Kwalifikacja A27 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
czerwiec 2016
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- A.27 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
W celu nawiązania z klientem bezpośredniego kontaktu interpersonalnego najlepiej zastosować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Budowaniu lojalności klienta salonu samochodowego służy narzędzie promocji konsumenckiej w postaci
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Do reklamy produktu wymagającego demonstracji działania powinno się zastosować instrument komunikacji marketingowej w postaci
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Który z dokumentów zawiera zestaw niezbędnych informacji potrzebnych do opracowania przez agencję reklamową strategii reklamy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Psychologiczne aspekty reklamy leżą w obszarze zainteresowań nauki badającej emocje, procesy motywacji i stałe cechy psychiczne człowieka, czyli psychologii
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
W którym z modeli oddziaływania reklamy na konsumentów zwraca się uwagę klienta na produkt, wzbudza się zainteresowanie właściwościami produktu, wzbudza chęć jego posiadania i prowokuje odbiorcę do działania?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Które pytanie należy zadać podczas ustalania celów reklamowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Ogólnopolska firma odzieżowa zamierza wprowadzić na rynek ogólnopolski nową kolekcję ubrań młodzieżowych. Powinna w tym celu zastosować przede wszystkim reklamę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Które zestawienie zawiera spójne połączenie medium reklamy, środka reklamy i nośnika reklamy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Reklama bezpośrednia (zindywidualizowana) dociera do odbiorcy za pośrednictwem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Dla firmy z Wrocławia współpracującej z trzema państwami Unii Europejskiej należy zaproponować działania reklamowe na rynku
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Reklamą w rozumieniu Kodeksu Etyki Reklamy jest przekaz
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Wykorzystanie siły wyobraźni oraz jej stymulowanie jest najpełniej możliwe dzięki zastosowaniu reklamy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Który nośnik reklamy należy wybrać, kierując przekaz do hurtowników i detalistów za pośrednictwem poczty?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Na tożsamość firmy składa się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
W telemarketingu największe znaczenie dla potencjalnego klienta ma
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Które środki reklamy należy zastosować, projektując reklamę nowego, rozwojowego produktu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Aktem prawnym regulującym prawo własności intelektualnej w Polsce nie jest ustawa
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Przedmiotem prawa autorskiego według ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych może być
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Konstrukcja efektywnego przekazu reklamowego zakłada, że powinien
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Zaletą reklamy zewnętrznej jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Próbka produktu dołączona do gazety to nośnik reklamy prasowej określany jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Które z wybranych kryteriów doboru mediów pozwala określić średnią liczbę kontaktów przedstawiciela grupy docelowej z przekazem reklamowym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Jeżeli głównym celem reklamy jest podniesienie prestiżu produktu, to najkorzystniej wybrać jako medium reklamowe
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Na podstawie tabeli określ, w których godzinach ceny emisji spotu radiowego są najwyższe.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Metodą ustalania budżetu reklamowego, stosowaną najczęściej przez firmy istniejące na rynku przez dłuższy czas i mające względnie stabilną sprzedaż, jest metoda
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Jednym z etapów produkcji reklamy radiowej jest mastering, który polega na
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
W ostatnim etapie produkcji reklamy telewizyjnej, tzw. postprodukcji, wykonuje się prace związane
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Który materiał reklamowy przedstawia zdjęcie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Znakowanie gadżetów reklamowych wykonanych ze skóry i tworzyw sztucznych odbywa się metodą
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Podczas estetycznego formowania produktu poligraficznego sklejenie powierzchni druku z przezroczystą folią z tworzywa sztucznego nazywane jest procesem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Do koperty w formacie C4 zmieści się bez składania kartka papieru formatu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Łatwość i szybkość montażu i demontażu oraz możliwość wielokrotnego wykorzystywania do oklejania samochodu to cechy folii
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Który program umożliwi zaprojektowanie logo?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Do dokumentacji technologicznej nie zalicza się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Przepisy traktujące jako nieuczciwą reklamę przekaz odwołujący się do uczuć klientów przez wywoływanie lęku czy wykorzystywanie przesądów są zawarte w ustawie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Do opracowania wyników badań oglądalności telewizji należy wykorzystać dane z badań
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Ankieterzy badania opinii publicznej po przeprowadzonej kampanii społecznej zastosowali w kwestionariuszach ankietowych i wywiadach kwestionariuszowych pytania, które polegały na udzieleniu jednej z pięciu odpowiedzi ułożonych w porządku od stopnia całkowitej akceptacji do stopnia całkowitego odrzucenia. Pytania te noszą nazwę skali
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Który wskaźnik mediowy dostarczy informacji o tym, jaka część grupy docelowej miała kontakt z konkretnym przekazem reklamowym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Oblicz koszt dotarcia do audytorium reklamy (CPP) po 10-ciu emisjach reklamy, gdzie każda emisja to koszt 1 000 zł, a intensywność kampanii po 10-tej emisji wyniosła 500.
Poprawnie
Niepoprawnie