Kwalifikacja AU29 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
czerwiec 2016
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.26 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Dla którego rodzaju popytu procentowa zmiana wielkości popytu jest mniejsza niż procentowa zmiana ceny?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Działanie mechanizmu rynkowego polega na kształtowaniu wielkości popytu i podaży
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Informacje pozyskiwane przez agencję reklamową w celu rozpoznania rynku produktów i usług reklamowych z Rocznika Statystycznego nazywa się danymi
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Waluty innych krajów i inne środki płatnicze są przedmiotem obrotu na rynku
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Agencja reklamowa określiła swoją politykę cenową usług jako „zbieranie śmietanki” z rynku. Oznacza to, że agencja będzie stosować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
W którym rodzaju konkurencji na rynku występuje duża liczba przedsiębiorstw o niewielkim udziale w rynku, niemających większego wpływu na kształtowanie cen rynkowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Szef działu reklamy ogólnopolskiego miesięcznika „Czas Aptekarzy” chce zachęcić kilka dużych koncernów farmaceutycznych do zamieszczenia reklam w magazynie. Które z narzędzi promocji pozwoli najefektywniej przekonać klientów do podjęcia współpracy z gazetą?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Do czynników ekonomicznych otoczenia dalszego przedsiębiorstwa zalicza się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Agencja reklamowa dokonała analizy marketingowej usług sprzedaży powierzchni reklamowej. Wzięto pod uwagę tylko czynniki zewnętrzne. Wśród nich agencja nie powinna analizować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Która z informacji jest efektem badań jakościowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Drogie perfumy kupowane na prezent dla bliskiej osoby są produktami
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Agencja reklamowa oferująca full-service podjęła decyzję o pozyskaniu większej liczby klientów zainteresowanych reklamą ATL. W związku z tym, dział sprzedaży powinien skupić się na zapytaniach dotyczących
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Przedstawiony na wykresie cykl życia produktu dotyczy kategorii cyklu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Producenci AGD przy sprzedaży swoich produktów z zastosowaniem ograniczonej liczby punktów sprzedaży ze względu na konieczność stworzenia odpowiednich warunków sprzedaży korzystają z dystrybucji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Do narzędzi promocji sprzedaży zalicza się:
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Jeżeli klientami firmy są osoby bardzo młode (rejestrujące się na stronie firmy), to najlepszą formą dotarcia do tych osób z nową ofertą będzie wykorzystanie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Oferent przedstawiający ofertę handlową nie jest zobowiązany do wywiązania się z warunków oferty, gdy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Agencja reklamowa ustala ceny swoich produktów metodą kosztową. Oblicz cenę netto ulotki reklamowej na podstawie następujących danych: całkowite koszty stale wynoszą 30 000 zł, jednostkowy koszt zmienny wynosi 2 zł, a planowany zysk ze sprzedaży 10 000 szt. ulotek wyniesie 30%.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Agencja reklamowa w pierwszy poniedziałek każdego miesiąca udziela 20% rabatu na cały asortyment. Który rodzaj rabatu stosuje agencja?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Do którego rodzaju dyskryminacji cenowej dochodzi w sytuacji, gdy taki sam produkt lub usługa ma różne ceny dla różnych grup klientów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik interesujących go bannerów reklamowych. Oblicz brakującą w cenniku cenę brutto.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Tworzenie bazy danych o klientach jest opłacalne w przypadku, gdy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Klienci, którzy kupują towar po takiej cenie, że zaspokaja ona określone potrzeby w stopniu ich interesującym i podążają przy tym za między innymi modą czy stylem, określani są jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Nabywca kupujący głównie towary oznaczone przedstawionym znakiem kieruje się motywami o charakterze
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Które z wymienionych kryteriów segmentacji rynku są najistotniejsze w przypadku zastosowania dla branży samochodowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Atrakcyjność segmentu rynku zależy od barier wejścia i wyjścia z niego. Najbardziej atrakcyjne segmenty rynku mają
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Na podstawie przedstawionego fragmentu rozmowy sprzedażowej określ technikę aktywnego słuchania, którą zastosował sprzedający.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Podczas procesu sprzedażowego klient odczuwa lekceważenie jego osoby. Może to być wynikiem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Podczas prezentacji sprzedający odpiera zarzuty klienta, zgadzając się z jego uwagami, a jednocześnie odpiera je, opisując zalety produktu. Którą metodę odpierania zarzutów stosuje sprzedawca?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Stosując trójetapową argumentację sprzedaży FAB, handlowiec
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Chcąc wyjść naprzeciw wymaganiom każdego klienta poprzez dostosowanie produktów, cen, promocji i dystrybucji do indywidualnych potrzeb należy zastosować strategię
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Który rodzaj strategii produktowo-rynkowej wybrała agencja reklamowa oferująca nowe produkty na nowym rynku zbytu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
W sytuacji, gdy przedsiębiorstwo zamierza kupić usługi reklamowe, wysyła do wielu agencji reklamowych brief
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Przedstawiony fragment umowy zlecenia dotyczy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Jeżeli celem umowy pomiędzy agencją reklamową a przedsiębiorstwem jest osiągnięcie określonego w jej treści rezultatu, na przykład: zaprojektowanie witryny internetowej, strony zawierają umowę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Prowadzenie negocjacji podczas rozmowy sprzedażowej jest konieczne, gdy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Uczestnicy negocjacji rzeczowych rozwiązali problemy starając się szukać wielu alternatywnych rozwiązań, które pozwoliły wybrać opcję zadowalającą obie strony i doprowadziły do długotrwałej współpracy. Którą zasadę negocjacji rzeczowych zastosowali uczestnicy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Która ze stosowanych technik negocjacyjnych związanych z wykorzystaniem czasu lub miejsca daje poczucie większej pewności i możliwość manipulowania miejscem?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Która z wymienionych form rozliczeń nie jest gotówkowa?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Prezentowany druk przedstawia
Poprawnie
Niepoprawnie