Kwalifikacja A27 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
czerwiec 2022
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
- 
                        Pytanie 1 z 401. PytanieWedług siatki FCB celem reklamy proszku do prania X, której głównym zadaniem jest wykreowanie nawyku u konsumentów, jest Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 2 z 402. PytanieKtóra forma promocji w postaci bloga pozwala zamieszczać filmy w kolejności chronologicznej? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 3 z 403. PytanieProducent garsonek damskich chciałby skierować swoją promocję do hurtowników. W tym celu powinien zastosować Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 4 z 404. PytanieNa której ilustracji przedstawiono slogan zapisany przy użyciu kroju pisma typu egipcjanka? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 5 z 405. PytanieNa podstawie graficznej prezentacji wyników badań ankietowych określ, który odsetek respondentów wskazał znanego sportowca jako osobę najbardziej pożądaną w spocie reklamowym firmy. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 6 z 406. PytanieKtórego elementu modelu AIDCAS oznaczonego znakiem zapytania nie uzupełniono na zamieszczonej ilustracji? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 7 z 407. PytanieDo tworzenia, edycji prostej bazy danych i analizy służy Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 8 z 408. PytanieProducent suplementu diety zatrudnił do najnowszej reklamy znanego, przystojnego i wzbudzającego zaufanie rekordzistę świata w Ultra Triathlonie. Który mechanizm psychologiczny został zastosowany w tym przypadku, jeżeli wiadomo, że głównym celem tego działania było przeniesienie pozytywnych odczuć związanych ze sportowcem na reklamowany produkt? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 9 z 409. PytanieInformację o tym, że reklamy nie mogą zawierać treści oraz elementów dyskryminujących, zachęcać do przemocy oraz bez uzasadnienia wywoływać poczucia lęku lub strachu, znajdują się w Kodeksie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 10 z 4010. PytanieKtóry środek poetycki został użyty w prezentowanym sloganie reklamowym? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 11 z 4011. PytanieKtórą nazwę nosi kod zamieszczony na ilustracji? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 12 z 4012. PytanieKtóry format pliku opisano w ramce? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 13 z 4013. PytanieGrafik podczas tworzenia projektu reklamy chce skorzystać z obrazu znalezionego w banku zdjęć. Jeżeli do fotografii załączono przedstawiony na ilustracji symbol, to grafik 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 14 z 4014. PytanieKtóry rodzaj perspektywy został przedstawiony na ilustracji? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 15 z 4015. PytanieKtóry zestaw odpowiedzi charakteryzuje budowę zamieszczonego logo? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 16 z 4016. PytanieKtóry obszar wokół logo, w obrębie którego nie może się pojawić żadna obca forma, zarówno graficzna jak i tekstowa, oznaczono na rysunku literą X? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 17 z 4017. PytanieKtóry typ reklamy należy zastosować dla produktów wprowadzanych na rynek? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 18 z 4018. PytanieW projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 19 z 4019. PytanieInteraktywna forma reklamy przedstawiona na rysunku, która „rozwija się” do większego rozmiaru po najechaniu na nią kursorem myszy, pozwalając na wykorzystanie dodatkowej powierzchni dla prezentacji reklamodawcy, to 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 20 z 4020. PytanieGrafik stworzył w programie do grafiki wektorowej projekt plakatu reklamowego. Jak powinien postąpić z tekstami, aby po wysłaniu projektu do drukarni nie wystąpiły problemy związane z ich wydrukowaniem oraz bezstratnym powiększaniem? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 21 z 4021. PytanieDo czego służy program komputerowy, którego okno dialogowe zostało przedstawione na rysunku? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 22 z 4022. PytanieKtórą techniką prezentacji reklamy należy się posłużyć, aby pokazać zalety nowego robota kuchennego? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 23 z 4023. PytanieKtóra metoda zbierania informacji została opisana w zamieszczonej ramce? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 24 z 4024. PytanieProducent herbaty chce zakupić w gazecie reklamę wielkości 4 modułów ogłoszeniowych i emitować ją w każdy czwartek i sobotę. Początek emisji zaplanowano na czwartek. Ile tygodni (poniedziałek-niedziela) emitowana będzie reklama, jeśli przeznaczono na nią kwotę 4 800,00 zł? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 25 z 4025. PytanieReklama i promocja piwa jest dozwolona pod warunkiem, że Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 26 z 4026. PytanieKtóry proces uszlachetniania wyrobu papierniczego polega na oklejaniu cienkim papierem (niezadrukowanym lub zadrukowanym) papieru znacznie grubszego, tektury falistej itp.? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 27 z 4027. PytanieKtóra technika produkcji reklamy służy do tego, aby uzyskać efekt przedstawiony na ilustracji? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 28 z 4028. PytanieKtóre urządzenie powinna wybrać agencja reklamowa w celu realizacji zamówienia klienta, aby oprawić i sczepić kilkadziesiąt luźnych jednakowo rozmiarowych kartek? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 29 z 4029. PytanieJaki będzie koszt użytego materiału na wydruk 5 hangerów jednostronnych o wymiarach 2 × 2,5 m na materiale blockout? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 30 z 4030. PytanieW którym z wymienionych procesów stosuje się przedstawione na ilustracji narzędzie? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 31 z 4031. PytanieKtóry produkt otrzymano po wydrukowaniu 1000 sztuk wizytówek w kolorystyce 4+0? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 32 z 4032. PytanieKtóry wyrób poligraficzny został zamówiony przez klienta na przedstawionym formularzu drukarni internetowej? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 33 z 4033. PytanieNa wysokość budżetu reklamowego nie wpływa Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 34 z 4034. PytanieSpis niezbędnych materiałów do realizacji reklamy nazywa się Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 35 z 4035. PytanieKoszt kampanii reklamowej wyniósł 8 000,00 zł. W wyniku trwania kampanii wartość sprzedaży produktów firmy wzrosła z 36 400,00 zł do 46 000,00 zł. Oblicz wskaźnik rentowności kampanii reklamowej. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 36 z 4036. PytanieNa podstawie danych o zasięgach poszczególnych tytułów reklamy prasowej, oblicz wartość współczynnika dopasowania Affinity Index i wybierz gazetę, która będzie najbardziej odpowiednia do realizacji kampanii reklamowej. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 37 z 4037. PytanieIle wynosi intensywność telewizyjnej kampanii reklamowej, której parametry scharakteryzowano w przedstawionej tabeli? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 38 z 4038. PytaniePodczas badania internetowego zmierzono spontaniczną świadomość marki perfum. Którą informację można odczytać z wykresu? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 39 z 4039. PytanieFirma produkująca artykuły kuchenne umieściła reklamę swoich produktów na 4 blogach kulinarnych. Na podstawie wskaźnika CTR oceń, na którym blogu umieszczona reklama była najbardziej skuteczna. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 40 z 4040. PytanieNa podstawie wyników badania respondentów zamieszczonych w tabeli określ metodę badawczą, którą zastosowano w celu zbadania skutków oddziaływania reklamy proszku do prania Perełka na zachowanie nabywcy. 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
