Kwalifikacja AU29 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
czerwiec 2020
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Dane opublikowane na stronie internetowej Głównego Urzędu Statystycznego należą do źródeł informacji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Którą część budżetu przeznaczyła firma na reklamę multimedialną w 2019 roku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Jeżeli agencja reklamowa prowadzi wyłącznie działalność na terenie województwa mazowieckiego, to swym zasięgiem obejmuje rynek
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Którą ze strategii organizacyjno-rozwojowych zastosowała agencja reklamowa, wprowadzając na obsługiwany rynek Krakowa nowe, ulepszone rodzaje dotychczas sprzedawanych banerów reklamowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Przygotowaniem i wdrażaniem kampanii reklamowych adresowanych do precyzyjnie wyodrębnionej grupy docelowej zajmują się agencje
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Do której fazy cyklu życia produktu zalicza się spowolnienie sprzedaży związane z nasyceniem rynku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Którą strategię stosuje firma oferująca wszystkie swoje produkty pod wspólną marką?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Z którego kanału dystrybucji korzysta producent, oferujący swoje produkty finalnemu nabywcy bez udziału pośredników?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Które narzędzie promocji przynosi wzajemne korzyści poprzez wsparcie finansowe, usługowe lub rzeczowe innego podmiotu w zamian za eksponowanie znaku towarowego lub nazwy firmy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Którą kategorię czasu antenowego powinna zaproponować agencja reklamy firmie preferującej reklamę w godzinach wieczornych i dysponującej budżetem 520,00 zł na 8 spotów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Element zawarty w ofercie handlowej umożliwiający uzyskanie szybkiej odpowiedzi zwrotnej to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Oblicz koszt jednostkowy ulotki na podstawie załączonych danych.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Ustalanie ceny na poziomie niższym niż średnia cena rynkowa i utrzymanie tego poziomu przez cały cykl życia produktu, to strategia
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Punktem wyjścia do obliczenia marży metodą „w stu” jest cena
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Oblicz cenę brutto emisji 15-sekundowego spotu reklamowego, jeśli koszt produkcji 10 sekund wynosi 10 000,00 zł, a wysokość stawki VAT to 23%.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Oblicz koszt całkowity wyprodukowania 150 kubków reklamowych przy założeniu, że koszty stałe wynoszą 1 500,00 zł, a koszt jednostkowy wyprodukowania jednego kubka to 3,50 zł.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Agencja reklamowa obniżyła cenę opracowania strategii reklamowej z 35 000,00 zł na 28 000,00 zł, czyli o
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Oblicz wartość brutto 1 500 ulotek reklamowych przy założeniu, że jedna ulotka kosztuje 2,00 zł netto, a klient otrzymał rabat w wysokości 7% liczony od wartości netto. Stawka podatku VAT wynosi 23%.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Który z wymienionych programów komputerowych służy do przygotowania prezentacji multimedialnej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Który z wymienionych programów komputerowych umożliwi stworzenie relacyjnej bazy danych klientów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Do wykonania reklamy produktów żywnościowych takich jak mrożonki, lody, napoje orzeźwiające, czy odświeżające gumy do żucia, agencja reklamowa zastosuje kolor
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Który z wymienionych programów komputerowych nie jest przeznaczony do tworzenia bazy danych o klientach?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Które informacje dostępne w bazie danych umożliwią nadanie przesyłki?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Zachowanie dystansu w stosunku do rad sprzedawcy oraz doszukiwanie się wad w produktach to cechy typowe dla klienta
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Wypowiedź przytoczona w ramce jest charakterystyczna dla klienta typu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Czynnikiem poprawiającym skuteczność komunikowania jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Zadbany i schludny wygląd, odpowiednia prezentacja oraz wysoka kultura obsługi to cechy charakterystyczne rozmowy sprzedażowej
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Który styl prowadzenia prezentacji pozwala na kontakt prowadzącego z odbiorcami w miłej atmosferze?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Która technika prezentacji reklamy przedstawia sposób, w jaki dany produkt rozwiąże codzienne problemy zwykłych ludzi?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Które medium pozwoli na emisję atrakcyjnej reklamy o charakterze audiowizualnym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Określ na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej, którą technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedający.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Podczas rozmowy sprzedażowej według pro klienckiego modelu sprzedaży, niezależnie od długości jej trwania, najwięcej czasu powinno poświęcić się na
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Jeśli klient zlecił przygotowanie materiałów reklamowych POS, przeznaczonych do umieszczenia na półce, to jaki produkt reklamowy należy ująć w zamówieniu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Który dokument powinna sporządzić firma przyjmując zlecenie do realizacji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Negocjacji nie podejmuje się, gdy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Wzajemne zaufanie, przyjazna atmosfera, ustępstwa oraz ujawnienie dolnej granicy akceptacji to typowe cechy negocjacji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Agencja reklamowa wystawiła fakturę za zakup 4 roll-upów po 250,00 zł netto za 1 szt., w której nie uwzględniła należnego klientowi rabatu wartościowego w wysokości 10,00 zł. Który dokument powinna sporządzić agencja, aby wpisać poprawnie dane?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Która faktura nie jest dowodem dokonania transakcji i na jej podstawie nie ma możliwości dokonania zapisów księgowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Który z wymienionych programów komputerowych umożliwi sporządzenie cennika produktów i usług reklamowych z zastosowaniem formuł obliczeniowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Który z wymienionych programów komputerowych nie jest przeznaczony do obsługi transakcji sprzedaży?
Poprawnie
Niepoprawnie