Kwalifikacja AU30 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
czerwiec 2020
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Według siatki FCB celem reklamy proszku do prania X, której głównym zadaniem jest wykreowanie nawyku u konsumentów, jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Który rodzaj reklamy został użyty w outdoorowej kampanii reklamowej, podczas której przez dwa pierwsze tygodnie na freeboardach eksponowana była grafika nr 1, a przez dwa kolejne grafika nr 2?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Na podstawie wykresu przedstawiającego wyniki badań fokusowych określ, który odsetek respondentów wymienił aspekt ekologiczny jako potencjalną unikalną propozycję sprzedaży.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Który ze sloganów został zapisany przy użyciu kroju pisma typu egipcjanka?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Producent suplementu diety zatrudnił do najnowszej reklamy znanego, przystojnego i wzbudzającego zaufanie mistrza rajdów samochodowych. Który mechanizm psychologiczny został zastosowany w tym przypadku, jeżeli wiadomo, że głównym celem tego działania było przeniesienie pozytywnych odczuć związanych ze sportowcem na reklamowany produkt?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Który z elementów modelu AIDCAS ma za zadanie wywołać długookresowe zadowolenie u konsumenta, które z kolei ma się przyczynić do ponownego wyboru reklamowanego produktu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Który środek poetycki został użyty w prezentowanym sloganie reklamowym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Który nośnik reklamy w miejscu sprzedaży przedstawiono na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Nośnikami reklamy internetowej są:
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Które strefy według zasad merchandisingu zaznaczono kolorem niebieskim na planie samoobsługowej sali sprzedażowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Wybierz zestaw cech charakteryzujących zamieszczony rysunek, wykonany w jednym z programów do tworzenia grafiki wektorowej.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Znana spółka giełdowa zarejestrowała adres internetowy http://www.gorg.eu. Po pewnym czasie w sieci pojawiły się podobne adresy internetowe, wykorzystujące typowe błędy literowe popełnianie w trakcie wpisywania adresu internetowego w przeglądarce (np. gotg.eu, forg.eu). Zaobserwowane zjawisko to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Które działanie technologiczne musiało zostać przewidziane podczas tworzenia ulotki przestawionej na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Który zestaw odpowiedzi charakteryzuje budowę zamieszczonego logo?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Interaktywna forma reklamy przedstawiona na rysunku, która „rozwija się” do większego rozmiaru po najechaniu na nią kursorem myszy, pozwalając na wykorzystanie dodatkowej powierzchni dla prezentacji reklamodawcy, to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Który z symboli powinien przy swoim logo zamieścić producent obuwia sportowego, aby pokazać konkurencji, że jego znak towarowy jest chroniony w urzędzie patentowym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Do czego służy program komputerowy, którego okno dialogowe zostało przedstawione na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonego w ramce opisu.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Która metoda zbierania informacji została opisana w zamieszczonej ramce?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Który z nośników reklamowych powinno wybrać biuro podróży, które specjalizuje się w organizowaniu ekskluzywnych wycieczek dla klientów o bardzo wysokich dochodach?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Producent ma na celu zwiększenie efektywności kampanii reklamowej poprzez odpowiedni dobór mediów do przyjętej strategii reklamy, która zakłada osiągnięcie efektu synergii poprzez wykorzystane minimum dwóch różnych środków masowego przekazu. Producent zastosuje zatem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Oblicz wysokość budżetu brutto kampanii reklamowej trwającej osiem kolejnych sobót na podstawie fragmentu cennika jednej ze stacji. W jej ramach mają być emitowane 4 spoty dziennie: 2 spoty 30’’ w paśmie 19:00-19:29 oraz 2 spoty 15’’ w paśmie 20:00 – 20:29. Jednorazowe koszty stworzenia reklamy wynoszą 1 500,00 zł netto.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Który dokument został przedstawiony na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Reklama i promocja piwa jest dozwolona pod warunkiem, że
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Która kolejność jest prawidłowa podczas procesu druku sitowego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Na podstawie zamieszczonego rysunku określ, jakie wymiary ma arkusz papieru formatu A5.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Który z wymienionych etapów tworzenia spotu telewizyjnego realizowany jest najpóźniej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Która technika produkcji reklamy służy do tego, aby uzyskać efekt przedstawiony na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Które urządzenie powinna wybrać agencja reklamowa w celu realizacji zamówienia klienta, aby oprawić i sczepić kilkadziesiąt luźnych jednakowo rozmiarowych kartek?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Który z wymienionych materiałów należy zastosować do oklejenia treściami reklamowymi nierównych, metalowych części karoserii samochodu przedstawionego na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Którą minimalną ilość folii One Way Vision należy zamówić, aby zrealizować zlecenie oklejenia okien o numerach 1, 2, 3, 4 i 5, przedstawionych na szkicu fasady budynku? Zakłada się wystąpienie strat i odpadów na poziomie 10% oklejanej powierzchni.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
W którym z wymienionych procesów stosuje się przedstawione na rysunku narzędzie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Które linie zaznaczono kolorem czerwonym na rysunku projektu pudełka?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Który rodzaj druku powinien zastosować pracownik agencji reklamowej, aby oznakować adresem strony internetowej 300 sztuk gadżetów reklamowych przedstawionych na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Zamieszczony fragment formularza dokumentu to część
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Które z przedstawionych haseł reklamowych skierowanych do dzieci jest skonstruowanie zgodnie z wytycznymi Kodeksu Etyki Reklamy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Która stacja radiowa cechuje się największą dynamiką przyrostu słuchalności w drugim kwartale 2019 r.?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Wybierz program telewizyjny na podstawie wyników badań, w którym producent środków do pielęgnacji włosów powinien umieścić swoją reklamę, chcąc wprowadzić na rynek nowy produkt adresowany do kobiet, które cenią zdrowy styl życia i często podróżują.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Ile wynosi CPP dla telewizyjnej kampanii reklamowej, której parametry scharakteryzowano w przedstawionej tabeli?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Klub fitness w pierwszym półroczu 2019 r. osiągał średnie miesięczne obroty na poziomie 120 000,00 zł. W lipcu przeprowadzono kampanię reklamową w lokalnej prasie i telewizji, której koszt wyniósł 12 000,00 zł. W sierpniu zaobserwowano wzmożony ruch klientów i wzrost miesięcznych przychodów ze sprzedaży do poziomu 180 000,00 zł. Ile wynosi wskaźnik rentowności przeprowadzonej kampanii reklamowej?
Poprawnie
Niepoprawnie