Kwalifikacja AU29 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
styczeń 2014
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.26 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Dokumentem zawierającym wskazówki od klienta, użyteczne w procesie tworzenia kampanii reklamowej, jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Sposób umieszczania reklamy zewnętrznej przy pasie drogowym reguluje prawo
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Właściciel nieruchomości bez pozwolenia postawił na swojej posesji podświetlaną tablicę reklamową własnego warsztatu samochodowego. W ten sposób naraził się na przymusową rozbiórkę reklamy lub karę ograniczenia albo pozbawienia wolności do
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Na podstawie danych zawartych w tabeli określ, ile procent badanych konsumentów akceptuje cenę 9 zł za przedstawiony gadżet reklamowy.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Który kierunek rozwoju powinna wybrać agencja reklamowa, kierując się przedstawionymi na wykresie wynikami analizy wydatków firm na reklamę?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Firma zamierza zastosować najwyższą selektywność oddziaływania na potencjalnego klienta. W tym celu powinna zastosować reklamę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Jeżeli celem kampanii reklamowej jest zbudowanie wysokiej rozpoznawalności marki, to należy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Bezpośrednią rekomendację produktu przez sprzedawcę stosuje się głównie poprzez
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Sprzedając mikrofalówkę, której główną zaletą jest niski pobór prądu, w reklamie należy w celu podkreślenia tej cechy, wykorzystać apel
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Które połączenie kolorów powinno pojawić się w reklamie artykułu żywnościowego, aby wywołać uczucie głodu u klienta?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Do zareklamowania nowo powstałej poznańskiej restauracji, najlepiej zastosować reklamę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
W której odpowiedzi nie uwzględniono podmiotu dokonującego analizy wyboru produktu w procesie zakupowym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Formą reklamy wykorzystywaną w kilku mediach jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
W której fazie cyklu życia produktu stosuje się reklamę pionierską?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Agencja reklamowa otrzymała zlecenie od sklepu mięsnego na przygotowanie oferty handlowej w zakresie gadżetów reklamowych. Które gadżety powinna zaprezentować w ofercie handlowej, aby najbardziej kojarzyły się z firmą mięsną?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Agencja reklamowa za przygotowanie 100 wizytówek pobiera opłatę w wysokości 40 zł. Ile zapłaci klient zamawiający 400 wizytówek, jeżeli przy zakupie powyżej 350 wizytówek obowiązuje rabat w wysokości 10%?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Wydruk 100 ulotek drukiem laserowym kosztuje 11,70 zł. Która kwota powinna być podana w cenniku za wydruk 300 ulotek, jeżeli różnica między kosztami wydrukowania 200 i 100 oraz 300 i 200 ulotek wynosi 5,85 zł?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Przygotowanie banneru internetowego z animacją powinno być zrealizowane w oprogramowaniu typu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Przygotowanie publikacji reklamowych, które przed wydrukiem są przekształcane w krzywe, odbywa się w programie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Przygotowane zdjęcie reklamowe produktów zostało skompresowane bezstratnie. Zapisano je zatem w formacie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Rozszerzenie bazy danych klientów firma może uzyskać poprzez zastosowanie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Firma sprzedaje produkty reklamowe z wykorzystaniem strategii zbierania śmietanki. Swoje działania promocyjne powinna skierować zatem do tych konsumentów, którzy są
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Klient, który uważa, że w innym punkcie kupi lepszy, tańszy towar i zostanie lepiej obsłużony, jest klientem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Klient, który przychodzi do sklepu i zwraca się do sprzedawcy słowami: „Widzi Pan, przyszedłem tu po… i przebiega wzrokiem po towarach”, jest klientem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Zachowania sprzedawcy polegające na dążeniu do zrozumienia potrzeb klienta, pomaganiu mu w określeniu interesów i podjęciu właściwej decyzji, poświęcaniu mu dużo czasu, wskazują na pracę z klientem według programu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Miarą dobrej obsługi klienta jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Podczas procesu sprzedażowego klient odczuwa lekceważenie jego osoby. Może to być wynikiem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Pierwszym elementem przekazu reklamowego jest podanie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Formą prezentacji oferty handlowej rozpowszechnianej za pomocą Internetu przez użytkowników, jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Jeśli klientami firmy są osoby bardzo młode (rejestrujące się na stronie firmy), to najlepszą formą dotarcia do tych osób z nową ofertą, będzie wykorzystanie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Agencja reklamowa prowadzi sprzedaż niekonwencjonalnych produktów reklamowych i jest jedyną taką firmą na terenie kraju. Swoje produkty rozprowadza stosując dystrybucję
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Klientami firmy są wzrokowcy, w wieku od 13 do 17 lat. Najlepszą formą dotarcia do tej grupy docelowej będzie zastosowanie reklamy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Przy tworzeniu środków reklamowych wykorzystuje się psychologiczne właściwości kolorów. Który z wymienionych kolorów będzie najwłaściwszy dla reklamy środków czystości, typu proszki do prania?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Copywriter otrzymał zamówienie od firmy medycznej z prośbą o przygotowanie przekazu reklamowego skierowanego do lekarzy. Który styl powinien zastosować w przekazie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Negocjacje charakteryzujące się postawieniem drugiej stronie zdecydowanych konkretnych wymagań, to negocjacje
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Nagła zmiana zespołu negocjacyjnego, to technika negocjacyjna polegająca na
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Styl negocjacyjny, w którym preferuje się rozwiązanie wygrana-wygrana, to styl
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Dokument będący potwierdzeniem płatności za zakupione plakaty reklamowe, w którym płatnik wydaje dyspozycję bankowi lub poczcie do przekazania określonej kwoty ze swego rachunku bankowego na rachunek sprzedawcy plakatów, nazywany jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Do kosztów reklamy firma może zaliczyć
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Skład wielostronicowej publikacji reklamowej wykonuje się z zastosowaniem programu
Poprawnie
Niepoprawnie