Kwalifikacja TG12 Planowanie i realizacja usług w recepcji
czerwiec 2021
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
- 
                        Pytanie 1 z 401. PytanieRecepcjonista-operator centrali telefonicznej zajmuje się realizacją usługi Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 2 z 402. PytanieBieżące kontrolowanie pracy recepcjonistów podczas nieobecności kierownika działu, należy do obowiązków Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 3 z 403. PytanieKtórą czynność może wykonać recepcjonista za pomocą przedstawionego na rysunku urządzenia? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 4 z 404. PytanieDo którego segmentu gości jest skierowany fragment oferty hotelu? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 5 z 405. PytanieNa podstawie fragmentu zamówienia, wskaż pakiet usług, który powinien zaproponować hotel grupie gości z Koła Emerytów. Fragment zamówienia 
 Prosimy o zarezerwowanie 8 pokoi dwuosobowych typu standardowego, pełne wyżywienie, masaże całego ciała, fizykoterapię, inhalacje, krioterapię.Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 6 z 406. PytanieKtóra z przedstawionych ofert domu wycieczkowego spełni oczekiwania grupy młodzieży szkolnej w zakresie zamówionych usług: pokoje z łazienkami, wyżywienie HB, parking dla autokaru, sala na spotkania z grupą? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 7 z 407. PytanieWskaż rodzaj jednostki mieszkalnej, którą podczas rezerwacji, powinien zaproponować recepcjonista matce z 14-letnim synem. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 8 z 408. PytanieKtóry instrument promocji zastosował hotel organizując imprezę integracyjną dla swoich pracowników i ich rodzin? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 9 z 409. PytanieDziałaniem promocyjnym hotelu w ramach marketingu bezpośredniego jest Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 10 z 4010. PytanieBiuro podróży zamówiło w imieniu firmy farmaceutycznej kilkanaście pokoi w hotelu. Który to rodzaj rezerwacji? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 11 z 4011. PytanieRecepcjonista przyjmując rezerwację telefoniczną dotyczącą noclegu, powinien zapytać zamawiającego, przede wszystkim, o rodzaj pokoju oraz Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 12 z 4012. PytaniePan Malinowski na podstawie zapytania rezerwacyjnego uzyskał potrzebne informacje o ofercie hotelu i podał termin, w jakim obiekt, otrzyma zamówienie na usługi hotelarskie. Wskaż, który to rodzaj rezerwacji. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 13 z 4013. PytanieGość indywidualny z Warszawy dokonał rezerwacji usług hotelarskich w małym pensjonacie w Zakopanem poprzez stronę internetową www obiektu, co oznacza, że pensjonat dysponuje Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 14 z 4014. PytanieGość hotelu poprosił pracownika recepcji o rezerwację biletu na samolot do Mediolanu. Z którego systemu rezerwacyjnego powinien skorzystać recepcjonista? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 15 z 4015. PytanieGość zarezerwował dwa pokoje dwuosobowe dla czterech osób w taryfie all inclusive w terminie od 09 do 14 lipca. Który fragment potwierdzenia rezerwacji odpowiada zamówieniu? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 16 z 4016. PytanieKtórą kartę sporządzi recepcjonista, po otrzymaniu pisemnego zamówienia na pobyt w hotelu grupy turystów? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 17 z 4017. PytanieKlient dokonał rezerwacji noclegu pokoju jednoosobowego od 15 sierpnia na 3 doby oraz pokoju dwuosobowego od 14 sierpnia na 3 doby. Które oznaczenie w grafiku jest właściwe dla tej rezerwacji? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 18 z 4018. PytaniePani Nowak w zamówieniu usług hotelarskich poprosiła o rezerwację: apartamentu, pełnego wyżywienia, room service wszystkich posiłków, opiekunki do dziecka, instruktora do nauki pływania dla dziecka, wizyty u fryzjera dla siebie. Wskaż usługę, o której recepcjonista powinien poinformować dział rekreacji. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 19 z 4019. PytanieNa podstawie fragmentu Formularza rezerwacji wskaż dział, któremu recepcjonista powinien zlecić realizację zamówionych usług. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 20 z 4020. PytanieRecepcjonista prosi o dokument potwierdzający tożsamość gościa podczas Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 21 z 4021. PytanieDo recepcji zgłasza się osoba twierdząc, że jest gościem hotelowym i że zgubiła klucz do pokoju, w postaci karty magnetycznej. W takiej sytuacji recepcjonista powinien: Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 22 z 4022. PytaniePodczas procedury check-in małżeństwa oraz ich dwójki nieletnich dzieci, pracownik recepcji powinien wręczyć gościom Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 23 z 4023. PytanieGościowi, który korzysta z noclegu w pensjonacie, powinny być obowiązkowo zaoferowane usługi Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 24 z 4024. PytanieDo hotelu w miejscowości uzdrowiskowej przyjeżdżają głównie seniorzy w celu poprawy stanu zdrowia. Który pakiet usług powinien skierować hotel do tej grupy gości, aby spełnić tę potrzebę? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 25 z 4025. PytanieW ramach wyjazdu motywacyjnego w hotelu przebywa grupa gości chcących aktywnie spędzić czas. Wskaż usługi, które zaspokoją ich potrzeby. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 26 z 4026. PytanieKtórą informację, oprócz imienia i nazwiska, recepcjonista musi wpisać przygotowując gościowi zagranicznemu kartę pobytu? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 27 z 4027. PytanieKtóry dokument sporządzi pracownik recepcji dla gościa oddającego rzecz wartościową na przechowanie w recepcji hotelowej? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 28 z 4028. PytaniePrzedstawiony fragment dokumentu hotelowego, przygotowany przez recepcjonistę dla gościa, to 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 29 z 4029. PytanieKtórą atrakcję turystyczną powinien polecić recepcjonista gościowi zainteresowanemu poznaniem walorów antropogenicznych okolicy? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 30 z 4030. PytanieW której najniższej kategorii hotelu, gość ma zapewnioną codzienną wymianę ręczników i pościeli oraz możliwość zakupu lub otrzymywania codziennej prasy? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 31 z 4031. PytanieKtórą usługę dodatkową świadczoną w hotelu powinno się zarezerwować z wyprzedzeniem? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 32 z 4032. PytanieGość hotelowy zamówił pakiet usług obejmujący codzienne budzenie, depozyt w recepcji oraz przechowanie bagażu po zwolnieniu pokoju. Zamówiony pakiet to usługi Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 33 z 4033. PytanieKtóry zestaw usług dodatkowych powinien zaoferować hotel gościom typu biznesowego? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 34 z 4034. PytaniePilot wycieczki zgłosił recepcjoniście, że w grupie są wegetarianie. Pracownik recepcji uzyskaną informację powinien przekazać do działu Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 35 z 4035. PytanieW związku z rezerwacją apartamentu dla nowożeńców recepcja powinna przekazać kierownikowi housekeepingu zlecenie na Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 36 z 4036. PytanieNa zlecenie firmy korporacyjnej hotel zorganizował konferencję i wystawił fakturę z adnotacją o odroczonym terminie płatności. Zapis ten oznacza, że firma dokona zapłaty Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 37 z 4037. PytanieW ramach umowy hotelu z biurem podróży, podstawą do rozliczenia grupy turystycznej w hotelu jest Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 38 z 4038. PytaniePodczas rozliczania noclegu gościa w hotelu, recepcjonista poprosił o dopłatę w wysokości 210,00 zł informując, że 140,00 zł zostało wpłacone na etapie rezerwacji usług. Jaki % zaliczki wpłacił gość przed przyjazdem? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 39 z 4039. PytanieWskaż kwotę do zapłaty za nocleg w terminie od 03.03. do 8.03., jeżeli cena za wynajmowany pokój w miesiącach maj-wrzesień wynosi 300,00 zł za dobę, a w pozostałych jest o 30% niższa. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 40 z 4040. PytanieJaką wartość brutto w pozycji Razem powinien wpisać recepcjonista po rozliczeniu pobytu gościa w hotelu? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
