Kwalifikacja TG12 Planowanie i realizacja usług w recepcji
wrzesień 2015
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- T.11 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
- 
                        Pytanie 1 z 401. PytaniePan Kowalski wybiera się w podróż po Polsce. Chce nocować tylko w małych hotelach, które dysponują maksymalnie 25 jednostkami mieszkalnymi. Swoje zobowiązania chciałby regulować kartą płatniczą. W hotelach, o jakim najniższym standardzie, może planować nocleg? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 2 z 402. PytanieDo zadań pracowników recepcji hotelowej nie należy Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 3 z 403. PytanieNa podstawie danych przedstawionych w tabeli, określ minimalną powierzchnię hallu recepcyjnego w hotelu 4* posiadającym 60 jednostek mieszkalnych.  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 4 z 404. PytanieKtóry z podanych pracowników recepcji jest odpowiedzialny za dobre relacje na linii gość-hotel? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 5 z 405. PytanieOferta którego hotelu jest najbardziej odpowiednia dla dyrektora firmy poszukującego obiektu o wysokim standardzie, w którym mógłby prowadzić negocjacje kontraktu? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 6 z 406. PytanieDo hotelu przyjeżdża gość o bardzo wysokich wymaganiach dotyczących warunków pobytu. Który typ pokoju należy mu zaproponować? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 7 z 407. PytanieRecepcjonista w trakcie procedury check-out zauważył, że gość jest niezadowolony z pobytu. W tej sytuacji recepcjonista powinien Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 8 z 408. PytanieKtóry z podanych sposobów udzielania informacji o usytuowaniu windy, kierowany do osoby niewidomej, jest właściwy? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 9 z 409. PytanieCelem zwiększenia popytu na usługi hotelarskie wprowadzono w weekendy ceny niższe o 50%. Który instrument promocji zastosowano? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 10 z 4010. PytanieObiekt hotelarski, który prezentuje swoją ofertę na portalu społecznościowym, stosuje strategię Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 11 z 4011. PytanieKtóre z podanych działań promocyjnych hotelu, realizowane jest w ramach sprzedaży osobistej? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 12 z 4012. PytanieGość może zostać obciążony kosztami pierwszej doby, w sytuacji nie wstawienia się w wyznaczonym czasie w hotelu, gdy skorzystał z rezerwacji Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 13 z 4013. PytanieSystem rezerwacyjny, obsługujący gości indywidualnych oraz przedsiębiorstwa w zakresie sprzedaży usług hotelarskich, to Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 14 z 4014. PytanieGość w trakcie pobytu w hotelu zamówił w recepcji kolację do pokoju dla czterech osób. Które informacje powinien przygotować recepcjonista dla działu gastronomii? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 15 z 4015. PytanieGość zarezerwował nocleg w hotelu w terminie od 9 do 12 stycznia i poinformował, że przyjedzie o godzinie 1900 pierwszego dnia rezerwacji. Które oznaczenie w grafiku jest właściwe dla tej rezerwacji, jeżeli doba hotelowa trwa od 1200 do 1200 następnego dnia?  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 16 z 4016. PytanieKtórej informacji recepcjonista nie musi umieszczać w formularzu rezerwacji? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 17 z 4017. PytanieNa podstawie fragmentu grafiku rezerwacji pokoi na lipiec, określ termin pobytu gości w pokoju 204.  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 18 z 4018. PytanieKtórą komórkę organizacyjną powinien poinformować pracownik przyjmujący rezerwację gościa, który jest diabetykiem? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 19 z 4019. PytanieGość zarezerwował nocleg w pokoju dwuosobowym i poprosił o wstawienie do pokoju deski do prasowania z żelazkiem. Recepcjonista zlecenie na tę usługę powinien przekazać do działu Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 20 z 4020. PytanieKtóry z pracowników służby parterowej hotelu wykorzystuje w swojej pracy przedstawiony druk?  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 21 z 4021. PytaniePracownik recepcji, przyjmując prowadzoną przez pilota grupę dwudziestu osób, powinien w pierwszej kolejności Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 22 z 4022. PytanieNieodłącznym elementem procedury zarejestrowania gościa w obiekcie hotelarskim jest Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 23 z 4023. PytanieKtóry dokument stanowi podstawę do wydania klucza do pokoju hotelowego? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 24 z 4024. PytaniePodczas procedury check-in gościa typu VIP w hotelu, należy go przywitać oraz Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 25 z 4025. PytanieFirma konsultingowa złożyła do hotelu zamówienie na spotkanie integracyjne dla swoich pracowników. Która propozycja elementów spotkania będzie przede wszystkim spełniała oczekiwania zamawiającego? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 26 z 4026. PytanieDo recepcji dzwoni gość informując, że podczas ciszy nocnej w pokoju nr 102 jest głośno. W tej sytuacji recepcjonista powinien Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 27 z 4027. PytanieDo hotelu przyjechało małżeństwo z trójką dzieci: 4-letnią córką, 2-letnim i 17-letnim synem. Ile kart pobytu powinien wręczyć gościom recepcjonista? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 28 z 4028. PytanieDokumentem sporządzanym przez recepcjonistę na życzenie gościa, w dniu wyjazdu z hotelu, jest Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 29 z 4029. PytanieKtórego rodzaju informacji udzielił pracownik recepcji gościom, zapoznając ich z ciekawymi miejscami znajdującymi się w okolicach hotelu? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 30 z 4030. PytanieGość w zamówieniu na usługi hotelarskie zwrócił się z prośbą o zarezerwowanie pobytu w hotelu obejmującego: nocleg, całodzienne wyżywienie, usługi rekreacyjne i rozrywkowe. Który rodzaj usług powinien zaznaczyć recepcjonista przyjmujący zamówienie? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 31 z 4031. PytanieNa którym z przedstawionych druków recepcjonista powinien zapisać wiadomość dla gościa hotelowego?  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 32 z 4032. PytanieO fakcie przyjazdu do hotelu gościa VIP, w pierwszej kolejności, powinien być poinformowany Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 33 z 4033. PytanieGość hotelu zwrócił się do pracownika recepcji z prośbą o wypożyczenie laptopa. Który dokument należy sporządzić dla potwierdzenia realizacji tej usługi? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 34 z 4034. PytaniePani Anna Nowak odwiedza Hotel Premium w Karpaczu po raz pierwszy. Z której formy płatności nie będzie mogła skorzystać płacąc za usługi dodatkowe, wcześniej niezamówione? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 35 z 4035. PytanieObiekt hotelarski może dokonać preautoryzacji, w przypadku płatności za usługi Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 36 z 4036. PytaniePodczas procedury check-out gość poprosił recepcjonistę o fakturę za zrealizowane w hotelu usługi. Przed jej wystawieniem pracownik recepcji powinien ustalić zakres płatnych usług oraz Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 37 z 4037. PytanieKtóre z podanych usług hotelarskich są świadczone gościom nieodpłatnie? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 38 z 4038. PytanieCena obiadu dla 2 osób w restauracji hotelowej wynosi 220,00 zł. Oblicz koszt tego posiłku, jeżeli goście zamówili go do pokoju, a opłata za dostarczenie posiłku wynosi 20% wartości zamówienia? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 39 z 4039. PytaniePo rozliczeniu usługi noclegowej, z której skorzystał gość, łączna wartość brutto wyniosła 300,00 zł. Którą wartość podatku należy wpisać do faktury, jeżeli nocleg objęty jest stawką 8%? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 40 z 4040. PytanieKtórą wartość netto należy wpisać do faktury, jeżeli po rozliczeniu gościa z usług noclegowych wartość brutto wyniosła 750,00 zł? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
