Kwalifikacja A27 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
styczeń 2019
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Wprowadzając na rynek pokazany na rysunku produkt, zgodnie z siatką FCB, należy zastosować reklamę o charakterze
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Które z narzędzi promocji-mix zastosowała firma w akcji promocyjnej „Kup dowolne słodycze za min. 20 zł i odbierz kubek gratis”?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Wykorzystanie w komunikacji reklamowej wyjątkowej cechy produktu lub marki, która wyróżnia ją spośród propozycji oferowanych przez konkurencję i pozwala na jej zapamiętanie, określa się jako
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Która technika prezentacji reklamy wykorzystuje budowanie zaufania do produktu na podstawie opinii osób przedstawionych na schemacie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Biuro podróży zamierza zastosować na ulotce antykwę linearną szeryfową (egipcjankę), czcionkę charakteryzującą się prostymi formami, wykorzystującymi prawidła geometrii. W którym z przedstawionych nagłówków użyto tej właśnie czcionki?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Którego elementu brakuje w załączonym modelu oddziaływania na klienta określanym jako DIPADA?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
W ramce opisano psychologiczne oddziaływanie reklamy określane jako reguła
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Którą z wymienionych form reklamy powinna zastosować lokalna firma cateringowa, która chce pozyskać lojalnych klientów wśród ludzi starszych i samotnych, mających problem z nowoczesnymi technologiami komunikacyjnymi?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Producent słodyczy chce wprowadzić własne produkty do sprzedaży w znanej sieci marketów. Który z wymienionych zestawów materiałów reklamowych powinien zastosować do promocji swoich produktów w sklepach tej sieci?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Na czym polega ekspozycja typu „shop in shop”?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Oblicz koszt ogłoszenia prasowego, które firma „Smaczek” umieściła w prasie codziennej reklamując swoje usługi.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Ile maksymalnie może trwać jednorazowe wskazanie dwóch sponsorów w audycji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Który format ulotki otrzyma pracownik agencji reklamowej po złożeniu kartki formatu A4 dłuższym bokiem na trzy równe części?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Jaką regułę kompozycji fotograficznej zastosowano na zdjęciu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Którą regułę psychologii percepcji zastosowano przy projektowaniu przedstawionego plakatu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Który z wymienionych materiałów reklamowych opisuje załączona specyfikacja?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Którą formę reklamy internetowej oznaczono znakiem zapytania na rysunku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Którego z wymienionych programów powinien użyć pracownik agencji reklamowej w celu przygotowania dla klienta fachowej drukowanej publikacji wielostronicowej, składającej się z kilkuset stron?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
W reklamie usług dostawcy telefonii mobilnej bierze udział kilkoro roześmianych, młodych ludzi, jeżdżących na deskorolkach i pokazujących swoim zachowaniem i ubiorem przynależność do subkultury skejtów. Którego połączenia technik prezentacji reklamy użyto w przekazie reklamowym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Która z reklam, poddanych wstępnej ocenie respondentów przed emisją, najlepiej łączy w sobie trzy cechy: najbardziej wyróżnia się na tle innych, skłania do zakupu i kreuje wizerunek marki?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Na podstawie załączonej tabeli wybierz medium główne i wspomagające, które należy zastosować w reklamie jogurtu „Yogo MEN”, w grupie docelowej 24÷35-letnich pracowników biurowych, dbających o zdrowie, którzy są młodymi ojcami.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Firma reklamująca usługi bankowe, dysponująca budżetem 12 000,00 zł, chce wykupić reklamę w formie banera głównego w znanym portalu internetowym. Ile tygodni wyświetlana będzie reklama, jeśli zaplanowano 4 000 odsłon tygodniowo?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Jaki rodzaj intensywności kampanii reklamowej firmy kosmetycznej przedstawia załączony harmonogram mediów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Dokument określający wybrane do kampanii reklamowej media, środki i nośniki wraz z informacjami na temat daty i miejsca emisji, kosztów i założeń kampanii, to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Zgodnie z Kodeksem Etyki Reklamy telemarketing wychodzący prowadzony w ramach marketingu bezpośredniego może być wykonywany w godzinach
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Którego procesu produkcji materiałów reklamowych dotyczy opis?
Proces polegający na przyklejeniu do powierzchni zadrukowanej folii lub tkaniny, któremu poddać można np.: wizytówki, broszury, ulotki, w celu uzyskania ich odporności na działanie czynników zewnętrznych lub nadania połysku albo matowej powłoki.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Którą technikę uszlachetniania druku należy zastosować do umieszczenia na okładce książki wklęsłych pozłacanych liter?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Który materiał odporny na warunki atmosferyczne, lekki i wytrzymały, pozwalający na wycięcie skomplikowanych kształtów ploterem termicznym, a następnie pomalowanie na dowolny kolor farbami akrylowymi, można zastosować w celu wykonania liter 3D umieszczonych na szyldzie reklamowym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Które z urządzeń pokazanych na rysunkach jest maszyną do sitodruku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Który z wymienionych procesów należy przeprowadzić w celu złamania arkuszy (np. mapy, biuletynu) do określonego formatu za pomocą maszyny introligatorskiej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Którą metodę druku należy zastosować w celu zrealizowania zamówienia nadruku na 5 000 sztuk płyt CD?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Jaką nazwę noszą niebieskie, przerywane linie umieszczone na obszarze roboczym programu graficznego, ułatwiające wyrównywanie, umieszczanie i zmianę położenia obiektów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Którego z wymienionych haseł reklamujących produkty dla dzieci można użyć, aby było ono zgodne z zasadami Kodeksu Etyki Reklamy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Na podstawie załączonych wyników badań wskaż portal internetowy, w którym producent odzieży powinien umieścić swoją reklamę, chcąc wprowadzić na rynek serię nowoczesnych kostiumów kąpielowych dla młodych kobiet, które są miłośniczkami zdrowego stylu życia i podróży.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Ile wynosi współczynnik GRP kampanii reklamowej wody mineralnej „Jowita”, która dotarła do 45% grupy docelowej, a częstotliwość jej emisji wyniosła 3?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Który wskaźnik określa koszt uzyskania pojedynczego kliknięcia w nośnik reklamowy, obliczany jako stosunek liczby kliknięć w reklamę do kosztów całej kampanii?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Na podstawie danych w tabeli określ wartość TRP dla TV Life (faktyczny zasięg emisji) dla reklamy szamponu firmy kosmetycznej „Elise”.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Który z producentów galanterii skórzanej, stosując reklamę telewizyjną, osiągnął najwyższy współczynnik CPP (dotarcia do 1% grupy docelowej)?
Poprawnie
Niepoprawnie