Kwalifikacja AU29 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
czerwiec 2017
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Kwalifikacja A.26 – czerwiec 2017
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.26 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Na podstawie załączonego wykresu wskaż, które media reklamowe są najmniej przydatnym źródłem wiedzy o produktach wyposażenia domu.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Do zrealizowania zlecenia klienta agencja reklamowa wykorzystała informacje pochodzące ze strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego. Oznacza to, że skorzystała ze źródeł
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Którą grupę czynników z analizy makrootoczenia (PEST) powinna przeanalizować firma reklamowa, która wprowadza nowy rodzaj usługi na rynek i pragnie zapoznać się z preferencjami konsumentów, do których ta usługa jest skierowana?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Na podstawie załączonej macierzy BCG wskaż produkty o niskim udziale w rynku i wysokiej dynamice sprzedaży, które po doinwestowaniu mogą w dalszej perspektywie przynieść przedsiębiorstwu duże zyski.
Uwaga
Kółka, które zostały umieszczone w macierzy, pokazują rozmiary i usytuowanie produktów oferowanych przez firmę reklamową.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Na podstawie załączonego wykresu wskaż, z którą grupą klientów współpraca będzie najbardziej opłacalna dla agencji reklamowej.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Do której grupy czynników analizy SWOT przedsiębiorstwa należy zaliczyć wysokie kwalifikacje pracowników tej firmy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Producent, który wytwarza towary przedstawione na rysunkach, stosuje politykę marki
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Agencja reklamowa w wyniku przeprowadzonej segmentacji oraz wyboru rynku docelowego postanowiła dostosować elementy marketingu mix ściśle dla swojego klienta – dużej sieci handlowej. Jaką strategię marketingową zdecydowała się zastosować agencja reklamowa?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Producent płatków śniadaniowych rozpisał konkurs na projekt opakowania dla płatków śniadaniowych, tym samym zastosował prosumpcję. Na czym będzie polegało to działanie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Przedstawiona oferta to działanie marketingowe z zakresu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Która z wymienionych form reklamy internetowej będzie najlepsza do reklamowania usług turystycznych, tak aby na bieżąco informować klientów o promocjach i okazjach przygotowanych przez firmę?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Firma produkująca kosmetyki dla kobiet pragnie w przekazie reklamowym podkreślić bogatą, unikatową kolorystykę produktów. Który z wymienionych nośników reklamy powinna zaproponować agencja reklamowa?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Oblicz cenę brutto projektu reklamowego, jeśli koszt produkcji netto wynosi 2 000,00 zł, firma nalicza marżę w wysokości 10%, a wysokość stawki podatku VAT to 23%.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Na podstawie wykazu kosztów agencji ustal koszty bezpośrednie produkcji 1 000 szt. ulotek reklamowych.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Którego elementu oznaczonego znakiem zapytania brakuje w załączonym cenniku reklamy internetowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Jaki koszt poniesie klient agencji zamawiający 10 spotów w dni powszednie w stacji radiowej w godzinach 1500-1800 i korzystający z 5% rabatu agencyjnego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Agencja stosuje metodę ustalania marży „od sta”. Oblicz kwotę marży agencji, jeżeli cena netto projektu reklamy wynosi 3 000,00 zł, a marża 30%.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Producent karmy dla zwierząt chce reklamować swoje produkty w serwisie AdSense od Google tak, aby reklama produktów dla psów była wyświetlana, gdy użytkownik przegląda artykuły poświęcone psom, a reklama produktów dla kotów, gdy przegląda artykuły poświęcone kotom. Jaki typ kampanii powinien zastosować?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Agencja sporządziła ofertę w edytorze tekstu Microsoft Office Word. W jakim formacie należałoby wysłać ofertę klientowi, aby jak najlepiej zachować jednolity charakter dokumentu, oryginalne formatowanie, umożliwić odczytanie ozdobnych czcionek oraz uniknąć zmiany wyglądu i treści dokumentu przy jego otwarciu na sprzęcie i oprogramowaniu klienta?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Kiedy adres osoby fizycznej, pozyskany z Internetu, może zostać wykorzystany do stworzenia bazy danych klientów Agencji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliwe automatyczne wyszukiwanie kontrahentów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Którą funkcję należy zastosować, aby w bazie danych o klientach sporządzonej w MS Excel, wyszukać oraz wyświetlić kontrahentów agencji wyłącznie z województwa podkarpackiego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Klient agencji reklamowej, który jest przekonany, że wszyscy chcą go oszukać, doszukuje się wad i obawia się, że reklama nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, to klient
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Do segmentacji rynku klientów instytucjonalnych agencja zastosowała kryterium, jakim jest roczna częstotliwość zakupów. Jaki rodzaj kryterium zastosowała agencja?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Klienta o jakim temperamencie dotyczy opis?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Którą technikę prezentacji reklamy zastosował przedstawiciel agencji, który w czasie rozmowy sprzedażowej wskazywał walory swojej oferty, przytaczając wyniki badań dotyczące skuteczności środków reklamy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Sposób umieszczania reklamy zewnętrznej przy pasie drogowym reguluje prawo
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Która z wymienionych form oferty handlowej znanej ogólnopolskiej agencji reklamy jest najmniej atrakcyjna?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Jaki rodzaj rabatu stosuje stacja radiowa?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Który model płatności zostanie zastosowany, gdy reklamodawca będzie obciążany przez Facebook za każde pojedyncze kliknięcie reklamy przez użytkownika serwisu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Klient złożył zlecenie emisji reklamy w czasie prime time. Na podstawie załączonych wyników oglądalności określ, w jakich godzinach powinna być nadawana reklama.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Agencja reklamowa przyjęła zlecenie przygotowania dla firmy ABC programu lojalnościowego. Dostała do dyspozycji bazę obecnych i potencjalnych klientów firmy. W celu skutecznego zabezpieczenia danych osobowych agencja powinna wprowadzić
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Przy odbiorze jakościowym ulotek należy sprawdzić
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Który z wymienionych elementów musi znajdować się w umowie sprzedaży produktów lub usług reklamowych, zawieranej w formie pisemnej, aby była ona ważna z mocy prawa, dla celów dowodowych oraz dochodzenia roszczeń przed sądem?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Odległość której ze stref powinna być zachowana między dwoma partnerami biznesowymi, prowadzącymi negocjacje handlowe?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
W jakim terminie według załączonego fragmentu Kodeksu Cywilnego firma powinna przyjąć ofertę złożoną telefonicznie, aby stała się ona wiążąca?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Który z wymienionych dokumentów należy dołączyć do zrealizowanej usługi reklamowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
W której fazie procesu realizacji transakcji handlowej sporządzony jest dokument, którego fragment zamieszczono na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Agencja jest płatnikiem podatku VAT i współpracuje wyłącznie z przedsiębiorstwami. W jaki sposób powinna dokumentować sprzedaż swoich usług?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Agencja opracowała załączony cennik reklam planszowych. W którym z wymienionych programów najłatwiej i najszybciej zastosować style formatowania tabeli?
Poprawnie
Niepoprawnie