Kwalifikacja A18 Prowadzenie sprzedaży
czerwiec 2024
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
W przypadku wystąpienia rozbieżności między dokumentacją dostawy a stanem rzeczywistym dostarczonych towarów, należy sporządzić protokół
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Dostawca, przyjmując do magazynu zwroty zareklamowanych przez klienta towarów, powinien wystawić dowód
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Zgodnie z informacjami zamieszczonymi na etykietach towarów i kontrolą przeprowadzoną 10 maja 2024 r. wskaż, które produkty nie spełniają norm jakości?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Oblicz cenę netto jednej sztuki sanek.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Hurtownia zakupiła narty u producenta w cenie zakupu netto 600,00 zł/parę, stawka podatku VAT wynosi 23%. Ile wyniesie wartość zysku hurtowni ze sprzedaży 1 pary nart przy założeniu, że zrealizuje zysk wynoszący 40% ceny zakupu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Cena sprzedaży netto towaru to 25,00 zł, a cena brutto 30,75 zł. Ile zapłaci klient za towar, w przypadku uzyskania 25% rabatu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
W sklepie, na wywieszce cenowej towaru, nie musi być umieszczona
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Wskaż towar, dla którego wywieszka cenowa została sporządzona zgodnie z przepisami prawa.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Którą metodę sprzedaży należy zastosować dla towarów z branży jubilerskiej, umieszczanych w gablotach?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Jaką minimalną ilość towaru z oferty handlowej musi zamówić klient, aby mógł skorzystać z rabatu stosowanego przez hurtownię?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Którą informację powinien przekazać sprzedawca klientowi, zainteresowanemu zakupem towaru przedstawionego na wywieszce cenowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Wskaż środki/urządzenia, które umożliwiają transport wewnątrzzakładowy w przedsiębiorstwie handlowym.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Które zasady przechowywania towarów dotyczą wędlin?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Które urządzenie techniczne umożliwi sprzedawcy sprawdzenie stanu określonego towaru w magazynie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Przygotowanie towaru do sprzedaży polega między innymi na
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Jednostka posiada w magazynie towary przyjęte dostawami z 10 maja, 15 i 22 czerwca oraz 29 lipca. Przygotowując towary do sprzedaży według metody FIFO na półki w pierwszej kolejności powinny trafić artykuły z dostaw:
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Jedna z zasad merchandisingu głosi, że
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
W który sposób powinny być ułożone towary na półkach sklepowych, w odniesieniu do klientów przywiązanych do marki produktu?
* ∆,■,○,♣,♥,► – symboliczne oznaczenie różnych marek towarów
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Symbol umieszczany na opakowaniach niektórych produktów oznacza, że
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Pracownik odpowiedzialny materialnie, z winy nieumyślnej uszkodził towary. Wartość szkody wyceniono na 12 000,00 zł. Miesięczne wynagrodzenie pracownika to 3 000,00 zł. Wskaż maksymalną kwotę odszkodowania, z tytułu wyrządzonej szkody, którą może domagać się od pracownika pracodawca.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
W celu stabilizacji towaru umieszczonego na palecie oraz jego zabezpieczenia przed porysowaniem w czasie transportu, przesyłkę należy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Na podstawie zamieszczonych informacji ustal rodzaj i wartość różnic inwentaryzacyjnych towarów w magazynie.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Asortyment towarów spożywczych w hipermarketach, to asortyment
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Głównym zadaniem sprzedawcy w tradycyjnej formie sprzedaży, z rozwiniętą obsługą klienta jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Którą formę sprzedaży prezentuje fragment rozmowy sprzedażowej?
„…Dzień dobry. Jestem przedstawicielem firmy XYZ, kontaktuję się z Państwem, aby zaprezentować ofertę specjalną. Jeżeli zdecydują się Państwo na zakup już dzisiaj, ten odkurzacz możecie nabyć tylko za 4 999,00 zł. Umowę otrzymają Państwo pocztą. Od umowy będzie można odstąpić w ciągu 14 dni….”.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Klient, który zachowuje się racjonalnie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Które z zachowań klientów najczęściej powodują powstawanie dysonansu pozakupowego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Sprzedawca obsługuje klienta, który nie potrafi podjąć decyzji o zakupie. Widząc zniecierpliwienie innych klientów, powinien powiedzieć
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Formuła handlowa „LOCO” w transakcjach między kontrahentami oznacza, że zakupiony towar należy odebrać z magazynu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Ile wyniesie wartość transakcji na podstawie fragmentu paragonu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Ile wyniesie stan końcowy gotówki w kasie obliczony na podstawie zamieszczonych informacji o dokonanych transakcjach?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Na podstawie fragmentu rozporządzenia, wskaż sposób odprowadzenia przez sprzedawcę utargu dziennego na rachunek bankowy przedsiębiorstwa.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Dokumentem, który należy sporządzić w przypadku korekty błędu na fakturze sprzedaży, wysłanej do kontrahenta, polegającego na zastosowaniu dla sprzedanego towaru niewłaściwej stawki podatku VAT, jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Ile wynosi wartość podatku VAT należnego po dokonaniu korekty sprzedaży na podstawie fragmentu faktury korygującej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Ile wynosi stawka podatku VAT, przy założeniu, że wartość brutto sprzedaży to 270,00 zł, a kwota podatku VAT to 20,00 zł?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Dokumentem, który może być podstawą do złożenia reklamacji z tytułu udzielonej gwarancji przez producenta, jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Klient zakupił rower 20.05.2023 r. Otrzymał paragon i kartę gwarancyjną z określonym terminem gwarancji 1 rok. Dnia 10.06.2024 r. zauważył wadę towaru – niesprawny hamulec. Zgodnie z przepisami klient
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Termin odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa może zostać wydłużony do 12 miesięcy w przypadku, gdy sprzedawca
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Klient zakupił suszarkę do włosów 15.03.2024 r. W dniu 29.05.2024 zgłosił reklamację towaru do sprzedawcy. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do złożonej reklamacji najpóźniej w dniu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Stroną przyjmującą zgłoszenie reklamacyjne klienta z tytułu niezgodności towaru z umową oraz odpowiadającą za wady towaru jest
Poprawnie
Niepoprawnie