Kwalifikacja A26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
czerwiec 2015
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.26 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Agencja reklamowa biorąca udział w przetargu na świadczenie usług reklamowych stworzy wstępne pomysły na realizację kampanii na podstawie dokumentu określanego jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Jeżeli w trakcie rozmowy sprzedażowej klient zgłasza wątpliwości, które w praktyce nie mają znaczenia dla potencjalnego nabywcy, sprzedawca powinien je
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Agencja reklamowa, która ma odpowiednio wysoki, dominujący udział w rynku i może sobie pozwolić na obniżenie kosztów wraz ze wzrostem wolumenu produkcji, zastosuje strategię cenową
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Analizując zalecenia strategiczne dla sprzedawanych przez agencję usług reklamowych, w kolumnie dotyczącej przepływów pieniężnych netto znajduje się wpis: „wysoka nadwyżka umożliwiająca finansowanie innych usług”. Dotyczy on kategorii z macierzy BCG określanej jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Pracownik agencji reklamowej realizując zlecenie druku ulotek DL, zastosuje format
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
W domu mediowym osobą odpowiedzialną za rezerwację przestrzeni w mediach, a następnie koordynowanie płatności pomiędzy klientem a danym medium, jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Agencja BTL-owa obsługująca duże firmy, szukając nowych możliwości rozwoju, postanowiła rozpocząć produkcję gier mobilnych. Oznacza to, że agencja stosuje strategię marketingu określaną jako dywersyfikacja
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Agencja reklamowa postanowiła wprowadzić do sprzedaży innowacyjne gadżety reklamowe kierowane do klientów, którzy poszukują przedmiotów umożliwiających zademonstrowanie ich przekonań, stylu życia czy postaw. Taki typ klienta określa się jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Otrzymany od dostawcy cennik, zapisany w formacie pliku .xlsx, należy otworzyć w programie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Programem komputerowym, który najlepiej nadaje się zarówno do wykonania papieru firmowego jak i korespondencji seryjnej, jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Miarą dobrej obsługi klienta jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Klient rozważa zamieszczenie reklam w mediach społecznościowych. Na podstawie przedstawionych na schemacie danych, określ jaki procent użytkowników loguje się co najmniej kilka razy w tygodniu do mediów społecznościowych.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Klientowi, który jest zainteresowany realizacją kampanii reklamowej, wykorzystującej przystanki komunikacji miejskiej, należy przedstawić ofertę dotyczącą
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Agencja zajmująca się sprzedażą usług reklamowych postanowiła skorzystać z koncepcji marketingu-mix zgodnie z formułą 7P w celu ułatwienia klientom podejmowania decyzji zakupowych i wyeksponowania dowodów świadczących o jakości wykonywanych usług. Aby osiągnąć zamierzony cel, powinna zastosować działania związane
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Klient agencji reklamowej chce zrealizować kampanię bazującą na kanale komunikacji internetowej, który charakteryzuje się najmniejszym spadkiem klikalności reklam. W oparciu o przedstawione na wykresie dane należy mu zaproponować reklamę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Klient zamówił dwukrotną emisję całostronicowej reklamy na stronie tytułowej magazynu. Na podstawie danych przedstawionych w tabeli oblicz cenę netto zamówienia.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Klient jest zainteresowany prowadzeniem działań promocyjnych swojej firmy, jednakże chciałby aby ich rezultaty zostały odebrane jako obiektywne i wiarygodne. Biorąc po uwagę jego oczekiwania, należy polecić mu działanie z zakresu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Projekty graficzne, wykonane zarówno w technice wektorowej jak i rastrowej wraz z media planem najlepiej przedstawić klientowi, wykorzystując program komputerowy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Jeżeli podczas negocjacji dotyczących umowy sprzedaży usługi reklamowej, w momencie podania ceny, klient przyjmuje pozę przedstawioną na zdjęciu to znaczy, że
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Agencja reklamowa jest zainteresowana pozyskaniem różnorodnych danych dotyczących stylu życia i zainteresowań potencjalnych klientów. Cel ten najszybciej można osiągnąć poprzez
