Kwalifikacja TG12 Planowanie i realizacja usług w recepcji
czerwiec 2019
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
- 
                        Pytanie 1 z 401. PytanieZadaniem którego pracownika recepcji jest rejestrowanie gości? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 2 z 402. PytaniePomoc gościom hotelu 4* w przeniesieniu walizki z recepcji do pokoju jest obowiązkiem Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 3 z 403. PytanieDo zadań którego z pracowników hotelu 5* należy zaplanowanie na prośbę gościa kilkugodzinnej wycieczki po mieście? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 4 z 404. PytanieKtóry pakiet usług jest najbardziej odpowiedni dla przebywającej w hotelu, w ramach konkursu geograficznego, grupy gimnazjalistów? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 5 z 405. PytanieKtóra z przedstawionych ofert hotelu jest najbardziej odpowiednia dla passantów? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 6 z 406. PytanieKtóry instrument promocji zastosował hotel, sponsorując imprezę dobroczynną na rzecz dzieci niepełnosprawnych? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 7 z 407. PytanieKtórą ze strategii zastosowano w hotelu, gdy w okresie zimowym do każdego pokoju dodatkowo dołożono ciepły koc i kapcie? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 8 z 408. PytanieNa podstawie zamieszczonego grafiku rezerwacji określ możliwy termin rezerwacji pokoju dwuosobowego na dwie doby w drugim tygodniu marca. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 9 z 409. PytanieNa podstawie fragmentu zamówienia na usługi hotelarskie wskaż datę sporządzenia i adresata potwierdzenia rezerwacji. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 10 z 4010. PytanieGość wyjeżdżając z hotelu, zamówił w recepcji pokój na przyszły termin. Który to rodzaj rezerwacji? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 11 z 4011. PytanieKtórą rezerwację powinien przyjąć recepcjonista od gościa oczekującego, że jego pokój będzie do dyspozycji przez pierwszą dobę hotelową planowanego pobytu, bez względu na to, o której godzinie przybędzie do hotelu? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 12 z 4012. PytanieKtóry dokument powinien sporządzić recepcjonista, przyjmując rezerwację telefoniczną na usługi hotelarskie? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 13 z 4013. PytaniePrzyjęcie którego typu gości w hotelu odbywa się na podstawie rooming list? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 14 z 4014. PytanieW którym dokumencie sporządzonym przez recepcjonistę i wysłanym na życzenie zleceniodawcy do gościa powinny znaleźć się informacje m.in. o terminie pobytu i zamówionych usługach, bez podawania cen? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 15 z 4015. PytanieInformacje o gościach no show recepcja w pierwszej kolejności powinna przekazać do Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 16 z 4016. PytanieRecepcjonista przyjął zamówienie od gościa, który będzie korzystał z noclegu oraz usług w taryfie FB. Która komórka organizacyjna powinna zostać poinformowana o życzeniu klienta? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 17 z 4017. PytanieKoncern samochodowy zamówił w hotelu organizację ośmiogodzinnej konferencji dla dyrektorów swoich oddziałów. Na podstawie fragmentu zamówienia określ, które usługi recepcjonista powinien zlecić do zrealizowania przez dział techniczny. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 18 z 4018. PytanieNa podstawie, którego z podanych dokumentów nie można zarejestrować gościa w hotelu? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 19 z 4019. PytanieRodzina wybrała hotel, który jest położony niedaleko lotniska i przyjmuje zwierzęta. Zarezerwowała pokój z telewizorem i łazienką, w której jest wanna. Ich oczekiwania związane z pobytem w obiekcie spełnią usługi oznaczone piktogramami 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 20 z 4020. PytaniePodczas wręczania gościowi rachunku zawsze należy zapytać Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 21 z 4021. PytanieRecepcjonista, widząc wchodzącego gościa do hotelu, w pierwszej kolejności powinien Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 22 z 4022. PytanieKwit depozytowy recepcjonista sporządzi i wręczy gościowi, który Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 23 z 4023. PytanieKtóry z podanych elementów powinien znaleźć się na karcie rejestracyjnej? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 24 z 4024. PytanieKtóry dokument sporządzony przez recepcjonistę uwzględnia warunki rezerwacji? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 25 z 4025. PytanieKtóry z obiektów na zamieszczonych rysunkach jest godny polecenia gościom przebywającym w hotelu w Krakowie? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 26 z 4026. PytanieRecepcjonista udzielił gościowi informacji turystycznej, gdy Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 27 z 4027. PytanieKtóry pakiet usług dodatkowych świadczony gościom hotelowym jest najczęściej wliczony w cenę usług podstawowych? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 28 z 4028. PytanieKtóre usługi może zaoferować recepcjonista młodym kobietom, jeżeli przyjechały zrelaksować się w hotelu i przy okazji zwiedzić miasto? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 29 z 4029. PytanieKtórą z przedstawionych ofert usług dodatkowych recepcjonista powinien zaoferować rodzinie z dwójką małych dzieci (2 i 5 lat)? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 30 z 4030. PytanieInformacje o przyjeździe stałego gościa, który ma status VIP-a, pracownik recepcji powinien w pierwszej kolejności przekazać Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 31 z 4031. PytanieDo którego działu hotelu recepcjonista powinien przekazać informacje o usterkach w jednostkach mieszkalnych, zgłoszone przez gości? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 32 z 4032. PytanieStały gość hotelu, w dniu przyjazdu obchodzi pięćdziesiąte urodziny. Do którego z działów recepcjonista powinien przekazać tę informację? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 33 z 4033. PytanieDo rozliczeń bezgotówkowych nie zalicza się Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 34 z 4034. PytanieZa dwudniową konferencję zorganizowaną w hotelu zamawiający, po otrzymaniu faktury z odroczoną płatnością, powinien zapłacić Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 35 z 4035. PytanieCelem preautoryzacji karty płatniczej gościa hotelowego jest Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 36 z 4036. PytanieIle wynosi wartość brutto usługi pralniczej zamówionej przez gościa hotelowego, jeżeli wartość netto tej usługi wynosi 40,00 zł, a stawka podatku VAT wynosi 23%? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 37 z 4037. PytanieKtóry dokument będący elementem rozliczenia z gościem hotelowym powinien zawierać numer identyfikacji podatkowej sprzedawcy? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 38 z 4038. PytanieNa podstawie zamieszczonego cennika oblicz kwotę należną za usługi hotelowe, z których skorzystali Państwo Kowalscy tj. pobyt z pełnym wyżywieniem na 3 doby. Goście przyjechali do hotelu o godzinie 1700. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 39 z 4039. PytanieGość skorzystał z usług hotelu w terminie od 10 do 12 września w taryfie BB w cenie 250,00 zł brutto za dobę. Dodatkowo wykupił dwa masaże ciała w cenie 90,00 zł brutto każdy. Za usługi podstawowe zapłacił kartą kredytową służbową, a za usługi fakultatywne gotówką. Wskaż należność zapłaconą gotówką. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 40 z 4040. PytanieOblicz wartość podatku VAT za usługę noclegową, jeżeli wartość brutto usługi wynosi 1 500,00 zł, a stawka podatku 8%. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
