Kwalifikacja A27 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
czerwiec 2021
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Do narzędzi promocji nie zalicza się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Producent garniturów męskich chciałby skierować swoją promocję do hurtowników. W tym celu powinien zastosować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Właściciele lokalnego zakładu fryzjerskiego chcą promować nową usługę wśród własnych klientek oraz wśród okolicznych mieszkańców. Najskuteczniejszym działaniem będzie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
AIDCAS, to model oddziaływania reklamy na który składają się:
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Producent wody mineralnej chce umieścić reklamę swojego produktu na oświetlonej, wolnostojącej tablicy przy drodze szybkiego ruchu. Agencja reklamowa powinna zaproponować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Czym jest merchandising?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Największy zasięg firmowej strony internetowej nazywany jest zasięgiem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Do tworzenia i edycji prostej bazy danych służy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Informację o tym, że reklamy nie mogą zawierać treści oraz elementów dyskryminujących, zachęcać do przemocy oraz bez uzasadnienia wywoływać poczucia lęku lub strachu, znajdują się w Kodeksie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Którą nazwę nosi ostatni etap strategii reklamy 6M?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Którego z nagłówków należy użyć podczas kampanii reklamowej informującej o nowych wcześniejszych godzinach otwarcia biblioteki?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Przedstawiony projekt logo składa się z dwóch elementów. Jednym z nich jest logotyp, a drugi to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Który typ reklamy należy zastosować dla produktów wprowadzanych na rynek?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Agencja reklamowa bez wiedzy autorów piosenki znacząco zmodyfikowała i wykorzystała jej fragment w spocie telewizyjnym. Które prawa zostały naruszone?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Do czego służy program komputerowy, którego okno dialogowe zostało przedstawione na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Którą techniką prezentacji reklamy należy się posłużyć, aby pokazać zalety nowego odkurzacza?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Za pomocą której formy reklamy lokalna piekarnia może niskim nakładem finansowym zaprezentować ofertę dnia wraz z ceną?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Na której ilustracji przedstawiono kaseton?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Które z mediów cechuje się w Polsce najwyższym współczynnikiem zapamiętywalności?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Celem kampanii reklamowej jest poinformowanie klientek zakładu fryzjerskiego o nowych zabiegach na włosy. Która z wymienionych form reklamy zapewni najlepsze dotarcie do grupy docelowej, którą są kobiety na co dzień korzystające z samochodu, słuchające przy okazji lokalnych rozgłośni radiowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Producent ma na celu zwiększenie efektywności kampanii reklamowej poprzez odpowiedni dobór mediów do przyjętej strategii reklamy, która zakłada osiągnięcie efektu synergii poprzez wykorzystane minimum dwóch różnych środków masowego przekazu. Producent zastosuje zatem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Lokalny zakład kosmetyczny w przeciągu ostatniego półrocza wydał na materiały promocyjne następujące kwoty netto: ulotki – 320,00 zł, wizytówki – 50,00 zł, ubrania firmowe – 435,00 zł oraz próbki kosmetyków – 650,00 zł. Ile wynosiła kwota brutto przeznaczona na materiały przy założeniu, że stawka podatku VAT wynosi 23%?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Specjalistą od zakupu mediów w agencji reklamowej jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Graficzna część media planu, zwierająca podział na dni, tygodnie lub miesiące i przedstawiająca okresy aktywności w poszczególnych mediach określana jest jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Reklama piwa w telewizji, radiu, kinie i teatrze nie może być emitowana w godzinach pomiędzy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Do której grupy znaków zalicza się logo umieszczone na opakowaniu produktów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Którego pytania brakuje w zamieszczonym modelu strategicznego planowania mediów Stephena Kinga?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Na ilustracji przedstawiono
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Umieszczenie reklamy na samochodzie firmowym może odbywać się za pomocą
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Do wykonania trwałej, nieodcinającej dopływu światła reklamy na szybach samochodowych agencja reklamowa powinna zastosować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Ile arkuszy papieru formatu A3 o wymiarach: 297 x 420 mm należy zużyć, aby ekonomicznie wydrukować 1000 szt. ulotek A6 o wymiarach 105 x 148?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Której techniki należy użyć do wykonania jednokolorowego nadruku na drewnianych ołówkach?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Rysunek przedstawia zasadę
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Na wysokość budżetu reklamowego nie wpływa
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Spis niezbędnych materiałów do realizacji reklamy nazywa się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Nośnika reklamowego o powierzchni 12 m2 nie powinno się umieszczać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Koszt dotarcia do tysiąca osób z grupy docelowej oblicza się, posługując się wskaźnikiem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Którą metodę badania należy zastosować, aby wykazać, jak długo oraz jakich stacji słuchał respondent w dniu poprzedzającym badanie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
W okresie trzech miesięcy po zakończeniu wizerunkowej kampanii reklamowej, odnotowano wzrost rozpoznawalności marki o 30%. Przedstawiona informacja jest wynikiem badań
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Podczas badania internetowego zmierzono spontaniczną świadomość marki dezodorantów. Którą informację można odczytać z wykresu?
Poprawnie
Niepoprawnie