Kwalifikacja T11 Planowanie i realizacja usług w recepcji
czerwiec 2017
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Kwalifikacja T.11 – czerwiec 2017
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- T.11 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
- 
                        Pytanie 1 z 401. PytanieKtóry z wymienionych pracowników hotelu ma w zakresie swoich obowiązków m.in.: prowadzenie rejestru gości, reagowanie na ich skargi oraz pobieranie należności za pobyt? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 2 z 402. PytanieKtóry z pracowników hotelu zazwyczaj korzysta z przedstawionego na rysunku wózka? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 3 z 403. PytaniePrzyjaciółki postanowiły uczcić swoje czterdzieste urodziny, korzystając z oferty Spa & Wellness w nadmorskim hotelu. Która propozycja spędzenia czasu wolnego najlepiej spełni ich oczekiwania? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 4 z 404. PytanieGrupa studentów zamierza aktywnie spędzić czas w Beskidach. Który z zaproponowanych przez hotel pakietów najlepiej spełni ich oczekiwania? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 5 z 405. PytanieKtóre z urządzeń umożliwia recepcjoniście wysłanie do gościa hotelowego potwierdzenia rezerwacji? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 6 z 406. PytanieTurysta podróżujący po Polsce rowerem zatrzymał się na nocleg w miejskim hotelu. Które propozycje usług dodatkowych hotelu będą dla niego najbardziej przydatne? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 7 z 407. PytaniePracownicy recepcji osobiście prezentując i zachęcając gości do skorzystania z oferty hotelu stosują Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 8 z 408. PytanieWłaściciel pensjonatu w ramach pakietów pobytowych oferuje swoim gościom dodatkowo butelkę wina własnej produkcji. Który z instrumentów promocji stosuje gospodarz? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 9 z 409. PytanieZnany dziennikarz napisał do miesięcznika podróżniczego reportaż z podróży dookoła świata, w którym znalazły się zdjęcia hoteli sponsorujących wyprawę. Które narzędzie zastosowano do promowania tych hoteli? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 10 z 4010. PytanieKtóra z zamieszczonych kart może zostać zaproponowana wyłącznie gościom, jeżeli regularnie i często odwiedzają hotel? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 11 z 4011. PytanieNa którym etapie kompleksowej obsługi gościa recepcjonista powinien poinformować go o warunkach dokonania przedpłaty? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 12 z 4012. PytanieW celu usprawnienia obsługi grupy turystycznej w dniu przyjazdu recepcjonista powinien wcześniej poprosić organizatora wycieczki o Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 13 z 4013. PytanieKtóre systemy rezerwacyjne umożliwiają rezerwację: biletu lotniczego, miejsca noclegowego lub wynajmu samochodu w Stanach Zjednoczonych turyście, który aktualnie przebywa w hotelu w Europie? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 14 z 4014. PytanieKtóry dokument hotelowy zawiera informacje dla personelu, dotyczące zamówionych przez gościa usług dodatkowych? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 15 z 4015. PytanieDrużyna koszykówki zorganizowała zgrupowanie w ośrodku sportowo-wypoczynkowym. Dla których działów przede wszystkim, recepcjonista powinien przygotować informacje o przyjeździe sportowców? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 16 z 4016. PytanieW poniedziałek 1 lipca, gość hotelowy wynajął pokój 2-osobowy informując, że wyjedzie w najbliższy piątek rano. Na którym z przedstawionych fragmentów grafików zaznaczono opisaną rezerwację? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 17 z 4017. PytanieKtóry dokument powinien wystawić recepcjonista, w celu potwierdzenia przyjęcia na przechowanie wartościowych rzeczy gościa hotelowego? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 18 z 4018. PytanieRodzina z dziećmi wypoczywająca w pensjonacie postanowiła wybrać się o świcie na wycieczkę informując, że zabierze śniadanie ze sobą. Która propozycja recepcji będzie najodpowiedniejsza dla gości? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 19 z 4019. Pytanie1 maja 2017 r. o godz. 1012 do recepcji hotelu zadzwonił pan Piotr Kowalski i poprosił o przekazanie wiadomości pani Annie Nowak z pokoju nr 100 o treści: „Odwołuję jutrzejsze spotkanie”. Który druk message sporządzono prawidłowo dla opisanej sytuacji? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 20 z 4020. PytanieKtóre komórki organizacyjne hotelu, poza służbą pięter i działem gastronomii, powinny zostać poinformowane o życzeniach klienta, zawartych w zamówieniu usług hotelarskich? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 21 z 4021. PytanieKtóre czynności recepcjonisty najlepiej spełnią oczekiwania gościa, jeżeli pojawił się w hotelu przed rozpoczęciem doby hotelowej, bez wcześniejszej rezerwacji? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 22 z 4022. PytanieJak powinien zachować się recepcjonista, jeżeli gość słabo zna ofertę hotelu i jest niezdecydowany co do sposobu spędzenia czasu w trakcie pobytu? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 23 z 4023. PytanieKuracjuszowi z sopockiego sanatorium, który nie zdążył na ostatni pociąg powrotny, bardzo zależy na szybkim i niedrogim powrocie do domu w Warszawie. Które działanie recepcjonisty najlepiej spełni oczekiwania gościa? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 24 z 4024. PytanieRecepcjonista podczas przyjęcia gościa do hotelu zapisuje jego imię i nazwisko, datę i miejsce urodzenia, termin pobytu oraz obywatelstwo w Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 25 z 4025. PytanieKtórej z podanych atrakcji turystycznych recepcjonista nie powinien proponować gościowi, jeżeli chce on poznać historię odwiedzanego regionu? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 26 z 4026. PytanieKtóra z podanych grup usług dodatkowych oferowana jest zarówno gościom hotelu jak i passantom? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 27 z 4027. PytanieKtóra usługa powinna być dostępna dla gości w hotelu niezależnie od kategorii? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 28 z 4028. PytanieDo którego segmentu gości została skierowana oferta przedstawiona w ramce? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 29 z 4029. PytanieKtóre z wymienionych usług przeznaczone są wyłącznie dla gości specjalnych? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 30 z 4030. PytanieMałżeństwo postanowiło spędzić urlop w popularnym uzdrowisku, korzystając z gotowych pakietów dla niej: „W objęciach natury” oraz dla niego: „Na lądzie, morzu i w powietrzu”. Które komórki organizacyjne hotelu, odpowiedzialne za przygotowanie pakietów powinny zostać powiadomione o przyjeździe gości? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 31 z 4031. PytanieKtórym działom hotelowym recepcja powinna przekazać przedstawiony szczegółowy plan pobytu gości? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 32 z 4032. PytanieZa pomocą którego dokumentu księgowego biuro podróży może przekazać należności na rachunek hotelu za skorzystanie z jego usług? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 33 z 4033. PytanieKtóry rodzaj płatności za usługi hotelu poprzedza preautoryzacja? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 34 z 4034. PytanieIle wynosi wartość brutto usługi pralniczej zamówionej przez gościa hotelowego, jeżeli wartość netto tej usługi wynosi 20,00 zł, a stawka podatku VAT wynosi 23%? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 35 z 4035. PytanieW ofercie wakacyjnej pensjonatu zaproponowano gościom rabat na usługę noclegową, uzależniony od długości pobytu, tzn. 1 doba – 1% rabatu, 2 doby – 2% rabatu, 3 doby – 3% rabatu, itd. Jaką należność zapłaci małżeństwo za noclegi w terminie od 1 do 14 lipca, jeżeli cena wynajęcia pokoju dwuosobowego wynosi 200,00 zł/dobę? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 36 z 4036. PytanieJaka jest łączna wartość podatku VAT od wartości sprzedaży udokumentowanej na przedstawionym paragonie fiskalnym? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 37 z 4037. PytanieIle wynosi wartość brutto usługi gastronomicznej opisanej w przedstawionym fragmencie faktury? 
  Poprawnie Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 38 z 4038. PytanieKtóry dokument powinien wystawić recepcjonista w związku z popełnioną pomyłką w wysokości stawki podatku VAT na fakturze wystawionej dla gościa? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 39 z 4039. PytanieKtórą z wymienionych grup usług recepcjonista może połączyć na fakturze w jedną pozycję? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
- 
                        Pytanie 40 z 4040. PytanieKiedy pracownik recepcji hotelowej powinien wydrukować raport dobowy? Poprawnie
 Niepoprawnie
 
