Kwalifikacja AU29 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
styczeń 2016
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.26 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Wyników badań jakościowych o wyrazach przychodzących na myśl respondentom, gdy słyszą nazwę marki, należy poszukiwać w raportach
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Do rozpoznania czynników kulturowych mających wpływ na decyzje zakupowe niezbędna jest analiza danych
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Informacji o odrębnych fazach historii sprzedaży i dynamiki konkurencyjnej produktu dostarcza analiza
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Pracownik agencji reklamowej przygotowując analizę SWOT umieścił w niej informacje o zewnętrznych czynnikach pozytywnych, określanych jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Firmie sprzedającej prestiżowe samochody, której zależy na indywidualnej współpracy z dystrybutorem w granicach przestrzennie wyodrębnionego rynku, należy zaproponować strategię dystrybucji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Oferta zaspokajająca potrzeby klienta i jednocześnie gwarantująca mu satysfakcję z dokonanego zakupu jest zbiorem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Realizacja określonej funkcji w przedsiębiorstwie, której celem są działania kontrolne, dostarczające informacji o wielkości sprzedaży, kosztów i zysków dotyczy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Przy tworzeniu oferty handlowej na reklamę telewizyjną należy uwzględnić wewnętrzne uwarunkowania procesu zakupu, na które składają się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Firma usługowa przygotowuje ofertę handlową. Element identyfikujący firmę w ofercie to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Na podstawie danych przedstawionych w tabeli skalkuluj, która cena produktu zapewni największy zysk.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Standardowa stawka dodana do kosztu produktu przy ustalaniu ceny produktu reklamowego nazywa się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Cena netto dla hurtownika wynosi 2 000 zł, a marża 100 zł. Cena hurtowa netto dla detalisty wynosi 2 100 zł, a marża 500 zł. Jaka będzie wysokość ceny detalicznej netto?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Usługę wykonania muralu należy zakwalifikować do cennika reklamy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Wykonanie reklamy z grafiką zajmującą cały tył autobusu włącznie z szybą należy umieścić w cenniku pod pozycją
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
W cenniku reklam prasowych zamieszczone jest określenie junior page. Jest ono związane
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Skład wielostronicowej publikacji reklamowej wykonuje się z zastosowaniem programu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Pierwszym krokiem przy projektowaniu bazy danych jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Wydobycie z bazy danych użytecznych informacji, w celu ich późniejszego przekształcenia i uzyskania wyników, nazywa się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Baza danych o rynku instytucjonalnym nie zawiera informacji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Wybranie przez firmę pewnej liczby segmentów rynku, które są dla niej atrakcyjne i zgodne z jej zasobami oraz skoncentrowanie odmiennej strategii marketingowej i produktowej na każdym z nich, nazywa się specjalizacją
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Firma, która nie ma własnych, wyróżniających się dziedzin, imituje technologie, wzory produkcji oraz strategie biznesu liderów rynkowych stosuje strategię
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Zachowania konsumenta, umożliwiające mu osiągnięcie największej satysfakcji, najczęściej związanej z zakupem maksymalnie dużej liczby produktów przy danym dochodzie to zachowania
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Klient, który uważa, że w innym punkcie kupi lepszy, tańszy towar i zostanie lepiej obsłużony, jest klientem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Standardem rozmowy sprzedażowej jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
W trakcie przedstawiania oferty handlowej zaprezentowano działanie produktu i poddano go testowi jakości. Wykorzystano więc technikę prezentacji określaną jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
W prezentacji oferty sprzedaży wykorzystano cykl życia produktu. Dla której jego fazy charakterystyczne jest przechodzenie na komunikację zorientowaną na preferencje i lojalność?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Chcąc wyjść naprzeciw wymaganiom każdego klienta poprzez dostosowanie produktów, cen, promocji i dystrybucji do indywidualnych potrzeb, należy zastosować strategię
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Miarą dobrej obsługi klienta jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Które badanie marketingowe polega na wywołaniu określonego zjawiska i badaniu go w kontrolowanych warunkach?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Pracownik agencji reklamowej realizuje zlecenie na reklamę internetową, w formie animacji o dowolnym kształcie, która będzie pojawiać się nad oglądaną stroną na tzw. „przeźroczystej warstwie”. Tę formę reklamy określa się jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Copywriter otrzymał zamówienie od firmy medycznej na przygotowanie przekazu reklamowego skierowanego do lekarzy. Który styl powinien zastosować w przekazie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Cechy negocjacji nie stanowi
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Najmniej efektywne podejście do negocjacji, u którego podstaw leży przekonanie, że drugą stronę charakteryzują wady i nieuczciwe postępowanie, jest strategią typu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Jak nazywa się przedstawienie i ocena sytuacji negocjacyjnej w sposób zgodny ze stanem faktycznym, niezależnie od własnych opinii, uczuć i interesów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Jeżeli sprzedaż jest rejestrowana przez kasę fiskalną, to wydrukowany paragon powinien zostać wręczony
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Stwierdzenie przez sprzedawcę pomyłki w cenie, stawce, kwocie podatku lub w jakiejkolwiek innej pozycji faktury wiąże się z wystawieniem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Dokumentem określającym istotne warunki przyszłej umowy kupna-sprzedaży tonerów do drukarki jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Pracownik działu reklamy lokalnej rozgłośni radiowej przygotowuje cennik kampanii reklamowej. Dokumentem stanowiącym podstawę wyceny, który zawiera przykładowe rozmieszczenie spotów, jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
System Customer Relationship Management jest aplikacją komputerową, pozwalającą na zarządzanie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Które rozszerzenie posiadają pliki graficzne?
Poprawnie
Niepoprawnie