Kwalifikacja AU29 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
styczeń 2017
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Kwalifikacja A.26 – styczeń 2017
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.26 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Jaki procent budżetu firma LED przeznaczyła w roku 2015 na reklamę wydawniczą?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Na podstawie danych przedstawionych na wykresie wskaż, dla którego medium przewiduje się największy spadek (wyrażony w punktach procentowych) udziału w globalnych wydatkach w roku 2017 w stosunku do roku 2014.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Agencja reklamowa ma za zadanie przygotować ofertę handlową dla producenta sprzętu do nurkowania. W tym celu dokonała analizy rynku biorąc pod uwagę: styl życia, osobowość i zainteresowania konsumentów wchodzących w skład grupy docelowej. Jaki rodzaj kryteriów zastosowała agencja?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Z jakim rodzajem konkurencji mamy do czynienia, jeśli na rynku występuje duża liczba przedsiębiorstw o niewielkim udziale w rynku, niemających większego wpływu na kształtowanie cen rynkowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Agencja reklamowa realizuje zamówienie na projekt opakowania soku owocowego dla dzieci. W tym celu zamierza rozpoznać oczekiwania klientów, przeprowadzając wywiady techniką CAWI. Którą ankietę powinna zastosować agencja?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
W skład rozszerzonej formuły 7P, oprócz tradycyjnej mieszanki marketingowej 4P, wchodzą także następujące elementy:
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
W agencji reklamowej dokonano analizy portfelowej BCG. Do której grupy należą produkty Y?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Który wykres przedstawia cykl życia produktu modernizowanego co pewien czas, co wpływa pozytywnie na wyniki sprzedaży?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Agencja reklamowa po dokonaniu analizy rynku doradziła firmie korzystającej z jej usług skierowanie promocji swoich produktów bezpośrednio do finalnych nabywców. Agencja zaleciła zastosowanie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Agencja reklamowa wysyłając ofertę handlową do firmy, dołączyła do niej teczkę z pracami grafików oraz przykłady dotychczas zrealizowanych projektów, które pozwolą ocenić przyszłym klientom kreatywność zespołu oraz styl i różnorodność wykonywanych usług. Jak nazywa się załącznik, zawarty w ofercie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Który element w załączonym fragmencie oferty handlowej, przygotowanej zgodnie z modelem AIDA, ma przyciągnąć uwagę?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Firma produkcyjna, aby zachęcić swoich potencjalnych klientów do zakupów, chce aby mogli oni usłyszeć spójny komunikat w wielu różnych mediach: zobaczyć spot w telewizji, otrzymać katalog i odebrać komunikat przez pocztę elektroniczną. Którą strategię powinna zaproponować agencja reklamowa w ofercie handlowej dla tej firmy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Jeżeli cena brutto spotu reklamowego o długości 15 sekund wyświetlanego w pętli 5 minutowej na ekranach LCD w centrum miasta wynosi 2 583,00 zł, to ile wynosi jego cena netto (stawka VAT 23%)?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Agencja reklamowa zajmująca się sprzedażą reklamy zewnętrznej obniżyła cenę citylight z 200,00 zł na 120,00 zł, czyli o
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Agencja reklamowa ustalając cenę billboardu zastosowała metodę kosztową, biorąc pod uwagę pozycje umieszczone w załączonej tabeli. Agencja pobiera z tytułu swoich usług marżę w wysokości 30%. Jaka powinna być cena netto billboardu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Klient agencji reklamowej złożył zamówienie na 550 sztuk długopisów reklamowych, na których z dwóch stron chciałby wygrawerować logo i adres firmy. Na podstawie załączonego cennika ustal wartość netto tego zamówienia.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Agencja reklamowa przygotowała dla firmy X ofertę kalendarzy reklamowych. Wartość oferty wynosi 1500,00 zł netto plus podatek VAT w wysokości 23%. Kontrahentowi przysługuje rabat w wysokości 4% od wartości netto oferty. Jaka powinna być ostateczna kwota brutto całego zamówienia po uwzględnieniu rabatu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Na podstawie danych zamieszczonych w cenniku oblicz ile wyniesie wartość brutto zamówienia 50 sztuk kubków reklamowych o pojemności 250 ml, wykonanych z porcelany, na których z jednej strony zostanie nadrukowane logo firmy. Stawka podatku VAT wynosi 23%.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Który z wymienionych programów służy przede wszystkim do przygotowywania prezentacji i pokazu slajdów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Który z wymienionych systemów informatycznych wspomaga zarządzanie kontaktami z klientami?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Klient agencji reklamowej, który jest przekonany, że wszyscy chcą go oszukać, doszukuje się wad i obawia się, że reklama nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, to klient
