Kwalifikacja AU30 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
styczeń 2020
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Które narzędzie promocji będzie miało największą siłę oddziaływania na klienta, który jest w sklepie i podejmuje decyzję o zakupie sprzętu AGD?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Który rodzaj pytania, przygotowany do przeprowadzenia wywiadu bezpośredniego, przedstawiono w ramce?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Który z napisów został wykonany przy użyciu kroju pisma typu gotyk?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Który z dokumentów zawiera zestaw niezbędnych informacji potrzebnych do opracowania przez agencję reklamową strategii reklamy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
W opracowanym przekazie reklamowym pasty do zębów wykorzystano eksperta, który wypowiada się na temat produktu i rekomenduje go. Który z wymienionych elementów przekazu reklamowego zaburzy go i wywoła u odbiorcy efekt sprzeczności?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Który rodzaj środka artystycznego wyrazu zastosowano w sloganie „Twój kot kupowałby smakołyki”?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Na którym rysunku przedstawiono sposób aranżacji sali sprzedaży typu ruszt?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Którą operację należy wykonać w utworzonej w arkuszu kalkulacyjnym bazie danych w celu wyświetlenia tylko i wyłącznie informacji o zleceniu dla konkretnego klienta, zrealizowanym we wskazanym miesiącu i dotyczącym projektu określonych nośników reklamowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Który z projektowanych przekazów reklamowych napoju alkoholowego typu piwo jest prawnie niedozwolony?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Który materiał POS w postaci wiszącego elementu obracającego się pod wpływem ruchu powietrza został przedstawiony na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Który element logo przedstawiony na zamieszczonym rysunku oznaczono strzałką?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Przekaz reklamowy został zamieszczony na papierowej opasce (taśmie) obejmującej czasopismo, która powoduje otworzenie się magazynu na artykule sponsorowanym. Reklama prasowa zaprojektowana w tej formie to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
W celu wywołania napięcia i emocji w radiowym spocie reklamowym ubezpieczeń samochodowych umieszczono nagły dźwięk zderzenia/kolizji. Którą formę dźwiękową wykorzystano w tym przekazie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Który symbol umieszczony obok logo firmy oznacza znak towarowy zarejestrowany w urzędzie patentowym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Do czego wykorzystywana jest w programach komputerowych technika morphingu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Do czego służy program komputerowy, którego okno przedstawiono na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Klient, właściciel butiku z ekskluzywną odzieżą damską, zamówił reklamę wystawienniczą w postaci aranżacji wystawy sklepowej. W której formie najlepiej przedstawić klientowi projekt reklamy do akceptacji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Którą wersję spotu reklamowego opisano w ramce?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Którą metodę oceny projektu przekazu reklamowego, pod kątem reakcji odbiorcy reklamy, przedstawiono na ilustracji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Celem kampanii reklamowej jest poinformowanie klientów o otwarciu w Katowicach nowego oddziału sieciowej restauracji. Która z wymienionych form reklamy zapewni najlepsze dotarcie do grupy docelowej, którą stanowią mieszkańcy Katowic i okolic?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Które z wymienionych mediów spełnia wymagania określone w strategii reklamy firmy, podane w ramce?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Na podstawie wykresu przedstawiającego poziom oglądalności pewnej stacji telewizyjnej wybierz najkorzystniejszy czas emisji spotu reklamowego adresowanego do grupy docelowej, czyli osób w wieku powyżej 65 lat.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Określ liczbę emisji reklamy prasowej w weekendowych wydaniach pewnego dziennika, jeśli klient zażyczył sobie, aby reklama zajmowała 2 moduły oraz była wydrukowana w kolorze. Budżet kampanii wynosi 4200,00 zł.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Które zjawisko polegające na przełączaniu kanałów telewizyjnych przez oglądającego ma znaczenie przy planowaniu kolejności emisji spotów w bloku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
W oparciu o zamieszczony fragment umowy o emisję reklamy prasowej określ wysokość zaliczki, jaką zamawiający ma umieścić na poleceniu przelewu na rzecz wydawcy reklamy.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Nieuczciwa praktyka polegająca na rejestrowaniu różnych wariantów domen internetowych znanych marek i ich sprzedaż po zawyżonej cenie firmom, które nie zarejestrowały wcześniej takich domen, to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Który z wymienionych etapów produkcji spotu radiowego jest realizowany najpóźniej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Który z wymienionych papierów to według klasyfikacji handlowej papier niskogramaturowy powlekany?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Ile czasu potrzeba, aby zrealizować zamówienie klienta dotyczące wydruku zatwierdzonego wzoru wizytówki?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Który proces należy zastosować, aby uzyskać efekt uszlachetniania papieru przedstawiony na rysunku, polegający na nadaniu powierzchni papieru struktury płótna, tak by zyskała ona ciekawszy wygląd i była niepowtarzalna w dotyku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Którego z wymienionych narzędzi należy użyć, aby uzyskać kształty zawieszek przedstawione na ilustracji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Korzystając z danych zawartych w tabeli, dobierz papier termotransferowy do wykonania nadruku na torbach z mieszanki bawełny i poliestrów, przy założeniu, że torby będą mogły być prane w temperaturze 40°C, a łączny czas wykonania nadruku i odrywania warstwy nośnej ma być najkrótszy.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Jaką minimalną liczbę rolek folii termotransferowej należy zamówić, aby wykonać nadruk 500 szt. kół o promieniu 11,5 cm? Rolka folii ma szerokość 50 cm i długość 20 mb, będzie wykorzystana optymalnie, a fragmenty folii nie będę sklejane.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Na podstawie graficznej prezentacji udziału poszczególnych segmentów rynku reklamy w pewnym roku określ, jaki był udział segmentu czasopism w porównaniu z segmentem radia.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Ocenę jakości reklamy prasowej przeprowadzono metodą rozpoznania. Test przeprowadzono w grupie 300 osób, stałych czytelników czasopisma, którym zadano 3 pytania. Który odsetek osób poddanych testowi zapamiętało ogłoszenie w stopniu najwyższym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Oblicz koszt efektywnego dotarcia do 1% grupy docelowej, jeśli kampania reklamowa kosztowała 175 000,00 zł, a wskaźnik intensywności kampanii reklamowej wynosił 25 punktów.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Oblicz liczbę użytkowników, jeśli w badanym okresie w witrynie internetowej A reklamę nowego modelu motocykla odsłoniło 10% grupy docelowej, czyli mężczyzn w wieku od 18 do 45 lat korzystających z Internetu.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Do badań efektywności reklamy wykorzystano arkusz kalkulacyjny. Jaką formułę należy wpisać w komórce D2, aby otrzymać prawidłową wartość wskaźnika rentowności reklamy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Na podstawie zamieszczonego wykresu określ, ile osób widziało reklamę szamponu przy założeniu, że badaniami objęto grupę 1000 respondentów.
Poprawnie
Niepoprawnie