Kwalifikacja T11 Planowanie i realizacja usług w recepcji
styczeń 2017
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Kwalifikacja T.11 – styczeń 2017
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- T.11 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Do którego działu hotelu recepcjonista powinien przekazać informacje o usterkach w jednostkach mieszkalnych, zgłoszone przez gości?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Który z wymienionych elementów nie musi znajdować się w wyposażeniu recepcji w hotelu 1* posiadającym 30 j.m?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Który element wyposażenia recepcji znajduje się na zamieszczonej ilustracji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Który z podanych pakietów recepcjonista powinien polecić grupie przyjaciółek zamierzających wspólnie spędzić w hotelu „weekend piękności“?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Dla której grupy gości zamieszczona w ramce oferta hotelu jest najbardziej odpowiednia
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Który z wymienionych rodzajów gości hotelowych jest adresatem zamieszczonej oferty pakietowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Którą z usług hotelu recepcjonista powinien polecić firmie kosmetycznej planującej zorganizować szkolenie dla swoich pracownic?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Na podstawie informacji zawartej w ramce określ, który z wymienionych instrumentów został wykorzystany w działalności marketingowej hotelu.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Który z wymienionych instrumentów promocji hotelu należy uwzględnić w pakiecie lojalnościowym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
W celu utrwalenia w pamięci wyjeżdżającego gościa dobrych wspomnień związanych z pobytem w hotelu recepcjonista powinien
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Które z podanych działań hotelu prowadzone są w ramach sprzedaży osobistej usług?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
W jaki sposób należy potwierdzić klientowi przyjęcie telefonicznej rezerwacji na usługi hotelarskie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Która rezerwacja usług hotelarskich nie wymaga wniesienia przedpłaty?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Klient podczas telefonicznej rezerwacji zapytał o ceny noclegów w wybranym okresie. Recepcjonista zaproponował skorzystanie ze strony internetowej hotelu. Którą z podanych zakładek powinien wskazać klientowi, aby ten szybko znalazł odpowiednie informacje?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Który dokument należy wysłać klientowi w celu poinformowania go o terminie rezerwacji pobytu, rodzaju pokoju oraz jego cenie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Pracownik recepcji przyjął zlecenie zorganizowania 3-dniowej konferencji z udziałem 120 osób (18 godzin obrad). Na podstawie zamieszczonego grafiku określ, który z podanych wariantów rezerwacji sal konferencyjnych jest możliwy do zrealizowania.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Którą kwotę powinien wpisać recepcjonista na zamieszczonym potwierdzeniu rezerwacji w pozycji „koszt pobytu”?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Które komórki organizacyjne hotelu, poza służbą pięter i działem gastronomii, powinny zostać poinformowane o życzeniach klienta, zawartych w zamówieniu usług hotelarskich?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Na podstawie zamieszczonego zestawienia określ ilość śniadań, które należy przygotować dnia 01.05.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Dla kogo recepcjonista pracujący na nocnej zmianie jest zobowiązany przygotować raport o statusie pokoi?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Procedura przyjęcia gościa do hotelu rozpoczyna się w chwili
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
W trakcie przyjęcia gościa do hotelu recepcjonista powinien obowiązkowo poinformować go
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Którą czynność może wykonać recepcjonista na podstawie listy roomingowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Którą czynność, w trakcie procedury check-in, powinien wykonać recepcjonista po wydaniu gościowi kluczy do pokoju?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Rejestracji gości w hotelu można dokonać na podstawie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
W pobliżu lady recepcyjnej gość hotelowy wielokrotnie usiłuje uzyskać połączenie z własnego telefonu. Po upewnieniu się, że przyczyną kłopotu jest niesprawny aparat, recepcjonista powinien zaproponować klientowi
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Który dokument można sporządzić na zamieszczonym formularzu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Dysponent, wystawiając fakturę gościowi za nocleg, w pozycji Ilość powinien wpisać liczbę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Wskazanie przez recepcjonistę gościowi zagranicznemu drogi do konsulatu jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Grupa gości przebywających w pensjonacie w Ustce wyraziła chęć zobaczenia najbliższego Parku Narodowego. Który z Parków powinien polecić recepcjonista tym gościom, korzystając z przedstawionego fragmentu mapy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Który rodzaj usługi zaoferowano gościom, jeżeli zaproponowano im udział w zajęciach animacyjnych dla dorosłych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Która z podanych usług dodatkowych hotelu jest świadczona odpłatnie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Który dokument stanowi podstawę rozliczenia za pobyt grupy turystycznej w hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Celem preautoryzacji karty płatniczej gościa hotelowego jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Na podstawie zamieszczonego cennika usług noclegowych oblicz koszt 15 pokoi 1-osobowych dla zorganizowanej grupy klientów goszczących w hotelu od 7.07 do 8.07.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Która forma płatności wymaga wyposażenia recepcji hotelowej w terminal płatniczy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Które z podanych zadań należy do obowiązków bagażowego w dużym hotelu, z rozbudowaną strukturą służb parterowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Którą czynność powinien w pierwszej kolejności wykonać recepcjonista, dokonując na prośbę gościa rezerwacji wstępnej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Do świadczenia której usługi jest zobowiązany hotel, wobec gościa planującego korzystać wyłącznie z usług podstawowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Na którą kwotę należy wystawić fakturę gościowi, jeżeli wynajął on apartament na cztery doby i jest posiadaczem karty stałego klienta uprawniającej do 10% rabatu?
Poprawnie
Niepoprawnie