Kwalifikacja AU30 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
styczeń 2017
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Kwalifikacja A.27 – styczeń 2017
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.27 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Producent soku tłoczonego ze świeżych ekologicznych jabłek zamierza wprowadzić na rynek podobny sok, tyle, że z gruszek. Jaki główny cel powinien przyjąć dla kampanii reklamowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Agencja reklamowa umieściła na swojej stronie www załączoną informację. Którą formę promocji zastosowała firma?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Na podstawie załączonych danych określ, w którym z wymienionych periodyków firma powinna zamieścić reklamę, przy założeniu, że ma to być czasopismo, które osiągnęło największy wzrost sprzedaży w roku badanym w stosunku do roku poprzedniego.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Klient kupując sok pomarańczowy przypomniał sobie reklamę, która kojarzyła mu się z latem, słońcem, wakacjami oraz wzbudziła pozytywne emocje. Jak określane jest takie przeniesienie emocji na produkt, w wyniku obejrzenia przekazu reklamowego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Tworząc kampanię reklamową skierowaną do osób młodych, które nie tylko będą odbiorcami przekazu, ale również zaangażują się w działania promocyjne firmy należy wykorzystać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Agencja reklamowa przygotowuje kampanię reklamową dla salonu fryzjerskiego, działającego na terenie Krakowa. Celem kampanii jest pozyskanie nowych klientów. Które z wymienionych mediów powinna zastosować agencja reklamowa?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Które z wymienionych rozszerzeń zapisu pliku należy wybrać, aby po zaniesieniu do drukarni grafik mógł zmienić krój i kolor czcionki?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Który z rysunków na pewno został wykonany w programie do grafiki rastrowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Przedstawiona grafika ma zostać zamieszczona na bilbordach w większych miastach Polski. Wskaż nieprawidłowość, która występuje w zaprojektowanym przekazie reklamowym.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Na załączonym rysunku przedstawiono czekoladki firmy „Avanti”. Do której kategorii można zaliczyć hasło reklamowe znajdujące się na opakowaniu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Agencja reklamowa „X-line” zajmuje się przede wszystkim tworzeniem nazw firm, usług i produktów. Fachowe opracowanie nazwy ma na celu zwiększenie sprzedaży, jak i lepsze dotarcie do konsumenta i utrwalenie się w jego umyśle. Jaki jest główny profil działania agencji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Na rysunku przedstawiona jest wizytówka służbowa pracownika Agencji Reklamowej „Ollyy”. Którego podstawowego elementu brakuje na wizytówce?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Które przepisy stanowią o tym, że wykorzystanie wizerunku kobiety na załączonym fragmencie bilbordu wymagało jej zgody?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Otrzymałeś zlecenie zaprojektowania plakatu w formacie A4. Plakat ma być podzielony na trzy części w poziomie, każda część ma być w innym kolorze i zawierać rożne informacje. Jakie narzędzie programu graficznego ułatwi Ci podział obszaru roboczego na trzy części, tak jak na załączonej grafice?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Firma zleciła przygotowanie projektu zaproszenia według następujących zasad: na środku napis zaproszenie w kolorze czarnym, krój pisma bez szeryfów, dwa elementy ozdobne również na środku. Agencja przygotowała do akceptacji projekt pokazany na rysunku. Wskaż elementy niezgodne z wytycznymi klienta.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
W kampanii reklamowej wycieczek ekstremalnych dla osób młodych, lubiących spędzać wolny czas aktywnie, mających odpowiedni zasób pieniędzy powinno się zastosować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Duża firma produkująca napoje i wody mineralne, wprowadza na rynek nowy napój dla osób odchudzających się. Według strategii reklamy firmy, rynkiem docelowym są nastolatki, dbające o wygląd, ale niestety mające problemy z nadwagą. Który rodzaj reklamy najlepiej trafi do grupy docelowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Producent zabawek dla dzieci zdecydował się na kampanię reklamową w ogólnopolskiej telewizji. Spot reklamowy firmy będzie ukazywał się kilka razy dziennie o różnych porach dnia. Najmniej korzystnym czasem antenowym w tym przypadku będzie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Międzynarodowa korporacja zamierza zakupić czas antenowy przed programami informacyjnymi. Wskaż program, który powinna wybrać firma, kierując się przyrostem oglądalności w ostatnich dwóch latach.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
