Kwalifikacja A26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
czerwiec 2018
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Jaką część wydatków na reklamę Firma Produkcyjna KALIPSO przeznaczyła w roku 2016 na reklamę multimedialną?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Udział w rynku plakatów reklamowych, oferowanych przez Agencję reklamową X jest niski, ale tempo wzrostu sprzedaży jest wysokie. Które pole w macierzy BCG opisuje sytuację tego produktu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
W której analizie brane są pod uwagę czynniki polityczno-prawne, ekonomiczne, społeczne i technologiczne?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
W którym rodzaju dystrybucji wykorzystywana jest ograniczona liczba pośredników, celowo wybranych tak, aby zapewnić dobre warunki sprzedaży produktów w punktach sprzedaży?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Firma Fonika zamieszczając swój logotyp na koszulce sportowca zastosowała
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Która strategia została zastosowana przy tworzeniu marki rodzinnej pokazanej na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Który z podanych fragmentów reklam prasowych wskazuje na korzyść i obiecuje zwiększenie siły nabywczej klienta?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Który rodzaj reklamy umieszczono na dachu kiosku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Na którym etapie współpracy z kupującym agencja reklamowa przygotowuje ofertę sprzedażową?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe działa na terenie 30-tysięcznego miasta. Które z wymienionych działań promocyjnych powinna mu zaproponować agencja reklamowa, aby wykreować pozytywny wizerunek wśród lokalnej społeczności?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Który z pokazanych na rysunkach materiałów reklamowych należy zaproponować klientowi w ramach point of sale?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Którą z wymienionych reklam powinna zaproponować agencja klientowi, któremu zależy na globalnym zasięgu oddziaływania, profilowaniu odbiorców i interaktywności?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Oblicz koszt jednostkowy ulotki na podstawie załączonych danych.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Koszt wytworzenia wyrobu wynosi 30,00 zł, marża jest równa 40%. Ile wynosi cena sprzedaży, jeżeli marża jest liczona metodą „w stu”, czyli stanowi 40% ceny sprzedaży?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Cena brutto kubka reklamowego wraz z nadrukiem wynosi 9,84 zł. Ile wynosi cena netto tego kubka, jeżeli stawka podatku VAT wynosi 23%?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Koszt wyprodukowania plakatu o formacie A4 to 2,00 zł, planowany zysk przedsiębiorstwa to 5% poniesionych kosztów. Ile wyniesie cena zbytu netto?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Na podstawie cennika koszulek reklamowych wskaż, który model koszulki jest najtańszy przy zamówieniu 50 szt.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Jaki koszt poniesie klient agencji zamawiający 10 spotów, nadawanych w weekend w stacji LokalRadio w godzinach 20÷22 i korzystający z 10% rabatu agencyjnego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Która z wymienionych relacji biznesowych w zakresie pozyskiwania nowych klientów dotyczy bazy danych typu B2B?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Która z wymienionych czynności powinna być wykonana jako pierwsza przy projektowaniu baz danych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Jakie kryterium sortowania zastosowano w bazie danych, której fragment przedstawiono na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Klienci nabywający produkty jako pierwsi we wczesnej fazie ich wprowadzania na rynek to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Jaki typ temperamentu posiada klient o cechach lidera, poszukujący praktycznych rozwiązań i koncentrujący się na wyznaczonym celu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Który z wymienionych sposobów przekazywania informacji jest elementem skutecznej komunikacji werbalnej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Który etap rozmowy sprzedażowej prezentuje załączony fragment dialogu pomiędzy pracownikiem agencji reklamowej a klientem?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Dysonansem pozakupowym w procesie postępowania konsumenta na rynku związanym z zakupem nazywa się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Agencja reklamowa wprowadza na rynek nowe produkty po zawyżonych cenach. Po pewnym czasie planuje stopniowe obniżanie cen. Którą strategię cenową stosuje agencja?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Które ze stoisk, pokazanych na rysunku stwarza najwięcej ograniczeń ekspozycyjnych i jest najmniej atrakcyjne do zaaranżowania przestrzeni?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Na podstawie załączonej tabeli określ, jakiego rodzaju rabat stosuje agencja reklamowa.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Jaki typ reklamy powinien być zaoferowany klientowi, producentowi napojów chłodzących, który chce reklamować swoje produkty w telewizji przez cały rok oraz zintensyfikować reklamę latem?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Wdrożenie sposobu postępowania BATNA podczas negocjacji polega na
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
W przedstawionym fragmencie rozmowy sprzedażowej sprzedawca zastosował
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Jaki błąd popełniono w załączonej umowie kupna sprzedaży?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Prezentując ofertę sprzedażową pracownik agencji powinien być przyjaźnie nastawiony do klienta. Którą z pokazanych na rysunkach postaw powinien przyjąć?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Który dokument należy wystawić, jeśli zauważono na fakturze błędy zaznaczone na rysunku na czerwono?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Który dokument przedstawiono na załączonym rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Który dokument potwierdzający sprzedaż materiałów reklamowych powinna wystawić agencja reklamowa klientowi będącemu czynnym podatnikiem VAT?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Który z wymienionych dokumentów zawiera propozycję sprzedaży produktów reklamowych oraz określa istotne warunki przyszłej umowy kupna–sprzedaży?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Plik zapisany w programie tekstowym, często wykorzystywanym do tworzenia ofert sprzedażowych, prostym w edycji, stosowanym w biurach agencji reklamowych, ma rozszerzenie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Który z wymienionych programów pakietu Microsoft Office jest najbardziej przydatny do wykonywania obliczeń rachunkowych oraz tworzenia wykresów?
Poprawnie
Niepoprawnie