Kwalifikacja A26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
październik 2013
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.26 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Agencja reklamowa otrzymała zlecenie na przeprowadzenie kampanii reklamowej dla salonu kosmetycznego. Agencja postanowiła rozpocząć pracę od analizy SWOT. W związku z tym będzie ona badała
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Czynnikiem ekonomicznym wpływającym na funkcjonowanie agencji reklamowej jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Agencja reklamowa, chcąc wstępnie zbadać makrootoczenie powinna zastosować analizę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Ceny ustalone w aquaparku są na poziomie cen innych basenów krytych w regionie. Aquapark zastosował metodę ustalania cen opartą na
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Producent gadżetów reklamowych oddziałuje na rynek za pomocą tradycyjnej mieszanki marketingowej. Oprócz produktu zalicza się do niej:
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Firma wprowadzająca na rynek buty sportowe, kreśląc audytorium reklamy wzięła pod uwagę segment konsumentów, którzy preferują zdrowy styl życia. W opisanym przypadku zastosowano segmentację według kryterium
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Znaczna większość klientów salonu kosmetycznego to osoby, które korzystają z usług i są mniej wrażliwe na zmianę ceny oraz chętnie polecają salon innym. Są to tzw. klienci
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Firma produkująca artykuły biurowe umożliwia klientowi zakup przy możliwie najmniejszym wysiłku, gdyż produkt jest ogólnie dostępny. Jest to działanie z zakresu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Styl negocjacji oparty na założeniu, że celem jest zwycięstwo, w którym jedna ze stron uzyskuje korzyści poprzez wymuszanie ustępstw na drugiej, to styl
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Który z podanych przykładów scenariuszy negocjacyjnych dotyczy sytuacji, w której zwycięstwo jest pozorne – okupione jednorazową transakcją?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Producent zabawek wykonał analizę portfelową BCG swoich produktów. W której grupie znajdują się produkty nie przynoszące znaczących nadwyżek i nie mające perspektyw rozwoju?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Przedsiębiorstwo handlowe BIM w lipcu zarejestrowało następujące sumy dotyczące podatku VAT:
– VAT należny – 10 000 zł,
– VAT naliczony- 7 000 zł.
Którą kwotę firma powinna wpłacić do Urzędu Skarbowego?Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Całkowity koszt własny wyprodukowanych gadżetów wynosi 100 zł, założony zysk producenta 25 zł, a podatek VAT 23%. Cena brutto gadżetów, która zostanie umieszczona w cenniku, powinna być równa
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Rabat przyznawany nabywcom w celu nakłonienia ich do zaopatrywania się tylko u jednego sprzedawcy to rabat
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Sprzedawca specjalistycznego sprzętu wędkarskiego, chcąc szczegółowo poinformować wędkarzy o produkcie powinien zastosować reklamę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Firma transportowa prowadząca działalność o zasięgu wojewódzkim powinna skoncentrować swoje działania reklamowe na rynku
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Potrzeby fizjologiczne to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Do tzw. cen psychologicznych należą ceny
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Do czynników psychologicznych determinujących zachowanie konsumentów na rynku należą:
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Nieetycznym zachowaniem lidera rynkowego wobec konkurentów jest zastosowanie przez niego cen
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Firma sprzedająca materiały poligraficzne postanowiła przeprowadzić badania marketingowe. Dobór próby do badania wymaga wcześniejszego ustalenia, kto lub co może być źródłem potrzebnej informacji, czyli określenia
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Firma AS chcąc przygotować kampanię reklamową postanowiła przeprowadzić badanie marketingowe. Jak określa się pytanie mające na celu wyeliminowanie osób, których badanie nie dotyczy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Firma usługowa przygotowuje ofertę handlową. Element identyfikujący firmę w ofercie to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Pokazy, degustacje, konkursy, loterie, itp., to narzędzia
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Propozycja sprzedaży lub kupna towarów albo usług, określająca istotne warunki przyszłej umowy kupna-sprzedaży, to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Końcowym celem prezentacji produktu jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Przedstawieniem zalet i korzyści danego produktu potencjalnemu kupującemu jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Pierwszym krokiem przy projektowaniu bazy danych jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Programy do obsługi baz danych umożliwiają przede wszystkim gromadzenie i przetwarzanie danych
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Klient, który chętnie nawiązuje rozmowę ze sprzedawcą na temat produktów i często opowiada o swoim życiu prywatnym, to klient
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Klienci, którzy starają się kupować świadomie – zapoznają się wcześniej z towarem, dokładnie czytają umowę przed podpisaniem, a także zachowują paragon, egzekwują swoje prawa i składają reklamacje, to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Według nowoczesnego modelu, najważniejszym etapem sprzedaży jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Miarą dobrej obsługi klienta jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Przy prowadzeniu rozmów sprzedażowych z klientami w modelu nowoczesnej sprzedaży, wzbudzenie zaufania i zainteresowanie potrzebami klienta powinno stanowić
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Agencja reklamowa analizując zdobyte informacje i opracowane rozwiązania, które zaspokoją możliwie najwięcej oczekiwań i potrzeb klienta, a z drugiej strony uwzględnią możliwości finansowe nabywcy, postępuje zgodnie z procesem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Od 1 stycznia 2013 r. na fakturze nie ma obowiązku umieszczania określenia
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Dokumentem określającym istotne warunki przyszłej umowy kupna-sprzedaży tonerów do drukarki jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Jeżeli sprzedaż jest rejestrowana przez kasę fiskalną, to wydrukowany paragon powinien zostać wręczony
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Dysonans pozakupowy to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Pierwszym elementem procesu zakupowego jest
Poprawnie
Niepoprawnie