Kwalifikacja AU29 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
czerwiec 2019
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Agencja reklamowa przed rozpoczęciem działalności przeprowadziła stosowne badania rynku. W tym celu pozyskała z GUS dane historyczne z ostatniego dziesięciolecia. Są to informacje o charakterze
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Produkt agencji reklamowej określany jako „gwiazda” w macierzy BCG charakteryzuje się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Którą ze strategii organizacyjno-rozwojowych zastosowała agencja wprowadzając na obsługiwany rynek Warszawy nowe, ulepszone rodzaje dotychczas sprzedawanych banerów reklamowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Jaki strategiczny cel marketingowy powinna założyć agencja reklamowa, która chce zdobyć pozycję lidera rynkowego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
W której fazie cyklu życia produktu należy zastosować reklamę pionierską?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Umową, na podstawie której znana firma sprzedaje prawo innej firmie do używania jej znaku towarowego i know-how, przy zachowaniu odrębności obu firm, jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Agencja reklamy chce poinformować prasę o wynikach konkursu na najlepszy film reklamowy wśród uczniów. Który instrument promocji powinna wykorzystać?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Najczęściej stosowanym narzędziem służącym do budowy lojalności klientów wobec firmy jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Które narzędzie marketingu internetowego powinna wykorzystać agencja reklamowa, uwzględniając warunki zleceniodawcy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Którą kategorię czasu antenowego powinna zaproponować agencja reklamy firmie preferującej reklamę w godzinach wieczornych i dysponującej budżetem 520,00 zł na 8 spotów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Ustal wartość netto plakatów reklamowych wiedząc, że koszty papieru i wydruku 1 000 szt. plakatów wynoszą 1 000,00 zł. Agencja pobiera marżę w wysokości 25%.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Ustal procent marży handlowej metodą w stu wiedząc, że koszt produkcji spotu radiowego wynosi 2 400,00 zł, a cena sprzedaży netto 3 000,00 zł.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Które z wymienionych określeń powinno znaleźć się w wierszu nagłówkowym tabeli cennika?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Jaki rodzaj rabatu stosuje agencja marketingowa, która sprzedaje swoje produkty po niższej cenie w regionach Polski południowo-wschodniej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Który z wymienionych formatów ulotek zapewnia największą powierzchnię reklamową?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Wskaż prawidłową kolejność slajdów w prezentacji oferty agencji Kreacja.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Które działanie można wykonać w prezentacji za pomocą ikonek pokazanych na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Załączona baza danych stworzona do celów marketingu bezpośredniego zawiera rekordy z kategorii informacji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Agencja reklamowa prowadzi bazę danych klientów w arkuszu kalkulacyjnym. Które z wymienionych działań będzie możliwe wyłącznie po założeniu autofiltra?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Jaki rodzaj bazy danych kontrahentów przedstawiono na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Klient, który jest nastawiony krytycznie, zwraca uwagę sprzedawcy na poziom obsługi, formę prezentacji towaru oraz wytyka wady funkcjonowania placówki, określany jest jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Właściciel niewielkiego, niedrogiego pensjonatu w okolicach Łodzi, położonego w dużym, pięknym parku z placem zabaw, chce poinformować klientów o nowej ofercie weekendowej. Do którego segmentu rynku w pierwszej kolejności powinny być skierowane środki reklamy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Jaką rolę w procesie sprzedaży reklamy odgrywa Account manager agencji reklamowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Której z wymienionych fraz powinien unikać sprzedawca, chcąc pozyskać lojalnego klienta?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
W której z podanych wypowiedzi przedstawiciela agencji reklamowej została zastosowana parafraza?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Nowo otwarta Agencja reklamowa opracowuje ofertę handlową swoich usług. Którego z wymienionych elementów nie będzie mogła załączyć z uwagi na brak doświadczenia w branży?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Technika jednostronnej argumentacji podczas prezentacji oferty agencji reklamowej polega na wskazywaniu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Która z agencji stosuje trójetapową argumentację sprzedażową „cecha-zaleta-korzyść”?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Agencja wprowadza na rynek innowacyjny i początkowo drogi nośnik reklamy internetowej, który spełnia potrzeby klientów – pionierów. Którą strategię marketingową powinna wybrać?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Na podstawie załączonego diagramu wskaż, w stosunku do którego z drukowanych materiałów reklamowych zastosowano strategię cenową super okazji dla klienta.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Celem firmy X jest zdobycie pozycji lidera rynkowego oraz kompleksowe zaspokajanie potrzeb klienta. Które z wymienionych działań nie będzie miało wpływu na realizację tej strategii?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Klient zgłosił zapotrzebowanie na reklamę wewnętrzną. Który z produktów należy mu dostarczyć?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Który dokument powinna sporządzić, firma przyjmując zlecenie do realizacji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Ile procent zniżki wynegocjował klient, jeśli cena przed negocjacjami wynosiła 165,00 zł, a po negocjacjach 156,75 zł?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
W czasie negocjacji żadna ze stron nie podjęła próby ustąpienia na rzecz przeciwnika. Obie strony zastosowały zatem typ negocjacji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Jaki rodzaj umowy charakteryzuje załączony opis?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Jaką formę powinna mieć umowa między agencją a nabywcą zgodnie z poniższymi klauzulami?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Dokumentem określającym istotne warunki przyszłej umowy kupna-sprzedaży tonerów do drukarki jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Agencja reklamowa może wystawić fakturę VAT zaliczkową w związku
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Pierwszą czynnością przy tworzeniu hiperłącza w prezentacji w programie Power Point jest
Poprawnie
Niepoprawnie