Kwalifikacja A26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
wrzesień 2014
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.26 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Która pozycja z cennika ogłoszeń prasowych powinna zostać wyceniona jako najtańsza?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą obuwia sportowego zamierza przeprowadzić kampanię reklamową w jednej z lokalnych stacji radiowych. Przedstawiciele firmy chcą, aby spoty emitowane były w godzinach, kiedy ludzie jadą do i wracają z pracy. Która oferta spełnia przedstawione wymogi oraz zawiera najkorzystniejszą cenę emisji jednego spotu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Oferta sprzedaży reklam na stronach www w części opisującej warunki techniczne określa button jako: “Przycisk reklamowy po lewej nawigacyjnej części strony, animowany lub statyczny, w formie pliku gif, jpg, html lub flash.” Zgodnie z warunkami klient dostarczając plik zawierający animację powinien zapisać go w standardzie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Koncepcję której z analiz należy wykorzystać dobierając media dla kampanii?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Agencja typu full-serwis została poproszona o przygotowanie oferty zawierającej produkty BTL-owe. Dokument będzie zawierał m.in. ceny dla
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Szef działu reklamy ogólnopolskiego miesięcznika “Czas Aptekarzy” chce zachęcić kilka dużych koncernów farmaceutycznych do zamieszczania reklam w magazynie. Które z narzędzi promocji pozwoli najefektywniej przekonać klientów do podjęcia współpracy z gazetą?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Hasło reklamowe drukarni mające na celu podkreślenie zalet druku z wykorzystaniem najnowszych maszyn cyfrowych powinno zawierać apel
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją wody mineralnej zamierza wprowadzić na rynek nowy napój energetyczny, który ma pozytywnie wpływać na proces spalania tkanki tłuszczowej w trakcie ćwiczeń. Agencja reklamowa powinna zaproponować stworzenie spotów reklamowych o charakterze
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Klient złożył zamówienie dotyczące druku folderu reklamowego. Folder w formacie A5 w całości powinien zostać wydrukowany w kolorze na papierze kredowym. Która z przedstawionych propozycji jest zgodna z oczekiwaniami klienta?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Do otrzymanego zamówienia druku ulotek klient dołączył rysunek przedstawiający sposób ich złożenia. Przedstawia on falcowanie równoległe
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Właściciel restauracji wysłał zapytanie dotyczące produktów reklamowych, które mogą zostać zakwalifikowane jako POS/POSM. W odpowiedzi powinien otrzymać katalog zawierający ceny
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Właściciel drukarni otrzymał prośbę o wycenę druku 250 ulotek formatu Dl. Po analizie cen konkurencji zorientował się, że średnia cena za tego typu zlecenie wynosi 200 zł. Taką cenę zaproponował klientowi. Została ona ustalona na podstawie kalkulacji ceny określanej jako zasada
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
W tabeli przedstawiono cztery przykładowe rekordy bazy danych o klientach. Które działanie należy podjąć, aby można było efektywniej z niej korzystać?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Agencja reklamowa chce utworzyć bazę danych klientów. Które oprogramowanie komputerowe należy wykorzystać w tym celu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Agencja reklamowa przygotowuje ofertę sprzedaży produktów reklamowych, które mają zostać wykorzystane w kampanii kierowanej do młodych ludzi zainteresowanych najnowszą modą. Dobierając produkty do grupy docelowej powinna oprzeć swoje działania przede wszystkim na podstawie segmentacji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Agencja reklamowa zamierza wprowadzić do swojej oferty handlowej usługi reklamowe umożliwiające promocję dowolnych towarów poprzez zabawę, zaangażowanie i rywalizację potencjalnych konsumentów. Usługi te powinny wykorzystywać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Klient, który zamówił projekt i wykonanie reklamy na samochód dostawczy, zgłosił się do agencji z reklamacją. Twierdzi, że po tygodniu użytkowania kolory wyblakły, a w niektórych miejscach folia odkleiła się. Na początku takiej rozmowy pracownik agencji powinien
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Jeżeli podczas negocjacji warunków sprzedaży rozmówca podczas mówienia ma zaciśnięte zęby i usta lub jedną z warg, to oznacza, że
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Który z układów krzeseł powoduje, że rozmówcy podświadomie będą uparcie dążyć do osiągnięcia swoich celów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