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Agencja reklamowa świadcząca niestandardowe usługi promocyjne, wymagające zaangażowania specjalistycznych urządzeń, powinna ustalić ceny na oferowane usługi na podstawie metody określanej jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Klient jest zainteresowany realizacją kampanii reklamowej, która zapewni możliwość wygodnej i szybkiej zmiany treści przy jednoczesnych niskich kosztach produkcji i emisji. W związku z tym należy mu polecić reklamę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Copywriter otrzymał zamówienie od firmy medycznej z prośbą o przygotowanie przekazu reklamowego skierowanego do lekarzy. Który styl powinien zastosować w przekazie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Agencja reklamowa wraz z próbkami swoich produktów postanowiła wysyłać do potencjalnych klientów broszurę przedstawiającą oferowane towary. Wewnętrzne strony broszury mają być wydrukowane na papierze offsetowym 90 g, natomiast w celu podkreślenia jakości i wiarygodności prezentacji okładkę należy wydrukować na papierze
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
W celu opracowania szablonów dla rachunków i faktur, które będą zawierać formuły wspomagające proces liczenia, należy skorzystać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Do agencji reklamowej zgłosił się klient, który chce szybko pozbyć się starszej wersji produktu poprzez znaczne zwiększenie jego sprzedaży w okresie świątecznym. Należy mu zaoferować działania z zakresu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Na postawę i zachowanie klienta duży wpływ mają rola i status. Z tego względu można przyjąć, że na jego decyzje zakupowe wpływają czynniki
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Klient, który podpisał umowę na realizację reklamy prasowej, zaakceptował propozycje zawarte w briefie kreatywnym. Kolejnym dokumentem, który otrzyma, jest tzw. layout, zawierający
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Agencja reklamowa analizując portfolio swoich produktów uznała, że zwiększenie liczby zamówień na ubrania reklamowe jest możliwe jedynie poprzez oferowanie ich po znacznie niższej cenie. Decyzja ta została podjęta po zakwalifikowaniu ubrań jako produktów
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Nowo otwarta agencja BTL, obsługująca klientów indywidualnych, dobiera asortyment produktów reklamowych tak, aby zadowolić przyzwyczajenia nabywców. Dobór ten dokonywany jest zgodnie z kryterium
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Klient agencji reklamowej przesłał zapytanie dotyczące druku dwustronnych wizytówek w pełnym kolorze po obu stronach. Należy mu przesłać wycenę dla wizytówek, których jeden z parametrów wynosi
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Przed przystąpieniem do ważnych negocjacji należy przygotować rozwiązanie określane jako BATNA. Oznacza ono
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Agencja reklamowa oferująca full-service podjęła decyzję o pozyskaniu większej liczby klientów zainteresowanych reklamą ATL. Biorąc pod uwagę powyższe założenie, dział sprzedaży powinien skupić się na zapytaniach dotyczących
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Agencja reklamowa stosuje kalkulacje cen w formie narzutów na koszty. Narzuty te będą relatywnie wysokie dla produktów charakteryzujących się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Klient zwrócił się do agencji z prośbą o przeprowadzenie badania, pozwalającego odpowiedzieć na pytanie ilu respondentów rozpoznaje jego markę. W tym celu agencja reklamowa powinna wykorzystać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
W celu rejestracji zamówień, prowadzenia baz klientów, konfigurowania ofert czy zarządzania sprzedażą, należy stworzyć bazę danych o charakterze
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Przedstawione okna programu księgowego pokazują sposób wykorzystania programu komputerowego do ewidencji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Przygotowując wycenę telewizyjnej kampanii reklamowej, najwięcej środków finansowych należy przeznaczyć na budżet
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Jeżeli w trakcie negocjacji klient w bardzo miły sposób traktuje drugą stronę oraz zgadza się na część jej warunków, to stara się skorzystać z reguły
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
W przedstawionym fragmencie faktury sprzedaży usług nie figuruje kwota VAT, ponieważ
Poprawnie
Niepoprawnie