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
W jaki sposób pracownik agencji reklamowej powinien postępować z klientem, który często zmienia temat i sprawia wrażenie osoby, która nie wie czego potrzebuje?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Konsumenci, którzy jako pierwsi akceptują pojawiające się na rynku nowości i podejmują ryzyko zakupu, to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Podczas rozmowy sprzedażowej według pro klienckiego modelu sprzedaży, niezależnie od długości jej trwania, najwięcej czasu powinno poświęcić się na
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Dla którego etapu telefonicznej rozmowy handlowej charakterystyczne są sformułowania podane w ramce?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Które z pokazanych na rysunkach urządzeń jest najbardziej przydatne do prezentacji oferty produktów reklamowych na spotkaniu z potencjalnym klientem?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Pracownik agencji reklamowej prezentując ofertę produktów reklamowych zadaje, klientowi pytania alternatywne, które prowadzą do zawężenia tematu rozmowy, dają klientowi co najmniej dwie opcje do wyboru i pomagają w podjęciu ostatecznej decyzji. Wskaż, które z pytań jest alternatywne.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Prezentując ofertę sprzedażową, pracownik agencji powinien być przyjaźnie nastawiony do klienta. Którą z pokazanych na rysunkach postaw powinien przyjąć?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Agencja reklamowa przy rozliczaniu reklamy internetowej pobiera opłatę za pojedyncze klikniecie w baner. Którą metodę rozliczeń stosuje?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Kiedy najpóźniej należy dokonać zapłaty za fakturę wystawioną w dniu 5 stycznia 2017 roku, której termin płatności wynosi 10 dni od daty jej wystawienia, przy założeniu, że w przypadku, gdy termin płatności przypada w dniu wolnym od pracy, płatność powinna nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Agencja reklamowa oferuje swoim klientom usługi zgodnie z załączoną tabelą. Jaką strategię cenową zastosowano przy ustaleniu ceny podanej w wierszu czwartym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Który pracownik agencji reklamowej zajmuje się zakupem mediów na potrzeby kampanii reklamowych i dokumentowaniem wydatków ponoszonych na media?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Którego zagadnienia dotyczy załączony fragment umowy, zawartej pomiędzy agencją reklamową a Zamawiającym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Negocjacje charakteryzujące się postawieniem drugiej stronie zdecydowanych konkretnych wymagań to negocjacje
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Agencja reklamowa w ciągu I kwartału wystawiła swoim klientom faktury VAT na łączną kwotę 50 000,00 zł netto. Jednocześnie otrzymała faktury VAT z tytułu zakupu towarów i usług na kwotę 20 000,00 zł netto. Stawki podatku VAT zarówno w przypadku zakupu jak i sprzedaży wynosiły 23%. Jaką kwotę podatku VAT powinna odprowadzić agencja do Urzędu Skarbowego za I kwartał?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Który z przedstawionych dokumentów należy sporządzić, jeżeli wydaje się dyspozycję bankowi do przekazania określonej kwoty ze swego rachunku na rachunek sprzedawcy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Agencja reklamowa wystawiła fakturę za zakup 5 kasetonów świetlnych po 400,00 zł netto za 1 szt., w której nie uwzględniła należnego klientowi rabatu wartościowego w wysokości 200,00 zł. Który dokument powinna sporządzić agencja, aby naprawić ten błąd?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Umowa między agencją reklamową a firmą transportową na oklejenie samochodu firmowego opiewa na 10 000,00 zł netto. Agencja otrzymała zaliczkę, udokumentowaną fakturą zaliczkową zamieszczoną obok. Jaką kwotę brutto powinna dopłacić firma transportowa po zrealizowaniu zamówienia, uwzględniając wpłaconą już zaliczkę?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Która z wymienionych form zapłaty za produkty i usługi reklamowe jest formą gotówkową?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
W przedstawionym fragmencie faktury sprzedaży usług nie figuruje kwota VAT, ponieważ
Poprawnie
Niepoprawnie