Kwalifikacja TG12 Planowanie i realizacja usług w recepcji
czerwiec 2021
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Recepcjonista-operator centrali telefonicznej zajmuje się realizacją usługi
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Bieżące kontrolowanie pracy recepcjonistów podczas nieobecności kierownika działu, należy do obowiązków
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Którą czynność może wykonać recepcjonista za pomocą przedstawionego na rysunku urządzenia?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Do którego segmentu gości jest skierowany fragment oferty hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Na podstawie fragmentu zamówienia, wskaż pakiet usług, który powinien zaproponować hotel grupie gości z Koła Emerytów.
Fragment zamówienia
Prosimy o zarezerwowanie 8 pokoi dwuosobowych typu standardowego, pełne wyżywienie, masaże całego ciała, fizykoterapię, inhalacje, krioterapię.Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Która z przedstawionych ofert domu wycieczkowego spełni oczekiwania grupy młodzieży szkolnej w zakresie zamówionych usług: pokoje z łazienkami, wyżywienie HB, parking dla autokaru, sala na spotkania z grupą?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Wskaż rodzaj jednostki mieszkalnej, którą podczas rezerwacji, powinien zaproponować recepcjonista matce z 14-letnim synem.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Który instrument promocji zastosował hotel organizując imprezę integracyjną dla swoich pracowników i ich rodzin?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Działaniem promocyjnym hotelu w ramach marketingu bezpośredniego jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Biuro podróży zamówiło w imieniu firmy farmaceutycznej kilkanaście pokoi w hotelu. Który to rodzaj rezerwacji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Recepcjonista przyjmując rezerwację telefoniczną dotyczącą noclegu, powinien zapytać zamawiającego, przede wszystkim, o rodzaj pokoju oraz
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Pan Malinowski na podstawie zapytania rezerwacyjnego uzyskał potrzebne informacje o ofercie hotelu i podał termin, w jakim obiekt, otrzyma zamówienie na usługi hotelarskie. Wskaż, który to rodzaj rezerwacji.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Gość indywidualny z Warszawy dokonał rezerwacji usług hotelarskich w małym pensjonacie w Zakopanem poprzez stronę internetową www obiektu, co oznacza, że pensjonat dysponuje
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Gość hotelu poprosił pracownika recepcji o rezerwację biletu na samolot do Mediolanu. Z którego systemu rezerwacyjnego powinien skorzystać recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Gość zarezerwował dwa pokoje dwuosobowe dla czterech osób w taryfie all inclusive w terminie od 09 do 14 lipca. Który fragment potwierdzenia rezerwacji odpowiada zamówieniu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Którą kartę sporządzi recepcjonista, po otrzymaniu pisemnego zamówienia na pobyt w hotelu grupy turystów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Klient dokonał rezerwacji noclegu pokoju jednoosobowego od 15 sierpnia na 3 doby oraz pokoju dwuosobowego od 14 sierpnia na 3 doby. Które oznaczenie w grafiku jest właściwe dla tej rezerwacji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Pani Nowak w zamówieniu usług hotelarskich poprosiła o rezerwację: apartamentu, pełnego wyżywienia, room service wszystkich posiłków, opiekunki do dziecka, instruktora do nauki pływania dla dziecka, wizyty u fryzjera dla siebie. Wskaż usługę, o której recepcjonista powinien poinformować dział rekreacji.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Na podstawie fragmentu Formularza rezerwacji wskaż dział, któremu recepcjonista powinien zlecić realizację zamówionych usług.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Recepcjonista prosi o dokument potwierdzający tożsamość gościa podczas
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Do recepcji zgłasza się osoba twierdząc, że jest gościem hotelowym i że zgubiła klucz do pokoju, w postaci karty magnetycznej. W takiej sytuacji recepcjonista powinien:
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Podczas procedury check-in małżeństwa oraz ich dwójki nieletnich dzieci, pracownik recepcji powinien wręczyć gościom
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Gościowi, który korzysta z noclegu w pensjonacie, powinny być obowiązkowo zaoferowane usługi
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Do hotelu w miejscowości uzdrowiskowej przyjeżdżają głównie seniorzy w celu poprawy stanu zdrowia. Który pakiet usług powinien skierować hotel do tej grupy gości, aby spełnić tę potrzebę?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
W ramach wyjazdu motywacyjnego w hotelu przebywa grupa gości chcących aktywnie spędzić czas. Wskaż usługi, które zaspokoją ich potrzeby.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Którą informację, oprócz imienia i nazwiska, recepcjonista musi wpisać przygotowując gościowi zagranicznemu kartę pobytu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Który dokument sporządzi pracownik recepcji dla gościa oddającego rzecz wartościową na przechowanie w recepcji hotelowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Przedstawiony fragment dokumentu hotelowego, przygotowany przez recepcjonistę dla gościa, to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Którą atrakcję turystyczną powinien polecić recepcjonista gościowi zainteresowanemu poznaniem walorów antropogenicznych okolicy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
W której najniższej kategorii hotelu, gość ma zapewnioną codzienną wymianę ręczników i pościeli oraz możliwość zakupu lub otrzymywania codziennej prasy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Którą usługę dodatkową świadczoną w hotelu powinno się zarezerwować z wyprzedzeniem?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Gość hotelowy zamówił pakiet usług obejmujący codzienne budzenie, depozyt w recepcji oraz przechowanie bagażu po zwolnieniu pokoju. Zamówiony pakiet to usługi
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Który zestaw usług dodatkowych powinien zaoferować hotel gościom typu biznesowego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Pilot wycieczki zgłosił recepcjoniście, że w grupie są wegetarianie. Pracownik recepcji uzyskaną informację powinien przekazać do działu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
W związku z rezerwacją apartamentu dla nowożeńców recepcja powinna przekazać kierownikowi housekeepingu zlecenie na
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Na zlecenie firmy korporacyjnej hotel zorganizował konferencję i wystawił fakturę z adnotacją o odroczonym terminie płatności. Zapis ten oznacza, że firma dokona zapłaty
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
W ramach umowy hotelu z biurem podróży, podstawą do rozliczenia grupy turystycznej w hotelu jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Podczas rozliczania noclegu gościa w hotelu, recepcjonista poprosił o dopłatę w wysokości 210,00 zł informując, że 140,00 zł zostało wpłacone na etapie rezerwacji usług. Jaki % zaliczki wpłacił gość przed przyjazdem?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Wskaż kwotę do zapłaty za nocleg w terminie od 03.03. do 8.03., jeżeli cena za wynajmowany pokój w miesiącach maj-wrzesień wynosi 300,00 zł za dobę, a w pozostałych jest o 30% niższa.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Jaką wartość brutto w pozycji Razem powinien wpisać recepcjonista po rozliczeniu pobytu gościa w hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie