Kwalifikacja T11 Planowanie i realizacja usług w recepcji
czerwiec 2015
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- T.11 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Który z wymienionych sprzętów stanowi obowiązkowe wyposażenie przedstawionego zespołu funkcjonalnego hotelu, niezależnie od kategorii i liczby jednostek mieszkalnych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
W której najniższej kategorii hotelu posiadającego 30 jednostek mieszkalnych, recepcja musi posiadać czytnik do akceptacji kart płatniczych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Stanowisko recepcjonisty przyjmującego rezerwację powinno być wyposażone
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Do obowiązków służby parterowej w hotelu należy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Którą z wymienionych usług powinien, w pierwszej kolejności zaproponować recepcjonista gościowi biznesowemu, który przyjechał do hotelu w celach służbowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Recepcjonista w trakcie procedury check-out zauważył, że gość jest niezadowolony z pobytu. W tej sytuacji recepcjonista powinien
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Które z działań podejmowane są w ramach sprzedaży osobistej usług hotelarskich?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Która z przedstawionych kart jest dla gościa potwierdzeniem udziału w programie lojalnościowym prowadzonym przez Hotel SPA?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Celem zwiększenia popytu na usługi hotelarskie wprowadzono w weekendy ceny niższe o 50%. Który instrument promocji zastosowano?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Pan Kowalski przesłał do hotelu zaliczkę, rezerwując pokój na rodzinny wyjazd. Recepcjonista powinien odnotować to w grafiku jako rezerwację
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Gość zarezerwował pobyt w hotelu w dniach od 10 do 14 marca, informując, że przyjedzie o godzinie 1000 pierwszego dnia, a wyjedzie o godzinie 800 ostatniego. Doba hotelowa w tym hotelu zaczyna i kończy się o godzinie 1000. Które oznaczenie rezerwacji w grafiku odpowiada złożonemu zamówieniu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Z którego systemu powinien skorzystać recepcjonista krakowskiego hotelu sprawdzając możliwość rezerwacji pobytu dla gości w hotelu w Paryżu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Który dokument stanowi dla gościa potwierdzenie terminu rezerwacji, ilości i rodzaju zamówionych pokoi oraz ich cen?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Klient zamówił pokój z dwoma łóżkami i pełne wyżywienie dla dwóch osób. Który z zamieszczonych skrótów powinien wpisać recepcjonista w formularzu rezerwacji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Którą z podanych informacji recepcjonista musi zapisać w formularzu rezerwacyjnym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Przedstawiony dokument recepcjonista jest zobowiązany przygotować przed przyjazdem gości typu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Na podstawie fragmentu grafiku obłożenia pokoi, określ którego z wymienionych pokoi nie może recepcjonista zarezerwować w terminie od 9 do 12 maja.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Do hotelu przybył, bez wcześniejszej rezerwacji, znany aktor. Dla której grupy pracowników recepcjonista powinien przygotować informację o przybyciu gościa i zamówionych usługach?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Którą z podanych informacji powinien przekazać recepcjonista w zleceniu, do działu służby pięter odnośnie ilości i rodzaju pokoi dla 40-osobowej grupy turystów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
O który dokument, umożliwiający realizację świadczeń zamówionych przez biuro podróży dla grupy turystów z Włoch, powinien poprosić recepcjonista podczas przyjęcia gości do hotelu w Polsce?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Kiedy należy dokonać otwarcia rachunku dla gościa hotelowego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
W którym z podanych przypadków recepcjonista może odmówić przyjęcia na przechowanie wartościowych przedmiotów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Procedura check-in może być przeprowadzona w oparciu o tzw. rooming list dla
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Na podstawie którego dokumentu recepcjonista może wydać gościowi klucze do pokoju hotelowego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Która z podanych czynności nie występuje w procedurze obsługi gościa VIP?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Nieodłącznym elementem procedury zarejestrowania gościa w obiekcie hotelarskim jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Gość hotelowy zgłosił w recepcji, że zgubił klucz elektroniczny. Co powinien zrobić w tej sytuacji recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Którą z czynności powinien wykonać recepcjonista podczas procedury przyjęcia gościa niewidomego do hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Gość w zamówieniu na usługi hotelarskie zwrócił się z prośbą o zarezerwowanie pobytu w hotelu obejmującego: nocleg, całodzienne wyżywienie, usługi rekreacyjne i rozrywkowe. Który rodzaj usług powinien zaznaczyć recepcjonista przyjmujący zamówienie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
W celu spełnienia oczekiwań gościa walk-in w pierwszej kolejności należy mu zaproponować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Ile kart rejestracyjnych musi wypełnić recepcjonista dla czteroosobowej rodziny: Anity i Tomasza Waśniowskich, ich trzyletniej córki Pauliny i dwunastoletniego syna Mateusza?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Którym zwrotem grzecznościowym powinien rozpocząć się list powitalny zostawiony w pokoju dla gościa VIP, którym będzie rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
W trakcie pobytu w domu wycieczkowym turyści zwrócili się z prośbą do recepcjonisty o sporządzenie oferty spędzenia czasu wolnego. Pracownik recepcji przygotował listę najważniejszych zabytków i informację o ich lokalizacji i godzinach otwarcia. Recepcjonista udzielił gościom informacji
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Goście przebywający w hotelu w Krakowie poprosili recepcjonistę o wskazanie atrakcji turystycznych miasta. Który z podanych obiektów powinien polecić recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Kiedy należy poinformować o usługach dodatkowych w hotelu, aby zwiększyć prawdopodobieństwo skorzystania z nich przez gościa?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Za pomocą którego dokumentu księgowego, biuro podróży może przekazać należności na rachunek hotelu za skorzystanie z jego usług?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Którą cenę jednostkową, bez podatku VAT, za nocleg gościa powinien wpisać recepcjonista w zaznaczonym polu fragmentu faktury?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Na podstawie fragmentu karty rezerwacyjnej, określ wartość brutto za usługi noclegowe świadczone przez hotel panu Janowi Nowakowi?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
W przedstawionym fragmencie faktury, w miejsce pytajników należy wpisać odpowiednio
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Który z wymienionych elementów jest wymagany na fakturze za usługi hotelarskie?
Poprawnie
Niepoprawnie