Kwalifikacja AU30 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
wrzesień 2015
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.27 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Przedstawiony zrzut ekranu pokazuje proces trasowania mapy bitowej, który wykonano w programie
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
W celu umieszczenia przekazu reklamowego na bocznej burcie autobusu należy zastosować reklamę typu
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Podstawą skutecznej kampanii reklamowej jest
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Do opracowania wyników badań oglądalności telewizji należy wykorzystać dane z badań
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Który rodzaj reklamy o działaniu selektywnym należy wybrać dla produktu, którego sieć dystrybucji jest rozmieszczona nierównomiernie?
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Znak CE umieszczony na towarze oznacza, że towar jest
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Firma ubezpieczeniowa zleciła agencji reklamowej zaprojektowanie reklamy prasowej promującej jej usługi. W celu uzyskania największej wiarygodności wśród odbiorców należy wykorzystać
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
CPP to wskaźnik określający koszt
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Który rodzaj wystawy sklepowej zaprezentowano na przedstawionym projekcie?
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Którym rodzajem pisma posłużył się projektant w projekcie logotypu „Colour’s Nature”, widocznym na przedstawionym szyldzie stoiska targowego?
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Na podstawie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, reklamy wszystkich produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu w Polsce, muszą zawierać wskazania do stosowania i zalecenia zapoznania się z ulotką informacyjną. Na te informacje należy przeznaczyć czas w reklamie wynoszący co najmniej
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Do media planu należy sporządzić dokument w formie graficznej, zawierający terminy emisji reklam, czyli
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Odpowiednim nośnikiem w Internecie dla kampanii antynikotynowej, kierowanej do młodych odbiorców, która pokazuje skutki palenia oraz sposoby myślenia o nałogu, jest
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Przedstawiony layout należy wykorzystać projektując reklamę
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Firma wprowadza na rynek nowy produkt. W reklamie produktu zostaną pokazane jego największe zalety. Zastosowana przez firmę technika prezentacji reklamy to
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Który środek reklamy powinna wybrać firma, jeżeli jej kampania reklamowa koncentruje się głównie na wykreowaniu ekskluzywnego wizerunku produktu wśród zamożnych kobiet?
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Przedstawiony projekt, wykonany w programie CorelDRAW zalicza się do grafiki operującej
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Ocena prawidłowego nakładania się barw poszczególnych separacji jest niezbędna przed wydrukowaniem obrazu
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Ilustrację, nagłówek, slogan, body copy należy zastosować do zaprojektowania
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
W nazwie corocznego rajdu rowerowego „Dwa kółka – Sotal s.c.” znajduje się nazwa sponsora, co oznacza, że zastosowano sponsoring
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Przygotowując projekt ogłoszenia prasowego do druku najlepiej zapisać go w formacie pliku z rozszerzeniem
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
W badaniu efektywności reklamy przeanalizowano wpływ kampanii reklamowej na wielkość sprzedaży produktu na dwóch zbliżonych do siebie rynkach, przy czym tylko na jednym z nich była prowadzona działalność reklamowa. W tym przypadku posłużono się
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Zaprojektowana forma reklamowa, przedstawiona na rysunku, spełnia funkcję logo w wersji
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Podczas tworzenia przekazu reklamowego należy pamiętać o regulacjach prawnych, obowiązujących w reklamie zewnętrznej, szczególnie dotyczących produktów
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Sampling należy zastosować
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
W dużej agencji reklamowej przed emisją reklamy w telewizji za wybór najlepszego podwykonawcy (stylisty, fotografa) jest odpowiedzialny
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Przy planowaniu kampanii prasowej, parametry kosztowe oblicza się na podstawie wskaźników skuteczności reklamy związanych
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Prawidłowa kolejność elementów briefu 6M to
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Projektant przygotowując kampanię reklamową piwa zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości powinien umieścić czytelne napisy mówiące o szkodliwości spożywania alkoholu lub o zakazie sprzedaży alkoholu małoletnim tak, aby zajmowały
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Projektując reklamę prasową, należy kolejno zaplanować następujące etapy:
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Dla kampanii, której celem jest utrwalenie nazwy produktu i zademonstrowanie jego działania, należy zastosować reklamę
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Do wielkoformatowych reklam na ścianach budynków (Mesh MAO) należy zastosować
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Podmiotem prawa autorskiego nie mogą być
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Proces przygotowania projektu do druku obejmuje między innymi rastrowanie elektroniczne obrazu. Rysunek przedstawia raster
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Celem reklamy społecznej jest
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Do komputerowej obróbki obrazu w grafice rastrowej stosuje się program
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne?
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Największą szansę dostrzeżenia w gazecie ma reklama znajdująca się
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Przy konstruowaniu przekazów reklamowych stosowane są badania
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Którą technikę przeniesienia wydrukowanego wzoru należy zastosować do wykonania kaligramu na koszulkach firmowych?
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Poprawnie
Niepoprawnie