Kwalifikacja HGT.06 Realizacja usług w recepcji
październik 2016
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Kwalifikacja T.11 – październik 2016
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- T.11 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Który pracownik hotelu zajmuje się bezpośrednią obsługą gości w zakresie udzielania informacji hotelowej, turystycznej, kulturalnej oraz spełnianiem ich oczekiwań i życzeń?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Na podstawie danych z tabeli określ minimalną powierzchnię hallu recepcyjnego w hotelu 3*, posiadającym 70 jednostek mieszkalnych.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Którą czynność może wykonać recepcjonista za pomocą przedstawionego na fotografii urządzenia?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Który z pracowników recepcji nadzoruje przestrzeganie procedury przyjęcia gości do hotelu oraz ich sprawną obsługę?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Który z pracowników recepcji dużego hotelu realizuje usługę wake up call?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Wskaż grupę gości, do których skierowana jest oferta hotelu Venus.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Który obiekt oferuje usługi najlepiej przystosowane do potrzeb grupy młodzieży pragnącej poznać walory krajoznawcze Ojcowskiego Parku Narodowego, dysponującej skromnymi środkami finansowymi?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Przykładem którego elementu marketingu-mix jest informacja o otwarciu nowego pensjonatu w okolicy, zamieszczona w regionalnej prasie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Którego z podanych elementów produktu nie powinno się podkreślać w promocji hotelu miejskiego jako jego mocnej strony?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Poza sezonem w hotelu obniżono ceny za pobyt dla rodzin z dziećmi. Który instrument marketingu zastosowano?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Intensywnie pracująca kobieta chciałaby spędzić kilkudniowy wypoczynek w hotelu Spa & Wellness. Która z przedstawionych ofert hotelowych jest najlepiej przystosowana do jej potrzeb?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Które z podanych działań hotelu prowadzone są w ramach sprzedaży osobistej usług?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Gość złożył pisemne zamówienie na usługi noclegowe, w którym podał numer karty kredytowej oraz określił swój przyjazd do hotelu do godziny 1700. W podanym czasie nie przybył jednak do obiektu. Do kiedy recepcjonista powinien zatrzymać pokój i jakie czynności dotyczące kosztów powinien wykonać?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Na podstawie zamieszczonego pisma określ, w którym dniu najpóźniej recepcjonista był zobowiązany do potwierdzenia zamówionych usług, jeżeli korespondencja odbywała się drogą elektroniczną?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Na podstawie którego dokumentu przesłanego przez touroperatora recepcjonista może zarezerwować pokoje dla poszczególnych uczestników imprezy turystycznej oraz wypełnić grafik pokoi?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Recepcjonista ma zarezerwować na prośbę gościa: noclegi w hotelu, bilety lotnicze u wybranego przewoźnika do miejsca położenia hotelu oraz karnet do teatru w mieście lokalizacji obiektu. W którym z podanych systemów recepcjonista nie ma możliwości zarezerwowania wszystkich usług dla gościa?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Do hotelu wpłynęło zamówienie na usługi. W związku z tym recepcjonista musi dokonać rezerwacji pokoi, miejsc w restauracji hotelowej, sali konferencyjnej i usługi fitness. Które narzędzie jest odpowiednie do tego celu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Na podstawie sporządzonego przez gościa upoważnienia określ, który rodzaj rezerwacji powinien zaznaczyć recepcjonista hotelu Feliks w karcie rezerwacji.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Do hotelu wpłynęła prośba o zarezerwowanie pokoju dwuosobowego w terminie od 11 do 15 lipca dla pani Kwiatkowskiej i jej dorosłej córki. Na podstawie fragmentu grafiku obłożenia określ, który pokój powinien przydzielić im recepcjonista.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Organizator przyjęcia weselnego zamówił do apartamentu nowożeńców butelkę schłodzonego szampana. Który dział hotelu powinien otrzymać z recepcji zlecenie na tę usługę?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Małżeństwo zarezerwowało dla siebie i dwuletniego syna nocleg w pokoju dwuosobowym. W zamówieniu goście poprosili o przygotowanie pokoju na pobyt dziecka. W związku z tym recepcjonista powinien przekazać kierownikowi housekeepingu zlecenie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
W hotelu jest organizowany kongres partii politycznej. Dział konferencji i bankietów ma przygotować salę wielofunkcyjną do obrad. Które informacje dla tego działu powinien przygotować i przekazać recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Na podstawie którego z podanych dokumentów nie można dokonać rejestracji gościa w hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Wystawienie i wręczenie faktury jest elementem obsługi gościa podczas
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Podczas procedury check-in recepcjonista wypełnia
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Gość w czasie podróży zatrzymał się w motelu. Który rodzaj usług poza noclegiem powinien obligatoryjnie zaoferować mu recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Po godzinie 2200 do recepcji dzwoni gość informując, że w sąsiednim pokoju odbywa się spotkanie towarzyskie i bardzo głośno gra muzyka. Jak powinien zareagować w tej sytuacji recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Przedstawiony fragment dokumentu hotelowego to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Który dokument stanowi dla gościa potwierdzenie terminu rezerwacji, ilości i rodzaju zamówionych pokoi oraz ich cen?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Stanowisko informacji turystycznej w hotelu nie musi być wyposażone
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Które usługi w hotelach i motelach wszystkich kategorii są obowiązkowe i dostępne przez całą dobę?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Recepcja w ramach świadczenia usług w taryfie BB powinna przekazać gastronomii hotelowej listę gości
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Z którą formą płatności jest związana preautoryzacja środków finansowych na zamówione w hotelu przez gościa usługi?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Który dokument stanowi podstawę rozliczenia za pobyt grupy turystycznej w hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Recepcjonista przygotowuje rozliczenie pobytu gościa indywidualnego, który przebywał w hotelu w terminie od 6 do 8 czerwca 2016 roku (od poniedziałku do środy). Hotel jest zlokalizowany w centrum dużego miasta. Które rodzaje cen powinien zastosować recepcjonista do rozliczenia noclegów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Wskaż kwotę podatku, którą powinien recepcjonista wpisać w brakujące pole faktury, rozliczając koszty podanej usługi.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Hotel przyjął zlecenie zorganizowania 3-dniowego pobytu integracyjnego dla pracowników dużej firmy, połączonego z konferencją szkoleniową. Który pakiet należy polecić zamawiającemu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Na podstawie opisu pakietu usług wskaż komu recepcjonista powinien go polecić.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Klient zamówił nocleg dla pary nowożeńców z wliczonymi w cenę 3 posiłkami oraz napojami, przekąskami, rozrywką i rekreacją świadczonymi w hotelu. Który z przedstawionych fragmentów formularzy rezerwacyjnych odpowiada zamówieniu klienta?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Pan Kowalski zarezerwował dla 4 osób w terminie od 2 do 4 października 2016 roku następujące usługi: apartament rodzinny, śniadania, obiadokolacje i trzygodzinny pakiet rekreacyjny. Którą kwotę w pozycji „RAZEM” powinien wpisać recepcjonista w przesłanej do klienta kalkulacji kosztów zarezerwowanych usług?.
Poprawnie
Niepoprawnie