Kwalifikacja AU30 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
czerwiec 2014
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.27 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Do narzędzi polityki komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem należy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Promocja sprzedaży skierowana do klientów indywidualnych to promocja
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Głównym celem działań promocyjnych przedsiębiorstwa, które zmienia system marketingowej identyfikacji wizualnej, jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Celem reklamy społecznej jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Celem emisji reklam w fazie nasycenia cyklu życia produktu jest przede wszystkim
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
W aspekcie przedmiotu reklamy – reklamę dobiera się ze względu na
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Uzyskanie dużego zasięgu kampanii reklamowej w grupie docelowej można osiągnąć stosując cel
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
W reklamie zastosowano mechanizm reklamowy, polegający na takim przekazie informacji, aby odbiorca kupił produkt, bo „Kowalski ma produkt X, Ty też musisz go mieć”. Jest to mechanizm psychologiczny zwany
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Model reklamy służący do budowania marki produktu i oparty na aspektach „uwaga, zainteresowanie, życzenie, przekonanie, działanie, satysfakcja” jest modelem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Firma produkująca ekskluzywną odzież męską zdecydowała się na reklamę w telewizji i chce, aby przekaz uświadomił widzowi, że dzięki jej luksusowym koszulom i garniturom odbiorca stanie się kimś wyjątkowym oraz wejdzie w świat nowych, wymarzonych możliwości i doznań. Którą technikę prezentacji produktu należy wykorzystać?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Ogólnopolska firma odzieżowa zamierza wprowadzić na rynek ogólnopolski nową kolekcję ubrań młodzieżowych. Powinna w tym celu zastosować przede wszystkim reklamę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Firma zajmująca się nowymi technologiami informacyjnymi zamierza reklamować swoje usługi w prasie ogólnopolskiej. W celu podkreślenia dynamiki działań i stałego rozwoju powinna zastosować w reklamie kompozycję
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Badanie skuteczności reklamy, w którym zbiorowość próbna stanowi statystyczną reprezentację całej populacji, jest badaniem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Metoda gromadzenia danych pierwotnych na temat reklamy, polegająca na celowej rozmowie z grupą osób, prowadzonej według ustalonego z góry planu nazywana jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Forma doświadczenia badawczego, polegająca na ustaleniu wpływu wybranego czynnika (zmiennej niezależnej) na reklamę (zmienną zależną) nazywana jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Selekcja różnych propozycji przekazu reklamowego oraz udoskonalenie wybranej propozycji przez wzbogacenie jej elementami ważnymi dla konsumenta to zadanie badań reklamy typu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Małe przedsiębiorstwo cukiernicze zastosowało formę reklamy, polegającą na rekomendacjach klientów. Jest to forma reklamy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Przedsiębiorstwo produkujące produkty dla dzieci zastosowało niekonwencjonalne techniki reklamowe, zaskakujące, oparte na zwróceniu uwagi respondenta. Jest to rodzaj reklamy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Przedsiębiorstwo produkujące proszek do prania o niskiej cenie jednostkowej i charakterze informacyjnym do reklamowania swoich produktów powinno stosować, według siatki FCB, przekaz reklamowy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Apel reklamowy skierowany do klientów w celu nakłaniania do zmian społecznych jest apelem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Metoda, w której „mechanizm ma na celu skupienie się na potrzebach jednostki w zakresie poszczególnych produktów i usług praktycznych. Mechanizm podkreśla właściwości, cechy produktu i usługi“, nazywana jest metodą
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Firma obuwnicza za pomocą reklamy zamierza zbudować największe przywiązanie klienta do marki. W przekazie reklamowym powinna stosować odwołanie do
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Zakup batoników przez klientów pod wpływem reklam zewnętrznych umieszczonych przy kasie jest przykładem zachowania
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Po emisji kampanii reklamowej został obliczony wskaźnik, stanowiący zależność pomiędzy osiągniętymi celami reklamowymi a kosztami poniesionymi na reklamę. Jest to wskaźnik
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Celem kampanii reklamowej było badanie marki produktu na rynku. Skuteczność kampanii reklamowej była badana poprzez zadawanie respondentom pytań: „Co sądzą na temat produktu?”, „Jak odbierają daną markę?”, „Dlaczego byliby skłonni kupić produkt?”. Badanie to nazywane jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Etap kampanii reklamowej, podczas którego projektuje się metody i techniki przekazu wizualnego oraz dźwiękowego, nowi nazwę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Jeśli zachodzi sytuacja, gdy badany przekaz reklamowy i badaną populację dzieli się na grupy lub kategorie, a następnie z każdej warstwy (grupy) losuje się niezależne próby, to jest to dobór próby
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
W ramach badań diagnostycznych nad reklamą można wyróżnić sferę związaną z zamiarem zakupu i użytkowaniem danej marki. Jest to sfera
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Przedsiębiorstwo chcąc pokazać właściwości sprzedawanego produktu w formie reklamy na przystankach autobusowych, powinno zastosować formę reklamy typu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Model reklamowy, który oparty jest na schemacie: zwrócenie uwagi odbiorcy – zainteresowanie – wzbudzenie chęci posiadania – zakup, jest modelem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Mały zakład krawiecki prowadzi działalność na dużym osiedlu wielorodzinnym. Na osiedlu znajduje się jeszcze jedna, konkurencyjna firma krawiecka. Przedsiębiorstwo powinno stosować w tym przypadku głównie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Forma reklamy, w której prezentuje się zastosowanie produktu, nazywana jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Firma OSESEK stworzyła postać małpi Miki , której zadaniem będzie reklamowanie placów zabaw dla dzieci. Którą formę reklamy telewizyjnej powinna zastosować, aby dotrzeć do grupy docelowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Klub fitness chcąc promować znak firmowy w Internecie, w mediach społecznościowych powinien wybrać głównie reklamę internetową typu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Bodźce tworzone przez wnętrze sklepu (obrazy, dźwięki, zapachy), odbierane i przetwarzane przez kupującego, zaliczane są do
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Przedsiębiorstwo ZELTA wydało niewielką ilość pieniędzy na kampanię reklamową, która przyniosła zwiększenie zysków przedsiębiorstwa o 30% w skali 6 miesięcy. U konkurencji ten sam wzrost zysków nastąpił przy 4-krotnych nakładach na reklamę. Należy powiedzieć w tym wypadku
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Wyrażony procentowo stosunek liczby kliknięć w reklamę internetową do liczby jej wyświetleń to wskaźnik skuteczności reklamy internetowej określony jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Prawo reklamowe zabrania stosowania w Polsce reklamy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Według prawa reklamowego w Polsce przekaz reklamowy nie może dotyczyć
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Według prawa reklamowego nie można reklamować produktów alkoholowych w telewizji
Poprawnie
Niepoprawnie