Kwalifikacja HGT.06 Realizacja usług w recepcji
czerwiec 2020
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Wskaż podstawowe zadanie wykonywane przez kierownika recepcji hotelu.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Pomoc gościom hotelu 4* w przeniesieniu walizki z recepcji do pokoju jest obowiązkiem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Przedstawione na rysunku urządzenie recepcjonista wykorzystuje do
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Który pakiet usług jest najbardziej odpowiedni dla gości preferujących dbanie o urodę i sylwetkę?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Który segment gości jest adresatem oferowanego przez hotel pakietu usług Zabawa?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Która z przedstawionych ofert hotelu jest najbardziej odpowiednia dla passantów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Który instrument promocji zastosował hotel, sponsorując imprezę dobroczynną na rzecz dzieci niepełnosprawnych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Którą ze strategii zastosowano w hotelu, gdy w okresie zimowym do każdej jednostki mieszkalnej dodatkowo dołożono szlafroki?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Hotel, który w ramach działań promocyjnych wykorzystuje własną stronę internetową do prezentowania oferty usług, stosuje
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Hotel, który wynajął dla biura podróży pokoje z klauzulą, że za niewykorzystane jednostki mieszkalne nie pobiera opłaty, zastosował
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Gość wyjeżdżając z hotelu, zamówił w recepcji pokój na przyszły termin. Jaki to rodzaj rezerwacji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Klient dokonał rezerwacji noclegu w pensjonacie i we wskazanym przez obiekt terminie uregulował określoną w potwierdzeniu zaliczkę. Wskaż, który rodzaj rezerwacji powinien zaznaczyć recepcjonista.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Dla małego hotelu najbardziej odpowiednim narzędziem do dokonania rezerwacji usług na podstawie otrzymanego zamówienia jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Wskaż, z którego systemu rezerwacji powinien skorzystać recepcjonista w sytuacji, gdy gość podczas pobytu w hotelu w Warszawie poprosił go o sprawdzenie możliwości rezerwacji pokoju w hotelu we Francji.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Prezes firmy zarezerwował apartament w hotelu. Na podstawie fragmentu grafiku rezerwacji wskaż termin jego pobytu.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Wskaż kwotę, którą powinien recepcjonista wpisać w pozycji obiadokolacja, sporządzając dla gościa potwierdzenie rezerwacji.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Po otrzymaniu zamówienia na usługi hotelarskie recepcjonista w pierwszej kolejności powinien sporządzić
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Recepcjonista przyjął zamówienie od gościa, który będzie korzystał z noclegu oraz usług w taryfie FB. Która komórka organizacyjna powinna zostać poinformowana o życzeniu klienta?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Dysponent pełniący dyżur na nocnej zmianie powinien sporządzić raport dobowy i przekazać informacje w nim zawarte
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Podczas przyjęcia do hotelu grupy turystycznej recepcjonista może zastosować uproszczoną procedurę check in polegającą na rejestracji gości bez
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
W procedurze check in recepcjonista obowiązkowo powinien udzielić gościowi informacji o usługach dodatkowych hotelu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Na podstawie którego dokumentu recepcjonista może wpisać studenta do księgi rejestracyjnej hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Do recepcji zgłasza się gość prosząc o zmianę pokoju ze względu na hałas dochodzący z ulicy. Jak powinien zachować się recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Rodzina wybrała hotel, który jest położony niedaleko lotniska i przyjmuje zwierzęta. Zarezerwowała pokój z telewizorem i łazienką, w której jest wanna. Ich oczekiwania związane z pobytem w obiekcie spełnią usługi oznaczone piktogramami
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Jeżeli pracownik recepcji przyjmując gościa do hotelu wpisał w dokumencie serię i numer dowodu osobistego, to oznacza, że sporządził
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Kwit depozytowy recepcjonista sporządzi i wręczy gościowi, który
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Na podstawie analizy zamieszczonych fragmentów faktur wskaż, który dokument recepcjonista przygotował dla gościa nocującego w hotelu 3 doby.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Recepcjonista udzielił gościowi informacji turystycznej, gdy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
W jaki sposób powinien postąpić recepcjonista, jeżeli został telefonicznie poproszony przez żonę gościa hotelowego o przekazanie mężowi ważnej informacji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Który pakiet usług jest bezpłatnie świadczony gościom hotelowym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Które z podanych usług hotelu oznaczone piktogramem są świadczone jako towarzyszące?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Do usług odpłatnych świadczonych na życzenie gości zalicza się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
W sytuacji, gdy do hotelu przyjeżdża stały klient, który ma status VIP-a, pracownik recepcji powinien w pierwszej kolejności przekazać informację
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Przekazana do recepcji informacja o usłudze gastronomicznej, za którą gość zapłaci na koniec pobytu w hotelu, powinna zawierać imię i nazwisko gościa, należność oraz
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Jeżeli podczas przyjęcia gościa do hotelu recepcjonista dokonuje preautoryzacji, to oznacza, że gość zapłaci za pobyt
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Hotel wystawił zamawiającemu fakturę z adnotacją o uregulowaniu należności w terminie dwóch tygodni od daty jej wystawienia. Którą formę płatności określono w dokumencie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Wartość brutto zamówionych usług hotelarskich wynosi 1 500,00 zł. Wskaż kwotę, którą powinien zapłacić gość w dniu wyjazdu, jeżeli wpłacił zaliczkę w wysokości 40%.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Gość skorzystał z usług hotelu w terminie od 10 do 12 września w taryfie BB w cenie 250,00 zł brutto za dobę. Dodatkowo wykupił dwa masaże ciała w cenie 90,00 zł brutto każdy.
Za usługi podstawowe zapłacił kartą kredytową służbową, a za usługi fakultatywne – gotówką. Wskaż należność zapłaconą gotówką.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Na podstawie cennika usług noclegowych ustal kwotę, którą zapłacą goście za pobyt przez 5 dób w trzyosobowym pokoju.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Przedstawiony fragment dokumentu hotelowego to część
Poprawnie
Niepoprawnie