“Przedmiotem reklamacji nie może być jakość opublikowanego ogłoszenia (reklamy), jeżeli zostało ono przygotowane i dostarczone przez Ogłoszeniodawcę niezgodnie z obowiązującymi w przedsiębiorstwie Wydawcy wymaganiami technicznymi, dotyczącymi dostarczania materiałów gotowych do druku.” Zamieszczenie takiego tekstu w treści zamówienia oznacza, że reklamacja nie zostanie uwzględniona w przypadku dostarczenia przez zleceniodawcę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Dokument pozwalający określić grupę docelową kampanii, zawierający prośbę o podanie obszaru, branży, wieku, płci, słów kluczowych, zostanie przesłany do klienta, który poprosił o wycenę reklamy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
W trakcie negocjacji kontraktu na wykonanie usług reklamowych agencja rezygnuje z niektórych swoich wymagań, licząc, że jej rozmówcy zrobią to samo. W przypadku tym liczy ona, że zadziała reguła
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Negocjując umowę sprzedaży produktów reklamowych należy stopniowo przedstawiać przygotowane wcześniej elementy stanowiska negocjacyjnego. Technika ta nosi nazwę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Traktowanie partnerów negocjacyjnych jak przyjaciół oraz ustępowanie, aby pielęgnować wzajemne relacje jest charakterystyczne dla stylu negocjacji określanego jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Dokumentem wystawianym przez nabywcę, mającym na celu skorygowanie pomyłki związanej z określeniem adresu nabywcy, jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Zgodnie z art. 70 ustawy o podatku od towarów i usług zwalnia się z podatku, z zastrzeżeniem ust. 3, import drukowanych materiałów, katalogów, prospektów, cenników i plakatów reklamowych, jeżeli
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Jeżeli sprzedaż jest rejestrowana przez kasę fiskalną, to wydrukowany paragon powinien zostać wręczony
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Klient poinformował agencję reklamową, że chce umieścić reklamę w medium o najmniejszym stopniu zakłócenia uwagi odbiorcy. Agencja powinna polecić mu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Odpowiadając na zapytanie w sprawie wykonania nadruków na długopisach reklamowych, drukarnia powinna przesłać wycenę dla druku określanego jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Dokument będący potwierdzeniem płatności za zakupione plakaty reklamowe, w którym płatnik wydaje dyspozycję bankowi lub poczcie do przekazania określonej kwoty ze swego rachunku bankowego na rachunek sprzedawcy plakatów, nazywany jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Przedsiębiorstwo wprowadza na rynek skomplikowany produkt charakteryzujący się wieloma ważnymi parametrami technicznymi. Agencja reklamowa ma za zadanie wskazać medium, które umożliwia dokładne i zrozumiałe przedstawienie tych parametrów. Najlepiej zrobić to z wykorzystaniem reklamy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pochodnych prawa reklamowe do projektu, który został wykonany przez grafika pracującego w agencji reklamowej na podstawie umowy o pracę, należą do
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Klient zainteresowany przedstawieniem wyceny na przeprowadzenie kampanii reklamowej chce otrzymać przykładowe wyniki wcześniejszych realizacji. W szczególności interesuje go ile kontaktów z reklamą wygenerowała ostatnia kampania prowadzona przez agencję. W tym celu należy przesłać mu wskaźniki
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Ustalając cenę usług reklamowych z wykorzystaniem metody popytowej należy wziąć pod uwagę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Który program służy do edycji i korekcji zdjęcia w wysokiej rozdzielczości?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Dane z rysunku mogą być wykorzystane przy tworzeniu cennika
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Przedsiębiorstwo, które chce zarządzać relacjami z klientami, powinno kupić system
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Szkoła wyższa dwa razy do roku przeprowadza rekrutację na studia i w ramach kampanii organizuje akcję plakatowania i ulotkowania. Klient tego typu może być określony jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Pracownik działu reklamy lokalnej rozgłośni radiowej przygotowuje cennik kampanii reklamowej. Dokumentem stanowiącym podstawę wyceny, który zawiera przykładowe rozmieszczenie spotów, jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą ozdób świątecznych zwróciło się do agencji reklamowej z prośbą o zaplanowanie kampanii reklamowej. Biorąc pod uwagę sposób rozplanowania kampanii w czasie agencja powinna zaproponować reklamę
Poprawnie
Niepoprawnie