Kwalifikacja AU30 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
czerwiec 2017
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Kwalifikacja A.27 – czerwiec 2017
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.27 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Na wykresie przedstawiony został cykl życia napoju ABC. Jaki cel przekazu reklamowego powinien zostać zrealizowany przez intensywną reklamę pionierską w pierwszej fazie cyklu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Na podstawie wykresu określ jaki procent czytelniczek stanowią kobiety w wieku do 44 lat.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
W której metodzie zbierania informacji wykorzystywane jest ustawienie sali pokazane na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Pracownik spółki otrzymał zadanie pozyskania informacji pierwotnych, niezbędnych do przeprowadzenia kampanii reklamowej. Które z wymienionych informacji mają wyłącznie charakter pierwotny?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Który ze sloganów reklamowych został zapisany pismem dwuelementowym szeryfowym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Jaki rodzaj apelu został przekazany odbiorcom na przedstawionej reklamie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Który model reklamowy przestawiono na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
W przypadku którego z pokazanych na rysunkach produktów zasadne jest użycie apelu reklamowego opartego na emocjach negatywnych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Przygotowując kampanię reklamową, nie wykorzystuje się informacji o
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Przekaz zawarty w sloganie reklamowym skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Agencja reklamowa opracowuje kampanię, która ma wypromować Beskid Wyspowy jako region atrakcyjny turystycznie, stanowiący alternatywę dla popularnych miejsc wypoczynku Polaków. Który z wymienionych środków reklamy powinna wybrać agencja reklamowa?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Którą formę reklamy zgodnie z przedstawioną grafiką pracownik działu kreatywnego powinien zaproponować producentowi słodyczy, aby dobrze budowała świadomość marki w grupie młodych ludzi, chętnie korzystających z rozrywki i pozytywnie nastawionych do życia?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Grafik zapisuje stworzone przez siebie prace w formacie grafiki rastrowej używającym kompresji bezstratnej. Które z wymienionych rozszerzeń mogą mieć te pliki?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Zasady podane w załączonej charakterystyce zostały zapisane w
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Grafik otrzymał zlecenie wykonania logotypu w kolorze czarnym. Który zestaw barw powinien wybrać grafik pracujący w przestrzeni RGB?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Agencja reklamowa zaprezentowała klientowi zrealizowany spot reklamowy. Którą technikę przekazu reklamowego zastosowano w przedstawionej reklamie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Agencja reklamowa realizująca zlecenie stworzenia spotu reklamowego postanowiła przed publikacją dokonać oceny projektu przekazu i wprowadzić ewentualne poprawki. W tym celu powinna się posłużyć
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Z którego z wymienionych nośników reklamy powinien skorzystać producent luksusowych jachtów, jeżeli jego grupą docelową mają być osoby o ponadprzeciętnych dochodach?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Które medium podstawowe powinna wybrać agencja, jeżeli zleceniodawca chce, aby cechowało się ono niskim kosztem dotarcia do pojedynczej osoby, bardzo dużym zasięgiem oraz najbardziej atrakcyjną formą przekazu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Klient domu mediowego chce, aby jego reklama była emitowana w porze, gdy słuchalność jest zdecydowanie wyższa w miejscu pracy niż w domu. Na podstawie wykresu rozkładu słuchalności dobowej programów radiowych ustal, w którym z wymienionych przedziałów czasowych należy zaplanować emisje spotów reklamowych klienta.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Koszt jednego modułu ogłoszeniowego w tygodniku reklamowym wynosi 20,00 zł. Dopłata za zamieszczenie reklamy na pierwszej stronie wynosi 20% wartości zamówienia. W ilu wydaniach maksymalnie reklamodawca będzie mógł zamieścić ogłoszenie o rozmiarze 4 modułów na pierwszej stronie, jeżeli dysponuje budżetem w wysokości 600,00 zł?