Kwalifikacja AU29 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
styczeń 2020
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Który produkt reklamowy należy wybrać, aby znalazł się on w segmencie mediów o największym udziale wydatków?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Z którego źródła informacji należy skorzystać, aby uzyskać dane o zmianach zachodzących w branży reklamowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Z której zakładki powinien skorzystać klient, jeśli zamierza uzyskać informacje o zasadach umieszczania płatnych linków na portalach internetowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Którą stronę internetową powinien wybrać klient dysponujący kwotą 2 500,00 zł netto, jeśli zależy mu głównie na umieszczeniu co najmniej 10 podstron i 30 zdjęć na stronie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Efektem końcowym usługi reklamowej w przypadku zamówienia ekspozycji reklamy na billboardzie będzie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Który produkt reklamowy należy umieścić w tabeli w miejscu oznaczonym X, aby był spójny z pozostałymi?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Które z wymienionych opracowań jest wtórnym źródłem informacji marketingowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Jeśli klient zamierza dotrzeć do grupy docelowej zamawiającej głównie towary z wykorzystaniem nowoczesnych metod sprzedaży, powinien najwięcej nakładów finansów przeznaczyć na zaprojektowanie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
W zeszłym roku agencja reklamowa zarobiła najwięcej na sprzedaży banerów. Oznacza to, że największy dochód uzyskała z
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Od 2015 roku obserwuje się stale rosnący udział wydatków na ścianki Pop Up. Oznacza to, że firmy w kampanii reklamowej duży nacisk kładą na
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Która ze wskazanych cech nie stanowi mocnej strony reklamy internetowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Produkt, który określany jest jako „dojna krowa” w macierzy BCG
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Którą strategię dystrybucji powinien wybrać producent sprzętu RTV z tzw. średniej półki cenowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Agencja reklamowa stworzyła sytuację, w której internauci sami rozpowszechniają między sobą wiadomości związane z firmą. Takie działanie określane jest jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Kwadratowe grafiki umieszczane na billboardach, które po zeskanowaniu przekierowują na stronę internetową, określane są jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
W celu dopasowania marketingu-mix firmy do lokalizacji geograficznej klientów należy zastosować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Oferta agencji reklamowej ma obejmować działania z zakresu public relations, dlatego należy w niej ująć
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Które z wymienionych środków reklamowych powinna zaproponować agencja w celu prezentacji jak najszerszej oferty podczas otwarcia sklepu meblowego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Który ze środków reklamowych powinien wybrać klient z oferty, jeśli zależy mu na produkcie outdoor?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Jaką wartość brutto zapłaci klient za zamówione produkty?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Którą sumę brutto będzie musiał zapłacić klient agencji reklamowej za gotowe stanowisko targowe przygotowane według zamieszczonego kosztorysu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Który rodzaj rabatu zastosowała agencja reklamowa, jeśli udzieliła klientowi zniżki z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Agencja reklamowa ustala ceny na swoje produkty w oparciu o wielkość zapotrzebowania. Oznacza to, że stosuje metodę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Którą cenę brutto należy wstawić do cennika, jeżeli agencja reklamowa do ceny netto zakupu wynoszącej 130,00 zł stosuje 20% narzut i 23% stawkę podatku VAT?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Który rodzaj rabatu uwzględniono w zamieszczonym cenniku ?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Program komputerowy wykorzystywany do otwierania dokumentów zapisanych w formacie .pdf nazywa się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Tworzenie bazy danych klientów na zasadzie „member gets member” oznacza
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Których zwrotów powinien użyć sprzedawca, jeśli podczas prowadzonej rozmowy sprzedażowej stwierdził, że ma do czynienia z klientem systematycznym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Klient, który nie precyzuje jednoznacznie zamówienia, odnosi się do wielu kwestii podczas rozmowy sprzedażowej, określany jest jako klient
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Które działanie wskazuje na zastosowanie up-sellingu podczas rozmowy sprzedażowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Która wypowiedź świadczy o domykaniu rozmowy sprzedażowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
W celu zwiększenia wiarygodności produktu oraz zwiększenia jego sprzedaży, prezentując ofertę na stronie internetowej, należy umieścić
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Prowadząc sprzedaż towarów z zastosowaniem zasady kontrastu, należy w pierwszej ofercie przedstawić
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Jeśli klient zlecił przygotowanie materiałów reklamowych POS, przeznaczonych do umieszczenia na półce, to który produkt reklamowy należy ująć w zamówieniu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Który produkt reklamowy zostanie najlepiej wyeksponowany w podajniku widocznym na ilustracji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Jeśli w trakcie negocjacji jedna ze stron nie chce zrezygnować z wyznaczonych celów, nie chce iść na ustępstwa, to oznacza, że stosuje negocjacje
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Które zachowanie negocjatora wskazuje na stosowanie techniki „mierz wysoko”?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
W fakturze kupna/sprzedaży kupujący zauważył niezgodność cenową. Który dokument musi ponownie wystawić sprzedawca, aby skorygować błąd?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Ofertę handlową zawierającą w nagłówku i stopce informacje teleadresowe agencji reklamowej, przygotowuje się z użyciem programu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
W celu wklejenia skopiowanego tekstu zawierającego informacje o produktach reklamowych, należy użyć skrótu klawiszowego
Poprawnie
Niepoprawnie