Kwalifikacja AU30 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
czerwiec 2019
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Który model oddziaływania reklamy przedstawiono na zamieszczonym schemacie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Producent kawy organizuje raz w miesiącu akcję pod hasłem „Święto Kawy”. Polega ona na oferowaniu klientom opakowań premiowych kawy, zgodnie z zasadą zaprezentowaną na załączonym plakacie. Które z narzędzi promocji wykorzystuje firma?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Na wykresie przedstawiono strukturę wiekową czytelników czterech popularnych miesięczników. W którym czasopiśmie należy umieścić reklamę, aby dotrzeć do największej nominalnie liczby czytelników z grupy wiekowej 20÷35 lat, jeżeli wiadomo, że miesięcznik X ma nakład 100 000, miesięcznik Y – 200 000, miesięcznik Z – 150 000, a miesięcznik Q – 300 000?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
System badań wykorzystujący informacje uzyskane od respondentów za pomocą ankiety umieszczonej na stronie internetowej to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Uniwersalne wartości reguły 80/20 mające wpływ na tworzenie reklamy określa
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
W przypadku którego z przedstawionych na rysunkach produktów reklama w oparciu o emocje negatywne jest zasadna?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Producent wody mineralnej wysłał do kilku agencji reklamowych dokument zawierający wszystkie informacje, które są niezbędne do wykonania projektu kampanii reklamowej dla nowej wody gazowanej, którą zamierza wprowadzić na rynek. Jaki rodzaj briefu otrzymały agencje reklamowe?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Jakiego rodzaju slogan wykorzystuje do promocji swoich batonów firma Tabalugo?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Który z wymienionych sloganów spełnia wszystkie kryteria podane w tabeli?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Który efekt powinien zastosować grafik komputerowy, aby uzyskać przekształcenie fotografii pokazane na rysunkach?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Na którym rysunku przedstawiono gradient radialny?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Przed którą z wymienionych audycji telewizyjnych nie może być emitowana załączona plansza reklamowa?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Które z wymienionych haseł powinna zaproponować agencja klientowi, jeżeli zamówił on tekst o długości 21 zzs (znaków ze spacjami)?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
W załączonym ogłoszeniu prasowym slogan-podsumowanie został napisany przy użyciu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Które połączenie kolorystyczne powinno zostać wykorzystane przy projektowaniu systemu identyfikacji wizualnej firmy, która chce pobudzić do entuzjastycznych zakupów przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa i zaufania do marki?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
W celu uzyskania lepszej pozycji na rynku firmy przeprowadzają proces transformacji elementów marki, takich jak oferowane produkty, jakość obsługi oraz sposób komunikacji. Przedstawiona zmiana logo firmy Poczta Polska to jeden z elementów tego procesu, który określany jest jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Który z symboli powinien przy swoim logo zamieścić producent obuwia sportowego, aby pokazać konkurencji, że jego znak towarowy jest chroniony w urzędzie patentowym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Agencja reklamowa otrzymała zlecenie wykonania projektu szyldu dla cukierni Delicious. Klient określił w zleceniu, że w celu podkreślenia wyjątkowej jakości swoich produktów nazwa cukierni w szyldzie ma być wykonana z użyciem kroju pisanki. Który z projektów przygotowanych przez grafika należy przedstawić klientowi?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Agencja reklamowa przygotowuje kampanię reklamową firmy produkującej sprzęt, odzież i akcesoria do wspinaczki wysokogórskiej. Chcąc osiągnąć jak najwyższą skuteczność dotarcia do grupy docelowej, reklamę należy umieścić w
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Które reklamy emitowane według załączonego harmonogramu, ze względu na zapping i umiejscowienie w bloku reklamowym, są najbardziej interesujące dla reklamodawców?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Która metoda ustalania budżetu reklamowego powinna być zastosowana, jeżeli priorytetem są możliwości finansowe firmy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Ile wyniesie wartość kampanii reklamowej nowego szamponu do włosów, zrealizowanej według załączonego harmonogramu przy założeniu, że marża agencji reklamowej wynosi 20% kosztów kampanii prasowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Klient zamówił w agencji reklamowej pakiet 500 szt. ulotek dwustronnych w pełnym kolorze. Jaki budżet powinien zabezpieczyć w tym celu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Agencja reklamowa planując kampanię firmy, wybrała harmonogram emisji spotów przedstawiony w tabeli. Jaki model rozplanowania reklamy w czasie wybrała agencja reklamowa?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Przedstawiony w tabeli fragment dokumentu wykorzystywanego w kampanii reklamowej to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Reklama produktów leczniczych OTC (wydawanych bez recepty) jest w Polsce
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Który z wymienionych etapów opracowywania spotu telewizyjnego realizowany jest jako ostatni?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Który materiał będzie odpowiedni do wykonania reklamy przedstawionej na zdjęciu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Klient zamówił w agencji reklamowej ulotki w rozmiarze DL. Który rozmiar powinna wybrać agencja, aby spełnić oczekiwanie klienta?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Ile czasu zajmie agencji reklamowej wykonanie zlecenia polegającego na wyprodukowaniu dla klienta 20 flag firmowych z nadrukowanym logo firmy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Maszyna służąca do jedno- lub wielokrotnego składania arkusza papieru w różnych kierunkach i w dowolnych proporcjach, widoczna na rysunku, to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Agencja reklamowa otrzymała od klienta – właściciela pizzerii Avanti, zlecenie na wydrukowanie 150 szt. menu w formacie A5 na papierze o gramaturze 170 g/m2. Agencja dysponuje papierem o takiej gramaturze tylko w formacie A3. Ile arkuszy papieru A3 będzie musiała przygotować agencja, aby wykonać to zlecenie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Jakie minimalne natężenie światła należy zapewnić na stanowisku pracy przewidzianym dla prac związanych z obsługą komputera?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Agencja reklamowa przeprowadziła badanie rozmieszczonych na terenie miasta diapazonów z reklamą nowego modelu telefonu komórkowego. W badaniu ankietowym zadano pytania dotyczące czytelności, oryginalności, atrakcyjności i stopnia zachęty do zakupu produktu. Badaniem objęto 2 000 osób, a wyniki przedstawiono na załączonym wykresie.
Ilu badanych uważa, że diapazon zachęcił ich do zakupu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Którą z metod badania stopnia dotarcia do świadomości odbiorców obrazuje przedstawiona grafika?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Ile wyniósł wskaźnik rentowności reklamy, na którą firma przeznaczyła kwotę 1 000,00 zł, a w jej efekcie przychody firmy w reklamowanym segmencie wzrosły o 3 600,00 zł?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
W załączonej tabeli przedstawiono wyniki badania zasięgu poszczególnych mediów po zakończeniu kampanii reklamowej. Na podstawie analizy wskaźnika Affinity index określ, które z mediów wykorzystanych w kampanii reklamowej było najbardziej dopasowane do grupy docelowej.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Ile wyniesie wskaźnik GRP (intensywność kampanii reklamowej), jeżeli zasięg całkowity kampanii wyniósł 60%, a średnia częstotliwość kontaktów z reklamą wyniosła 3?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Który wskaźnik badania efektywności reklamy internetowej przedstawia relację liczby kliknięć do liczby wyświetleń?
Poprawnie
Niepoprawnie