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Spółka GAMA zamierza zrealizować telewizyjną kampanię reklamową. Planuje, że w pierwszym etapie kampanii trwającym 10 dni, będzie emitować cztery trzydziestosekundowe spoty na dzień, natomiast w drugim etapie, trwającym 12 dni, będzie pokazywany piętnastosekundowy spot dwa razy dziennie. Jaką minimalną kwotą musi dysponować spółka, aby móc zrealizować kampanię?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Producent skórzanych torebek damskich z Zakopanego, do tej pory sprzedający swoje produkty wyłącznie na terenie Małopolski postanowi ł powiększyć rynek zbytu o wszystkie pozostałe województwa. W tym celu pragnie przeprowadzić kampanię reklamową zaadresowaną do pań zamieszkujących teren całego kraju, opartą na przekazie audiowizualnym. Które medium powinien wybrać jako podstawowe dla tej kampanii?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Przedstawiony na rysunku flowchart zamieszcza się w
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Czy redakcja tygodnika ma prawo odmówić zamieszczenia ogłoszenia i reklamy, jeżeli ich treść lub forma jest sprzeczna z linią programową bądź charakterem publikacji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Który z wymienionych etapów produkcji spotu reklamowego powinien być zrealizowany jako pierwszy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Właściciel przedstawionego budynku chce na większości powierzchni fasady zamieścić wielkoformatową reklamę drukowaną. Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa realizująca to zlecenie, aby po zawieszeniu reklamy zapewnić jak największą ilość światła dopływającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Jakie wymiary ma format papieru oznaczony na rysunku symbolem X?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Załączony rysunek przedstawia harmonogram wydawniczy jednego z miesięczników. Ile wynosił okres wyprzedzenia w składaniu reklamy do druku dla wydania nr 6?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Klient agencji reklamowej chce wykonać wielkoformatową reklamę zewnętrzną atramentami na bazie rozpuszczalników, charakteryzującą się dużą odpornością na warunki atmosferyczne typu deszcz i promieniowanie UV. Jaki rodzaj druku powinien być zastosowany?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Uniwersytet zlecił agencji reklamowej oznaczenie 600 szt. długopisów krótkim hasłem promującym nowy kierunek studiów. Która technika druku jest najbardziej odpowiednia dla tego zlecenia?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
W której technice wykonywania reklamy wykorzystywana jest rakla?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Jaką minimalną ilość tkaniny należy zamówić, aby można było wykonać 20 banerów oczkowanych o wymiarach 1×2 m, przy założeniu, że w hurtowni dostępna jest tylko tkanina o szerokości 1,20 m, a straty wynikające ze stosowanej technologii produkcji sięgają 10% materiału? Nie dopuszcza się sklejania kawałków tkaniny w większą całość.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Które z urządzeń przedstawionych na załączonych rysunkach służy do wycinania liter przestrzennych w materiałach typu styropian lub styrodur?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Który dokument zawiera opis konstrukcji oraz zasady prawidłowego używania grafiki przedstawionej na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Wykres przedstawia kształtowanie się wydatków na działania promocyjne w spółce w okresie pięciu lat. W którym roku zanotowano najniższy poziom wydatków środków pieniężnych na reklamę?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Producent odzieży damskiej dzięki prowadzonej kampanii reklamowej osiągnął udział rynkowy na poziomie 6%. Jednocześnie jego udział w reklamie branży wyniósł 2%. Ile wynosi współczynnik efektywności reklamy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Tabela zawiera dane dotyczące skuteczności czterech kampanii reklamowych. Która z kampanii cechuje się najwyższym wskaźnikiem kosztu dotarcia do audytorium reklamy (CPP)?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Ile wynosi GRP, jeżeli zasięg reklamy wynosi 60%, a częstotliwość jest równa 5?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
W wyniku przeprowadzenia posttestu reklamy na próbie 200 osób stwierdzono, że 150 osób spontanicznie wymieniło reklamę danej marki. Ile wynosi wskaźnik spontanicznej świadomości reklamy?
Poprawnie
Niepoprawnie