Kwalifikacja A27 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
czerwiec 2018
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Agencja reklamowa przygotowuje kampanię produktu, którego sprzedaż gwałtownie spada. Celem przekazu reklamowego w tej sytuacji powinno być poinformowanie klientów o
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
W celu pozyskania niezbędnych do realizacji reklamy informacji agencja opracowała kwestionariusz ankiety. Której skali pomiarowej użyto do badania w zaprezentowanym przykładzie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Która metoda słuchalności radia polega na pytaniu respondentów, jakich stacji i jakich audycji słuchali dnia poprzedniego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Przedstawione informacje statystyczne dotyczące grupy docelowej produktu X mają strukturę szeregu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
W odróżnieniu od modelu AIDA model oddziaływania reklamy AIDCAS w swoim ostatnim etapie skupia się na
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Przygotowując kampanię reklamową, pracownik agencji zbierze zamieszczone na rysunku informacje, wykorzystując
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Która ze strategii komunikacji, wyróżnionej w modelu FCB, wykorzystywana jest przy opracowaniu przekazu reklamowego artykułów spożywczych, przy których zaangażowanie w zakup jest małe, a motywy zakupowe racjonalne?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
W sloganie reklamowym Fanta – fantastyczny smak pomarańczy zastosowano
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Jaki efekt powinien zastosować grafik komputerowy, aby uzyskać przekształcenie fotografii pokazane na rysunkach?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Zgodnie z przepisami prawa projektując opakowanie papierosów należy przedstawić na nim obrazek ilustrujący społeczne i zdrowotne skutki palenia, który powinien zajmować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Określ rodzaj wizytówki pokazanej na rysunku oraz zestaw kolorów, w jakim została zaprojektowana.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Rysunek przedstawia rodzaje stoisk targowych. Jaki rodzaj stoisk oznaczono numerem 1?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
W przedstawionym na rysunku znaku firmowym tekst „Wszystko o wakacjach” określany jest jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Rysunek przedstawia logo jednego z portali społecznościowych, które ma postać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Licencje Creative Commons (wolne licencje) oferują różnorodny zestaw warunków licencyjnych – swobody i ograniczenia. Przedstawiony na rysunku symbol oznacza, że utworu wolno używać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Który program umożliwi zaprojektowanie logo?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Agencja reklamowa prowadząc kampanię producenta wybielających past do zębów realizuje strategię TTL (Through The Line). Które nośniki, zgodnie z przyjętą strategią, powinna wybrać do kampanii?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Nowopowstała sieć prywatnych placówek medycznych chce umieścić swoje reklamy na bocznej powierzchni blacharskiej i szybie strony bezdrzwiowej autobusów miejskich. Który z wymienionych nośników powinien zostać wykorzystany w kampanii?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Agencja reklamowa przygotowuje kampanię reklamową firmy produkującej kombinezony i kapelusze dla pszczelarzy. Chcąc osiągnąć jak najwyższą skuteczność dotarcia do grupy docelowej, powinna zdecydować się na reklamę w
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Producent soków owocowych zamierza przeprowadzić kampanię reklamową polegającą na lokowaniu produktu w jednym z czterech seriali emitowanych w telewizji. Wskaż serial, który powinna wybrać firma, biorąc pod uwagę największy przyrost oglądalności w miesiącu kwietniu w stosunku do marca.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Współczynnik szumu reklamowego (clutter) służy do pomiaru ilości czasu antenowego, który nie jest przeznaczony na zapowiedziany punkt programu. Im niższy jest ten współczynnik, tym większe prawdopodobieństwo dotarcia z komunikatem reklamowym do odbiorcy. Na podstawie danych zamieszczonych w tabeli dobierz optymalną godzinę emisji spotu reklamowego.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Agencja reklamowa prowadzi kampanię międzynarodowej korporacji, która ma dostęp do informacji o całościowych wydatkach reklamowych w branży oraz o swoim udziale w rynku. Korzystając z tych danych do ustalenia budżetu reklamowego, właściwa będzie metoda
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Agencja reklamowa zaplanowała dla firmy kosmetycznej MAY półroczną kampanię z użyciem całostronicowego ogłoszenia po prawej stronie w miesięczniku o modzie i urodzie. Na podstawie zamieszczonego cennika określ wysokość budżetu przeznaczonego na kampanię medialną firmy MAY.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Który dokument, stanowiący załącznik do media planu, umożliwiający szybką ocenę intensywności kampanii reklamowej w poszczególnych mediach, przedstawiono na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Zgodnie z Rozporządzeniem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 30 czerwca 2011 r. w sprawie szczegółowych warunków lokowania produktów audycje telewizyjne, w których są lokowane produkty, muszą być oznaczone za pomocą znaku graficznego na początku, na końcu oraz w momencie wznowienia po przerwie na reklamę lub telesprzedaż. Każdorazowe takie oznaczenie powinno trwać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Agencja reklamowa przygotowuje spot radiowy dla producenta jogurtu dla dzieci. Które treści powinny znaleźć się w reklamie podczas pierwszych sekund jej trwania?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Klient agencji reklamowej oczekuje gwarancji, że materiały reklamowe będą wydrukowane na papierze, którego produkcja przebiegała z uwzględnieniem minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko leśne. Pracownik agencji reklamowej realizując to zlecenie, powinien sprawdzić, czy na opakowaniu papieru widnieje znak
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
W jakiej minimalnej rozdzielczości powinien być przygotowany plik graficzny z projektem ulotki, aby nadawał się do druku offsetowego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Matryca nie jest wykorzystywana w technice druku określanej jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Agencja reklamowa otrzymała zlecenie przygotowania plakatów w rozmiarze 250 × 353 mm. W jakim formacie powinna zakupić papier, aby nie było potrzeby jego cięcia?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Optymalną techniką do wykonania nadruku na 50 bawełnianych torbach reklamowych jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Na którym z wymienionych gadżetów reklamowych można umieszczać nadruk za pomocą urządzenia pokazanego na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Zamieszczony slogan został wykonany przy użyciu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Jakiego rodzaju połączenie kolorystyczne zastosowano w projekcie szyldu zamieszczonym na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Która z wymienionych osób, zgodnie z regulacjami prawnymi oraz zasadami etyki zawodowej, ma zakaz reklamowania własnej działalności zawodowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Firma X wyemitowała 4 reklamy do 5 osób stanowiących grupę docelową. Wyniki badań oglądalności tych emisji przedstawia poniższa tabela. Ile wynosi wielkość wskaźnika OTS1+ po trzeciej emisji reklamy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Na podstawie tabeli określ, która marka rowerów górskich jest najbardziej rozpoznawalna wśród konsumentów.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Na podstawie załączonej tabeli wskaż medium, w którym koszt dotarcia do 1% grupy docelowej jest najniższy. Wykorzystaj wskaźnik CPP.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Na podstawie danych zamieszczonych w tabeli określ, w którym z krajów wiązana kampania radiowo-telewizyjna osiągnie największy zasięg.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Firma X przeanalizowała liczbę odwiedzających jej sklep internetowy klientów w trakcie trwania tygodniowej kampanii reklamowej, w ciągu tygodnia przed jej rozpoczęciem oraz w ciągu tygodnia po jej zakończeniu. Wyniki analizy przedstawia wykres zamieszczony obok. Który z wymienionych wniosków można wysnuć na jego podstawie?
Poprawnie
Niepoprawnie