Kwalifikacja HGT.06 Realizacja usług w recepcji
styczeń 2015
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- T.11 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
- 
                        Pytanie 1 z 401. PytanieW recepcji każdego hotelu, niezależnie od kategorii, gość hotelowy może skorzystać Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 2 z 402. PytanieIle powinna wynosić wysokość lady recepcyjnej do obsługi gościa na stojąco? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 3 z 403. PytanieNowoczesna klucznica powinna znajdować się Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 4 z 404. PytanieWskaż minimalną powierzchnię hallu recepcyjnego w hotelu 5* posiadającym 40 jednostek mieszkalnych. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 5 z 405. PytanieKtóre z wymienionych czynności należą do zadań concierge’a? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 6 z 406. PytanieGłównym zadaniem kierownika recepcji jest Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 7 z 407. PytanieKtóry rodzaj jednostki mieszkalnej odpowiada potrzebom klienta określonym w przedstawionym zamówieniu?  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 8 z 408. PytaniePodczas uroczystego otwarcia hotelu zorganizowano pokaz mody znanego projektanta. Który instrument promocji zastosował obiekt? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 9 z 409. PytanieKtóre z działań marketingowych hotelu podejmowane jest w ramach sprzedaży osobistej? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 10 z 4010. PytanieRozszerzenie współpracy pensjonatów z kolejnymi biurami podróży to działanie marketingowe w zakresie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 11 z 4011. PytanieKlient dokonał rezerwacji noclegu w hotelu i we wskazanym terminie uregulował określoną w potwierdzeniu zaliczkę. Wskaż, który rodzaj rezerwacji powinien zaznaczyć recepcjonista. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 12 z 4012. PytanieDokument potwierdzający rezerwację zakupionych usług i przekazany przez klienta biura podróży hotelarzowi to Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 13 z 4013. PytanieGość zarezerwował pokój jednoosobowy w terminie od 4 do 6 grudnia 2014 roku. Który numer pokoju zaznaczył recepcjonista?  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 14 z 4014. PytanieDo recepcji hotelowej wpłynęło zamówienie pobytu weekendowego dla 2 osób. Który z dokumentów sporządzi recepcjonista, aby go zarezerwować? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 15 z 4015. PytanieKtóry dokument stanowi dla gościa potwierdzenie terminu rezerwacji, ilości i rodzaju zamówionych pokoi oraz ich cen? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 16 z 4016. PytanieKtórej z wymienionych informacji recepcjonista nie wpisze do karty rezerwacyjnej? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 17 z 4017. PytanieW hotelach powszechnie przyjęte jest, że rejestracja grup nie powinna trwać dłużej niż Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 18 z 4018. PytanieProcedurę obsługi gościa VIP stosuje się w przypadku Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 19 z 4019. PytanieJednym z elementów procedury check-out jest Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 20 z 4020. PytanieBagaż gościa VIP jest dostarczany do pokoju w czasie, który nie powinien przekroczyć Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 21 z 4021. PytanieDo recepcji hotelu zgłosił się pilot z grupą emerytów z Hiszpanii, która wcześniej złożyła rezerwację i otrzymała potwierdzenie. W takiej sytuacji recepcjonista powinien Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 22 z 4022. PytanieKtóry dokument stanowi podstawę do rejestracji gościa w hotelu? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 23 z 4023. PytanieOtwarcie rachunku gościa jest czynnością kończącą procedurę Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 24 z 4024. PytanieW sytuacji oczekiwania gościa na otrzymanie pokoju przed rozpoczęciem doby hotelowej, recepcjonista powinien Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 25 z 4025. PytanieKtóry dokument stanowi podstawę wydania klucza do pokoju hotelowego? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 26 z 4026. PytanieW trakcie obsługi gości recepcjonista w czasie wykonywania swoich obowiązków nie powinien Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 27 z 4027. PytanieKtóry dokument wypełnia recepcjonista podczas procedury check-in? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 28 z 4028. PytaniePodczas procedury przyjęcia gościa do hotelu, informację na temat daty i miejsca jego urodzenia recepcjonista wpisuje do Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 29 z 4029. PytanieDokumentem sporządzanym przez recepcjonistę na życzenie gościa, podczas procedury check-out jest Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 30 z 4030. PytanieDo hotelu przyjechało małżeństwo z córkami w wieku 8 i 16 lat. Ile kart pobytu wyda gościom recepcjonista? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 31 z 4031. PytanieW karcie pobytu recepcjonista nie wpisuje informacji dotyczącej Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 32 z 4032. PytanieW których kategoriach hoteli gość może skorzystać z usługi pralniczej? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 33 z 4033. PytanieKwiaciarnia lub możliwość dostarczenia kwiatów to usługa świadczona w hotelach kategorii Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 34 z 4034. PytanieDo usług bezpłatnych świadczonych na życzenie gościa hotelowego można zaliczyć Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 35 z 4035. PytanieKtóry dokument, po zakończeniu pobytu grupy gości w hotelu, przekaże recepcjonista zamawiającemu w celu dokonania płatności przelewem? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 36 z 4036. PytanieW hotelu gość życzy sobie zapłacić za pobyt kartą płatniczą. Jest to możliwe, jeśli recepcja dysponuje Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 37 z 4037. PytanieOblicz na jaką wartość brutto zostanie wystawiona gościowi faktura, jeżeli nocował w hotelu 5 dób, posiadał status stałego klienta uprawniającego do 20% opustu oraz cena jednostkowa brutto pokoju wynosiła 100 zł. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 38 z 4038. PytanieWskaż kwotę, którą zapłaci gość za pobyt w hotelu, jeżeli wartość brutto zamówionych i zrealizowanych usług wynosi 1 200 zł, a podczas rezerwacji została wpłacona na konto hotelu zaliczka w wysokości 30%. Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 39 z 4039. PytanieKtórą liczbę w kolumnie „Ilość” i kwotę w pozycji „Wartość netto w zł” powinien wpisać recepcjonista w fakturze?  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 40 z 4040. PytanieKtórą wartość brutto usług noclegowych opodatkowanych 8% podatkiem VAT powinien wpisać na fakturze recepcjonista, jeżeli gość nocował w hotelu 4 doby, a cena jednostkowa netto wynosiła 100 zł? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
