Kwalifikacja A26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
wrzesień 2015
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.26 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Agencja reklamowa, chcąc wziąć udział w procesie składania ofert na wykonanie materiałów reklamowych, powinna wypełnić
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Na podstawie danych przedstawionych w tabeli określ, którą branżę cechuje największa dynamika wzrostu.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Które medium powinna zaproponować swojemu klientowi agencja reklamowa, biorąc pod uwagę częstotliwość śledzenia reklam przez potencjalnych klientów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Na podstawie informacji przestawionych w tabeli ustal, jaki procent konsumentów uznaje cenę 7 zł za zbyt niską.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Agencja reklamowa przeprowadziła analizę swojego otoczenia konkurencyjnego metodą „Pięciu sił Portera”. Analiza nie objęła
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Realizując zlecenie osiągnięcia najwyższej selektywności oddziaływania na potencjalnego klienta, należy zastosować reklamę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Agencja reklamowa realizuje zlecenie badania rozpoznawalności marki, czyli
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Agencja reklamowa chcąc dotrzeć do swoich dotychczasowych kontrahentów z nową ofertą handlową, powinna zastosować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Przygotowując spot reklamowy sprzętu AGD, którego główną zaletą jest niski pobór prądu, należy wykorzystać apel
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Agencja reklamowa sprzedaje wiele linii produktów i usług. Oznacza to, że dysponuje asortymentem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
W ramach którego narzędzia marketingu mix, agencja reklamowa prowadzi działania informacyjno-propagandowe na temat swojej nowej oferty produktowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Które z działań powinien zaproponować pracownik agencji reklamowej klientowi, zamierzającemu udostępnić darmowe próbki swojego produktu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Agencja reklamowa oferująca narzędzia BTL przedstawi swoim klientom propozycje reklamy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
W której fazie cyklu życia produktu agencja reklamowa zastosuje reklamę pionierską?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Cennik produktów i usług dołączony do oferty handlowej należy przedstawić w formie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Cena brutto wydruku 100 wizytówek wynosi 40 zł. Ile zapłaci klient zamawiający 400 wizytówek, jeżeli przy zakupie powyżej 350 wizytówek obowiązuje rabat w wysokości 10%?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Cena netto wydruku jednego plakatu wynosi 5 zł. Którą wartość brutto zapłaci klient za wydruk 10 plakatów (podatek VAT 23%)?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Klient zamówił: slogan reklamowy, 20-sekundowy scenariusz spotu radiowego i 30-sekundowy scenariusz spotu telewizyjnego. Na podstawie przedstawionego cennika oblicz łączny koszt zamówienia.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Przygotowanie prezentacji produktu reklamowego wymaga wykonania obróbki graficznej zdjęcia. W tym celu należy wykorzystać program
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Pracownik agencji reklamowej przy przygotowywaniu prezentacji uwzględnił informacje zaczerpnięte z internetowego samouczka, pozwalającego w przystępny sposób nauczyć się tworzenia grafiki. Pracownik skorzystał
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
W bazie danych B2C agencja reklamowa gromadzi informacje
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Zawyżone ceny w krótkim okresie czasu stosuje agencja reklamowa wykorzystująca strategię
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Każdy klient, który uważa, że w innym sklepie kupi lepszy towar i zostanie lepiej obsłużony, to klient
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Klient przechodzi przez wszystkie etapy procesu podejmowania decyzji. Oznacza to, że dokonuje zakupów w sposób
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Klienta posiadającego własne zdanie, potrafiącego wyrazić emocje i postawy w granicach nienaruszających prawa i dobrych obyczajów, charakteryzuje
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Sprzedawca informując klienta o zachętach, mających skutkować doprowadzeniem do sprzedaży produktu, stosuje funkcję komunikowania o charakterze
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Odczuwanie przez klienta lekceważenia jego osoby w trakcie rozmowy sprzedażowej jest wynikiem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Po zakończonej rozmowie sprzedażowej i dokonaniu zakupu klient uświadomił sobie istnienie bardziej atrakcyjnego cenowo i jakościowo produktu. Oznacza to, że odczuł
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Narzędziem komunikacji marketingowej, przeznaczonym do prezentacji oferty handlowej, rozpowszechnianej przez użytkowników Internetu jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Firma, chcąc poznać oczekiwania klientów, uzyskać natychmiastową opinię o produktach firmy i jednocześnie znaleźć lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów swoich produktów, powinna zaprezentować ofertę sprzedaży na
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Agencja reklamowa stosuje estetyczną, prostą i stabilną ekspozycję reklamową, z możliwością zamontowania jednocześnie dwóch grafik. Oznacza to, że korzysta
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Agencja reklamowa ustala cenę swoich produktów poniżej kosztów produkcji, co oznacza, że stosuje strategię cenową
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Agencja reklamowa rozszerzyła dotychczasową ofertę o produkty spokrewnione, przy tworzeniu których wykorzystuje posiadane doświadczenie i zasoby. Prowadzi więc sprzedaż zgodnie ze strategią dywersyfikacji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Agencja reklamowa realizuje zlecenie na opracowanie programu budowy trwałych relacji z grupami opiniotwórczymi i konsumentami. Które narzędzie komunikacji marketingowej wykorzysta?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Postawienie drugiej stronie zdecydowanych i konkretnych wymagań to cecha negocjacji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Umiejętność podważenia przekonań drugiej strony, jeśli są one nieuzasadnione, to technika negocjacji polegająca na wskazaniu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Negocjatora nie powinno charakteryzować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Dokumentem, w którym klient wydaje dyspozycję bankowi lub poczcie do przekazania określonej kwoty ze swojego rachunku bankowego na rachunek agencji reklamowej, jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Do kosztów reklamy firma może zaliczyć
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Do wysłania przygotowanej oferty handlowej służy program
Poprawnie
Niepoprawnie