Kwalifikacja AU30 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
czerwiec 2015
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.27 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Celem reklamy nie jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Agencja reklamowa zamierza pozyskać informacje do kampanii reklamowej firmy, działającej w oparciu o strategię marketingu skoncentrowanego. Oznacza to, że firma
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Agencja reklamowa pracuje przy kampanii związanej z reklamą obozów młodzieżowych. Najbardziej odpowiednią metodą reklamowania obozów jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Segmentacja rynku wykorzystywana w opracowaniu kampanii reklamowej określana jest jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Myślenie „out of box” w procesie komunikacji marketingowej określane jest jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Określenie „e-Media Relations” oznacza
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Tworząc przekaz reklamowy należy pamiętać, że oferuje się korzyści a nie produkt lub usługę, ponieważ
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Kierowanie oferty do konkretnego odbiorcy na rynku ma duże znaczenie, ponieważ
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Specyficzny dla sektora usług instrument marketingowy, określany jest jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Firma zamierza przeprowadzić kampanię reklamową z wykorzystaniem reklamy typu BTL. Powinna zatem wybrać agencję reklamową, specjalizującą się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Agencja reklamowa zatrudnia ponad 50 osób w kilku działach. Opracowywanie tekstów reklamowych i sloganów to zadanie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Podstawą skutecznej kampanii reklamowej jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Reklama nie jest prezentowaniem produktu lub usługi
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Firma reklamowa przy projektowaniu planu medialnego zdecydowała się na wybór jednego medium głównego oraz jednego medium
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Credentials agencji reklamowej określany jest jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Serwis typu „news-wire” określany jest jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Właściciel firmy reklamowej opracował logo miejscowości turystycznej. W swojej pracy wykorzystał elementy wcześniejszej wersji logo. Zgodnie z etyką zawodową wymienił twórcę utworu pierwotnego, stosując się do przepisów
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartości przeznaczenia i sposobu wyrażenia, jest przedmiotem prawa
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Slogan reklamowy powinien
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Firma reklamowa przygotowuje dla pewnej instytucji system wizualnej identyfikacji. Stosowany w takim przypadku układ graficzny określany jest jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Jeżeli firma reklamowa chce, żeby reklama graficzna miała dużą skuteczność przyciągania uwagi, to powinna zastosować kolor
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Przedmiotem prawa autorskiego i własności intelektualnej nie jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Zaletą reklamy zewnętrznej jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
W celu prawidłowego zaprojektowania strategii marketingowej oraz media planu należy przeprowadzić analizę sytuacji wyjściowej PEST. Decyzje o wyborze mediów należy zatem podjąć po przeanalizowaniu czynników
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Przedsiębiorstwo zdecydowało się na reklamę w telewizji. Wybrało lokalną stację telewizyjną, w której koszt emisji reklamy wynosi 50 000,00 zł przy współczynniku GRP = 200. Koszt dotarcia do 1% grupy docelowej wynosi
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Posługiwanie się w formie płatnej reklamowanymi produktami podczas emisji programów telewizyjnych to tzw.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Znany koncern samochodowy chce wejść na rynek z nowym produktem. Firma zdecydowała się na strategię typu PULL, w której popyt tworzy się poprzez bezpośrednie oddziaływanie na nabywcę. Najlepszymi instrumentami tej strategii będą
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Papier przeznaczony do wydruku wizytówek należy przechowywać w pomieszczeniu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Wysoka zapamiętywalność reklamy kinowej wynika
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Jedną z najbardziej efektywnych metod ustalania budżetu reklamowego firmy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Na obniżenie skuteczności reklamy wpływa
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Firma produkująca pieluszki dla dzieci zdecydowała się na reklamę w telewizji. Reklamę o godzinie 18.15 obejrzało 15% grupy celowej przedsiębiorstwa. Oznacza to, że firma, umieszczając w tym miejscu swoją reklamę, osiągnęła
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
CPP to wskaźnik określający koszt
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Do badania efektywności medialnych wykorzystuje się kilka wskaźników. Który z wymienionych wskaźników należy zastosować do oceny kosztów oddziaływania danej ekspozycji reklamowej na tysiąc domostw lub widzów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Ustalając częstotliwość reklamy, należy przeprowadzić badania rynkowe z wykorzystaniem wskaźnika CPP. W tym celu należy określić, ile razy przeciętny odbiorca
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Strategia imitacji może być bardziej zyskowna od innowacji, ponieważ
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Agencja reklamowa badała skuteczność spotu reklamowego w telewizji. Z badań wynika, że spot reklamowy zobaczyło 600 000 osób w wieku od 17 do 25 lat. Liczebność całej grupy docelowej osób w wieku od 17 do 25 lat wynosi 12 000 000. Z przeprowadzonego badania wynika, że zasięg emitowanego spotu wyniósł
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Zasięg całkowity kampanii reklamowej wynosi 35%. W związku z tym zasięg efektywny tej samej kampanii może wynieść
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Wskaźnik CTR (Click Through Rate) to współczynnik używany w marketingu internetowym, który określa
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
W kampanii reklamowej tuszu do rzęs znanej firmy kosmetycznej osiągnięto następujące wskaźniki: GRP – 180, zasięg reklamy ogółem – 60%. Oznacza to, że każda osoba, do której reklama dotarła, miała z nią kontakt średnio
Poprawnie
Niepoprawnie