Kwalifikacja AU30 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
październik 2016
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Kwalifikacja A.27 – październik 2016
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.27 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Do celów psychograficznych reklamy nie zalicza się celów związanych z
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Celem reklamy społecznej jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Chcąc przekonać nabywców, aby zaakceptowali ofertę firmy poprzez ukazanie jej atutów, w porównaniu z konkurencją należy zastosować reklamę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Każde działanie promocyjne polegające na stosowaniu zachęt ekonomicznych w celu pobudzenia sprzedaży dobra lub usługi nazywa się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Czasowe rabaty z tytułu zwiększonych zakupów, darmowy towar czy wsparcie finansowe, to typowe narzędzia promocji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
W przypadku produktów powszechnych, mało zróżnicowanych cenowo i jakościowo oraz niewyróżniających się marką, należy skorzystać z
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
W celu przekazania wąskiej grupie dziennikarzy, którzy są specjalistami w danej branży, ważnych informacji na temat związany z jednym konkretnym wydarzeniem, należy skorzystać z
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Wysoki zasięg, duża selektywność geograficzna i demograficzna oraz wysoka wiarygodność są charakterystyczne dla reklamy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Biorąc pod uwagę dane z wykresu, określ które z mediów zanotuje największy spadek udziału w globalnych wydatkach w latach 2014-2017.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Przekaz reklamowy oparty na komunikacie, którego cel jest ukryty przed odbiorcami, nazywa się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Aby w ostatnim etapie oddziaływania reklamy na konsumentów skupić się na ich długookresowym zadowoleniu, czyli satysfakcji, należy zastosować model
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Planując kampanię społeczną kierowaną do młodzieży ze szkół średnich, należy wykorzystać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Plakat reklamujący szkołę sztuk pięknych został zaprojektowany z wykorzystaniem kompozycji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Kodeks Etyki Reklamy reguluje kwestie dotyczące reklamy porównawczej. Zgodnie z zawartymi tam przepisami nie można porównywać produktów
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Przedstawiony na rysunku projekt został przygotowany we właściwy sposób do druku określanego jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Przedsiębiorstwo handlowe planuje kampanię reklamową tylko na nośnikach typu BTL. W związku z tym nie wykorzysta
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Przedstawiony layout należy wykorzystać, projektując reklamę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Firma OMEGA zajmuje się produkcją i dystrybucją lizaków owocowych dla dzieci. W celach reklamowych firma wykorzystuje postać zabawnego ufoludka. Którą formę reklamy telewizyjnej powinna zastosować firma, aby dotrzeć do grupy docelowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Ustalając częstotliwość reklamy, należy przeprowadzić badania rynkowe z wykorzystaniem wskaźnika CPP. W tym celu należy określić, ile razy przeciętny odbiorca zetknął się reklamą w
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
W celu ukazania wszystkich walorów samochodu osobowego najlepiej zastosować reklamę w
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Producent przypraw do mięsa dystrybuowanych na terenie całego kraju planując kampanię reklamową, której celem jest zbudowanie jak największego zasięgu w grupie docelowej, powinien skorzystać z reklamy w
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Analizując przedstawione na wykresie dane, można stwierdzić, że najskuteczniejsze medium, to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Biorąc pod uwagę zaprezentowany na wykresie wynik badań, aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, reklamę radiową należy zaplanować w godzinach
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
W reklamach zakazane jest wykorzystywanie głosu lub wizerunku osób, które prowadziły audycje informacyjne, publicystyczne lub audycje dla dzieci w okresie krótszym niż
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
W cyklu produkcyjnym reklamy telewizyjnej w ramach etapu przedprodukcyjnego odbędzie się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
W sloganie „Pora na Polar” wykorzystuje się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Nadruk na długopisach reklamowych należy wykonać techniką druku określaną jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Na podstawie wykresu prezentującego wydatki reklamowe można stwierdzić, że w latach 2007-2010 największe wahania wydatków zanotowała reklama
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Największy wzrost udziału w rynku w porównaniu z rokiem 2013 należy do
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Planując kampanię reklamową z wykorzystaniem medium o jak najmniejszym poziomie zakłócenia uwagi, należy wybrać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Czas ekspozycji billboardu sponsorskiego przed prognozą pogody nie może być dłuższy niż
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
W ramach działań wewnętrznego public relations można wykorzystać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Technikę wykorzystywaną w badaniach marketingowych, która umożliwia respondentowi wyjawienie wprost swoich myśli i uczuć, nazywa się techniką
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
W celu przeprowadzenia rozmowy z klientami sklepu dotyczącej wprowadzonego asortymentu należy wykorzystać metodę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Chcąc dowiedzieć się których stacji radiowych respondenci słuchali poprzedniego dnia, należy przeprowadzić badanie metodą
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Sprawdzając, ile kosztuje dotarcie do jednego procenta klientów z grupy docelowej, należy odczytać wyniki parametru kosztowego
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Pytanie: „W jaki sposób moglibyśmy poprawić obsługę klienta?” jest pytaniem o charakterze
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Wskaźnik CTR (Click Through Rate) to współczynnik używany w marketingu internetowym, za pomocą którego oblicza się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Przeniesienie nastroju wywołanego przekazem reklamowym na produkt nazywa się efektem
Poprawnie
Niepoprawnie