Kwalifikacja T11 Planowanie i realizacja usług w recepcji
czerwiec 2018
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Kto zajmuje się przyjmowaniem zleceń na budzenie telefoniczne oraz prowadzeniem ewidencji tych zamówień w hotelu o rozbudowanej strukturze organizacyjnej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Które urządzenie wchodzące w skład wyposażenia recepcji umożliwia przesyłanie obrazów dokumentów linią telefoniczną?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Zadaniem recepcjonisty kasjera jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Na podstawie zamieszczonego zamówienia określ, który pakiet powinien zaproponować recepcjonista pani Skowrońskiej na pierwszy tydzień pobytu w ośrodku.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Wskaż ofertę, którą powinien zaproponować pracownik hotelu klientom zamierzającym zorganizować całonocne przyjęcie weselne w hotelu.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Które działanie marketingowe powinien zastosować właściciel hotelu w związku ze złymi ocenami strategii produktu przez gości?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Na podstawie informacji dotyczących programu lojalnościowego określ, który instrument zastosowano w hotelu w celu aktywizacji sprzedaży usług hotelarskich.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Do hotelu zadzwoniła pani Marta Kowalska z prośbą o zarezerwowanie pokoju 2-osobowego z łożem małżeńskim w terminie od 13 do 15 sierpnia. Na podstawie fragmentu grafiku rezerwacji wskaż numer pokoju, który powinien przydzielić jej recepcjonista.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Przedstawiony dokument, który został sporządzony przez recepcjonistę, to
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Hotel posiadający 50 pokoi przyjął na 14 lipca 2018 r. 55 rezerwacji. Jak nazywa się ta praktyka?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Kiedy najpóźniej recepcjonista powinien był wysłać odpowiedź klientowi na zamieszczone zapytanie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Gość hotelu poprosił pracownika recepcji o rezerwację biletu na prom. Z którego systemu rezerwacyjnego powinien skorzystać recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Na podstawie zamieszczonego zamówienia określ, ile i jaki rodzaj pokoi należy zarezerwować dla grupy z Głogowa.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Który etap procesu rezerwacji internetowej usług hotelarskich przedstawiono na zamieszczonym zrzucie ekranu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Który dokument sporządza recepcjonista w celu zapisania wszystkich szczegółów przyjętej rezerwacji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Która karta stanowi podstawę do wydania gościowi klucza do pokoju hotelowego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Komu recepcjonista powinien przekazać zamieszczoną w ramce informację dotyczącą pobytu gości?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Do pensjonatu przybyła rodzina Kowalskich bez wcześniejszej rezerwacji. Które usługi, oprócz noclegowych, należy obowiązkowo zapewnić gościom, jeżeli takie będzie ich życzenie, bez względu na kategorię pensjonatu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Co powinien zrobić recepcjonista, jeżeli niedowidzący gość hotelu ma problem z wypełnieniem karty rejestracyjnej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Która czynność wykonana przez gościa podczas procedury check-in jest potwierdzeniem jego pobytu w hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Którą z wymienionych czynności powinien wykonać recepcjonista jako ostatnią podczas procedury check-in grupy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
W jaki sposób powinien postąpić recepcjonista, jeżeli został telefonicznie poproszony o przekazanie informacji dla gościa hotelowego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Klient zainteresowany organizacją szkolenia w hotelu oczekuje od recepcjonisty przede wszystkim informacji na temat
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Którą usługę powinien zaproponować recepcjonista fanom szczypiorniaka spędzającym weekend w hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Na podstawie zamieszczonych danych określ, ile kart pobytu powinien wypełnić recepcjonista 1 sierpnia 2018 roku.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Gość hotelu położonego na obrzeżach Karpacza poprosił recepcjonistę o wskazanie drogi do Muzeum Sportu i Turystyki, znajdującego się w centrum tej miejscowości. Z którego źródła informacji powinien skorzystać pracownik hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Którą usługę powinien zaproponować recepcjonista hotelu w Legnicy niezmotoryzowanemu gościowi, jeżeli ma on zakupiony bilet kolejowy na przejazd na trasie Legnica – Wrocław oraz bilet na przelot z Wrocławia do Warszawy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Po wyrejestrowaniu z hotelu grupa turystyczna musi czekać 4 godziny na przyjazd autokaru. Którą usługę przede wszystkim powinien zaproponować recepcjonista gościom?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Gość hotelu poprosił pracownika recepcji o dodatkową poduszkę i koc. Kogo powinien poinformować recepcjonista o prośbie gościa?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Gość przybył do hotelu 15 maja i następnego dnia zdeponował w sejfie hotelowym na trzy doby laptopa. Którą datę wydania powinien wpisać recepcjonista w kwicie depozytowym?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Który rodzaj usług oferuje hotel, jeżeli zakres usług dodatkowych oparty jest na sentencji sanus per aquam?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Wskaż usługę bezpłatnie świadczoną w hotelu na życzenie gości.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Recepcjonista rozliczając należność za pobyt gościa kartą kredytową, powinien sprawdzić oprócz imienia i nazwiska okaziciela karty
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Z którą formą płatności jest związana preautoryzacja środków finansowych na zamówione w pensjonacie przez gościa usługi noclegowe i wyżywienie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Zgodnie z zamieszczonym fragmentem umowy, za sprzedaż miejsc noclegowych hotel jest zobowiązany udzielić rabatu
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Który rodzaj ceny zastosowano w panelu rezerwacyjnym do wyliczenia kosztów pobytu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Dokumentem sporządzanym przez recepcjonistę na życzenie gościa, w dniu wyjazdu z hotelu, jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Na którą kwotę należy wystawić fakturę gościowi, jeżeli wynajął on pokój 2-osobowy na trzy doby i jest posiadaczem karty stałego klienta uprawniającej do 15% rabatu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Oblicz wartość netto usługi żywieniowej, jeżeli wartość brutto wynosi 64,00 zł, a stawka podatku VAT 8%.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Na podstawie przedstawionego fragmentu faktury ustal kwotę podatku VAT, którą powinien recepcjonista wpisać w puste pole, rozliczając koszty zrealizowanej usługi.
Poprawnie
Niepoprawnie