Kwalifikacja AU29 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
październik 2016
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Kwalifikacja A.26 – październik 2016
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.26 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Informacje zawarte w dokumentacji księgowej należy zakwalifikować do źródeł informacji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Pracownicy którego działu agencji reklamowej przygotowują między innymi scenariusze spotów reklamowych, projekty ogłoszeń, ulotek, plakatów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Podział rynku na jednorodne grupy nabywców według określonych kryteriów nazywa się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Agencja reklamowa podjęła decyzję, że ofertę sprzedaży produktów i usług reklamowych kieruje tylko do jednego segmentu firm, skupiając się tym samym na osiągnięciu w nim relatywnie dużego udziału. Oznacza to, że agencja stosuje strategię marketingu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Wydawnictwo szkolne, które kieruje swoją nową ofertę do nauczycieli i uczniów szkoły podstawowej, zastosuje kryterium segmentacji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Do podstawowych narzędzi marketingu-mix nie należy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
W której fazie cyklu życia produktu stosuje się reklamę pionierską?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Narzędzie promocji, którego głównym celem jest budowa wizerunku przedsiębiorstwa, nazywa się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Które z narzędzi promocji najskuteczniej działa podczas dokonywania zakupów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Celem tej funkcji opakowania produktu jest przede wszystkim wyróżnienie go spośród innych produktów stojących na półce. Jest to funkcja
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Przykładem ceny psychologicznej stosowanej w trakcie obniżek sezonowych jest cena
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Celem reklamy organizacji non-profit jest między innymi
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Cele ekonomiczne reklamy są związane z
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Agencja reklamowa, która bez udziału pośredników promuje swoje usługi, stosuje kanał dystrybucji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Producent gadżetów reklamowych oddziałuje na rynek za pomocą tradycyjnej mieszanki marketingowej. Oprócz produktu zalicza się do niej:
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Przedsiębiorstwo zorientowane marketingowo informuje swoich klientów o działaniach przedsiębiorstwa. Narzędziem należącym do marketingowej mieszanki 4P i będącym rodzajem komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Rysunek przedstawia wystawę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Do ekspozycji samochodów osobowych na wystawie stosuje się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Do gorących punktów dających największe możliwości sprzedażowe należą
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Stosując metodę ceny przewodniej przy ustalaniu ceny balsamu do ciała, należy wziąć pod uwag
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Ustalając cenę produktu, należy wziąć pod uwagę koszty związane między innymi z produkcją, dystrybucją, reklamą itp. Metodę tę nazywa się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Firma planująca zwiększanie sprzedaży dotychczasowych produktów na obecnych rynkach zastosuje strategię
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Agencja reklamowa stosuje 20% marżę, którą dolicza do cen netto zakupu. Ile zapłaci klient, który zamówił 200 sztuk wizytówek?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Ile wyniesie cena brutto 2 500 sztuk ulotek formatu A5, jeżeli agencja dolicza 15% marży, a cena jednostkowa netto wynosi 0,30 zł, a VAT 23%?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Jaką marżę procentową stosuje agencja reklamowa, jeśli cena sprzedaży netto kompletu gadżetów wynosi 110,00 zł, a kwota marży zawarta w cenie sprzedaży to 10,00 zł?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Klienta, który jako pierwszy podejmie decyzję o zakupie, nazywa się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Która kolejność etapów fragmentu rozmowy sprzedażowej jest prawidłowa?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Dysonans pozakupowy w procesie postępowania konsumenta na rynku związanym z zakupem to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Które media i środki reklamy powinna zawierać oferta agencji reklamowej dla nowo otwartego sklepu osiedlowego, ogólnospożywczego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Które ze środków reklamy nie należą do reklamy zewnętrznej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Cechą tego medium reklamowego jest między innymi brak ulotności przekazu. Dotyczy to reklamy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Jak nazywa się element przedstawiony na rysunku
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Dżinglem nazywa się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Jak nazywa się układ graficzny reklamy prasowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Celem tego stylu negocjacji jest utrzymanie dobrych relacji z partnerem w długim czasie, a negocjujący świadomie rezygnuje z części własnych celów. Taki styl często prowadzi do rezultatu „wygrany-przegrany”. Jest to styl
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
W trakcie prowadzonych negocjacji zostaje wypracowane porozumienie tworzące nową, korzystną dla obu stron jakość. Jest to styl negocjacji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Ile wyniesie cena brutto materiałów reklamowych, jeśli wartość netto wynosi 1 250,00 zł, a stawka podatku VAT wynosi 8%?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Ile wyniesie wartość brutto materiałów POS, jeżeli klient zapłacił 15 000 zł netto (VAT 23%)?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Do mediów typu ATL nie należy
Poprawnie
Niepoprawnie