W ramach kampanii reklamowej przewidziano ogłoszenie całostronicowe w miesięczniku, 10 spotów reklamowych w lokalnym radio oraz 6 spotów reklamowych w lokalnej telewizji. Na podstawie cennika zaplanuj budżet reklamowy na całą kampanię.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Media plan zakłada wyemitowanie 30 spotów telewizyjnych w ciągu 15 dni. Organizacja emisji tych spotów ma mieć charakter pulsacyjny. Który z harmonogramów realizuje to założenie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Dokument określający wybrane do kampanii media, środki i nośniki wraz z informacjami na temat daty i miejsca emisji oraz kosztów, to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Sieć hurtowni alkoholi planuje przygotować kampanię reklamową w telewizji, promującą wyroby alkoholowe i pokrewne. Zaplanowano czas antenowy w godzinach 18:00÷20:00. Czy podjęte działania są zgodne z prawem?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Agencja reklamowa przygotowuje telewizyjny spot reklamowy dla swojego klienta. Jaki jest pierwszy etap procesu produkcji spotu reklamowego, który powinien zostać przedstawiony klientowi?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Agencja reklamowa dysponuje papierami o wymienionych gramaturach. Do wydruku wewnętrznych zestawień tabelarycznych, raportów i sprawozdań agencja powinna użyć papieru o gramaturze
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Agencja reklamowa przygotowuje kampanię reklamową dla swojego klienta. Zamierza wybrać spot telewizyjny i radiowy jako medium podstawowe oraz billboardy jako medium wspomagające. Planując harmonogram działań całej kampanii, wskaż działanie, które wymaga najwięcej czasu.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Załączona grafika przedstawia uproszony schemat jednej z technik drukarskich. Którą technikę druku przedstawiono na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Dział reklamy firmy produkującej artykuły chemiczne, przygotowuje ulotki reklamowe. Ulotki mają być drukowane w drukarni w nakładzie 2000 szt., techniką offsetową. W której palecie barw powinna być zaprojektowana ulotka?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Sklep obuwniczy zamówił napis 3D „Obuwie na 100%”, który ma być umieszczony na fasadzie budynku. Napis ma być wykonany z lekkiego materiału, odpornego na warunki atmosferyczne. Który z wymienionych materiałów powinien zostać użyty do wykonania tego napisu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Agencja reklamowa otrzymała zlecenie wydrukowania 18 szt. naklejek w rozmiarze 90×90 mm. Naklejki będą drukowane na arkuszach A4 (210×297 mm) papieru samoprzylepnego. Jaką najmniejszą liczbę arkuszy A4 należy przygotować, aby wykonać to zlecenie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Na którym rysunku przedstawiono ploter?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Który z wymienionych elementów służy bezpiecznemu przycięciu projektu do ostatecznego formatu i gwarantuje, że obszar druku będzie dochodził do samej krawędzi po przycięciu arkusza?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Który dokument tworzony jest na formularzu pokazanym na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Pracownik agencji reklamowej ma zamieścić reklamę w dwóch miesięcznikach, cieszących się największym zainteresowaniem klientów. Na podstawie wyników czytelnictwa miesięczników w roku 2016, wskaż czasopisma, które powinny zostać wybrane.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Wykresy przedstawią udział mediów w globalnych wydatkach w Polsce w latach 2014÷2017 r. Wskaż, medium reklamy na które wydatki zmniejszą się najwięcej.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Salon kosmetyczny w celu zwiększenia liczby klientek, zamieścił w lokalnej gazecie ogłoszenie reklamowe wraz z kupnem rabatowym. Koszt całej kampanii wyniósł 800 zł. W ciągu tygodnia od zakończenia kampanii do salonu zgłosiło się 40 nowych klientek wraz z kuponem rabatowym. Sprawdzając efektywność reklamy określ, ile wyniesie wskaźnik kosztu sprzedaży (CPS – Cost Per Sale).
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Firma „Medica” chce przeprowadzić kampanię reklamową, która będzie reklamować firmę i jej usługi medyczne na terenie Małopolski. Spot reklamowy ma być nadawany w czasie największej oglądalności. Na podstawie załączonych danych wskaż stację, w której reklama będzie miała największy zasięg.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Firma przeprowadziła lokalną kampanię radiową. Grupa docelowa stanowiła 2000 osób w wieku od 15 do 20 lat. Po zakończeniu kampanii okazało się, że spot wysłuchało 500 osób z grupy docelowej. Oceniając skuteczność kampanii oblicz zasięg reklamy.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
W przypadku, której z czterech marek (1,2,3,4) osiągnięto bardziej efektywny wzrost preferencji zakupu wśród potencjalnych klientów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Agencja reklamowa podczas prowadzenia kampanii reklamowej firmy X, zapytała respondentów czy zetknęli się z daną reklamą, a jeśli tak, to gdzie się z nią zetknęli. Wyniki badań przedstawiono na wykresie. Który z wymienionych wniosków można wysnuć na podstawie otrzymanych wyników?
Poprawnie
Niepoprawnie