacje handlowe za pomocą środków komunikacji elektronicznej, musi przestrzegać ustawy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Osoba zatrudniona w agencji reklamowej na stanowisku sprzedawcy powierzchni reklamowych ma sprawdzoną technikę rozmów z klientami, polegającą na „forsowaniu” produktu. Oznacza to, że pracownik, prowadząc rozmowę sprzedażową, skupia się na
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Agencja reklamowa określiła swoją politykę cenową usług jako „zbieranie śmietanki” z rynku. Oznacza to, że agencja będzie stosować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Agencja reklamowa dokonała analizy marketingowej usług sprzedaży powierzchni reklamowej. Wzięto pod uwagę tylko czynniki zewnętrzne. Wśród nich agencja nie powinna analizować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Jeżeli przy realizacji zlecenia pracownik agencji reklamowej skorzystał z formatów 90×50 mm oraz 85×55 mm, to przygotowywał projekt
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Zamawiający usługę reklamową złożył w agencji reklamowej zlecenie zawierające opis celu, zakres prac, planowany budżet i orientacyjny termin realizacji usługi. Korzystanie z tego dokumentu umożliwiło pracownikowi agencji reklamowej pozyskanie informacji użytecznych w procesie tworzenia kampanii reklamowej. Ten dokument to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Agencja reklamowa podjęła decyzję, że ofertę sprzedaży produktów i usług reklamowych kieruje tylko do jednego segmentu firm, skupiając się tym samym na osiągnięciu w nim relatywnie dużego udziału. Oznacza to, że agencja stosuje strategię marketingu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Agencja reklamowa przygotowała szeroką ofertę sprzedaży produktów i usług, wybrała więc strategię marketingową nastawioną na zachowania klientów
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Do zapisu w formie pokazu, prezentacji zastosować format multimedialnej zawierającej ofertę handlową, należy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Proof służy do sprawdzenia
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Rozmowa sprzedażowa pracownika agencji reklamowej z przyszłym klientem powinna przebiegać według kolejności:
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Klient agencji reklamowej zlecił, aby ta – wykorzystując Internet – zbadała słabe strony jego produktu. W tym celu pracownik agencji reklamowej powinien przeszukiwać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Usługa reklamowa, która dotyczy kampanii ATL nie powinna uwzględniać działań marketingowych z wykorzystaniem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Agencja reklamowa otwierająca swoją filię, opracowuje nową drogę dotarcia z produktem do klienta. Zastosuje więc działania charakterystyczne dla narzędzia marketingu mix, jakim jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Realizując dla klienta agencji reklamowej zlecenie doboru najbardziej efektywnego rodzaju promocji sprzedaży rowerów górskich w okresie letnim, należy – w oparciu o przedstawiony wykres – zaproponować narzędzie w postaci
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Agencja reklamowa realizuje zamówienie na przeprowadzenie wywiadu marketingowego, dotyczącego jakości serwisu pogwarancyjnego czołowego producenta sprzętu AGD. Zgodnie z zaleceniem klienta wywiad będzie realizowany techniką CATI, czyli z wykorzystaniem ankiety
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Sporządzając plan marketingowy agencji reklamowej, w części dotyczącej strategii marketingowej należy zamieścić informacje
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Pracownik agencji reklamowej chce przedstawić klientowi etapy realizacji usługi zaprojektowania logo w postaci pokazu slajdów. Który program komputerowy powinien do tego wykorzystać?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Jeżeli podczas negocjacji dotyczących umowy sprzedaży usługi reklamowej jeden z uczestników pociera oko, oznacza to, że zastosowany sygnał komunikacji niewerbalnej określa
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Przy tworzeniu bazy danych klientów agencji reklamowej należy uwzględnić
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Agencja reklamowa oszacowała cenę usługi opracowania projektu ulotki, uwzględniając m.in. wynagrodzenie grafika komputerowego. Zastosowała więc cenę ustaloną według
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Przygotowując ofertę handlową zawierającą środki reklamowe z zakresu BTL, należy w dokumencie uwzględnić reklamę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Klient zwrócił się do agencji reklamowej ze zleceniem dokonania redesignu opakowania, czyli
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Pracownik agencji reklamowej prezentuje klientowi ofertę sprzedaży usługi reklamowej, obejmującej m.in. określenie cech marki, budowanie marki i propozycje zarządzania nią. Jaki tytuł powinna nosić prezentacja?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Przygotowanie korespondencji seryjnej do klientów agencji reklamowej realizowane jest za pomocą programu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Do agencji reklamowej zgłosił się klient dysponujący już księgą znaku swojej firmy, jednak zależy mu na posiadaniu podstawowych nośników wizerunku marki. W tym celu pracownik agencji powinien zrealizować zlecenie na
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Najbardziej dynamiczny, otwarty, konsumpcyjny typ klienta, najczęściej znajdujący się u szczytu kariery, określany jest jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Producent wyrobów mlecznych złożył w agencji reklamowej zlecenie na opracowanie projektu graficznego opakowania na nowy rodzaj jogurtu owocowego, sygnalizując żeby wykorzystano kolor pobudzający apetyt. Pracownik agencji reklamowej jako kolor dominujący powinien zaproponować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Agencja reklamowa, znajdując się w fazie wzrostu notuje szybko rosnącą sprzedaż usług, rosnące zyski oraz rosnącą liczbę konkurentów. Oznacza to, że agencja nie powinna podejmować działań mających na celu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Agencja reklamowa, która bez udziału pośredników promuje swoje usługi, stosuje kanał dystrybucji określany jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Do zrealizowania zlecenia klienta, agencja reklamowa wykorzystała informacje pochodzące ze strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego. Oznacza to, że skorzystała ze źródeł
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Którą z cech osobistych, pracownik agencji reklamowej działający z jej ramienia jako negocjator, powinien wykluczyć podczas prowadzenia negocjacji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Celem marketingowym agencji reklamowej odnoszącym się do sprzedaży usług w jej fazie dojrzałości jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Agencja reklamowa opracowuje projekt folderu reklamowego dla klienta. Jednostkowe koszty zmienne przygotowania projektu to 10 zł, koszty stałe to 120 zł, a marża 10%. Ile wyniesie ostateczna cena projektu folderu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Agencja reklamowa zaprosiła swoich pracowników na „burzę mózgów” w celu zgromadzenia pomysłów na nowe opakowanie dla jednego z produktów, sprzedawanych przez kluczowego klienta agencji. Maksymalną efektywność stosowania tej techniki badań marketingowych może ograniczyć
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Do agencji reklamowej zgłosił się klient, który wyraził przekonanie, że znaczna część rynku docelowego jest nieświadoma istnienia jego produktu. Realizacja zlecenia obejmującego stworzenie kampanii promocyjnej powinna skupić się na działaniach zbudowania
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Które z narzędzi, zaliczane do marketingu bezpośredniego powinna wybrać agencja reklamowa do sprzedaży swych usług?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Przy opracowaniu cennika usługi wydruku należy przede wszystkim uwzględnić
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Negocjując umowę sprzedaży produktu należy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Właściciel sklepu spożywczego zauważył znaczny spadek obrotów w swojej placówce. Zwrócił się z prośbą o rozszerzenie bazy danych klientów o pole „ocena jakości obsługi”. Do pozyskania takich danych pracownik agencji reklamowej powinien zaproponować skorzystanie z usługi specjalisty od wywiadu marketingowego, określanego mianem
Poprawnie
Niepoprawnie