Kwalifikacja T11 Planowanie i realizacja usług w recepcji
czerwiec 2019
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Zadaniem którego pracownika recepcji jest rejestrowanie gości?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Pomoc gościom hotelu 4* w przeniesieniu walizki z recepcji do pokoju jest obowiązkiem
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Do zadań którego z pracowników hotelu 5* należy zaplanowanie na prośbę gościa kilkugodzinnej wycieczki po mieście?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Który pakiet usług jest najbardziej odpowiedni dla przebywającej w hotelu, w ramach konkursu geograficznego, grupy gimnazjalistów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Która z przedstawionych ofert hotelu jest najbardziej odpowiednia dla passantów?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Który instrument promocji zastosował hotel, sponsorując imprezę dobroczynną na rzecz dzieci niepełnosprawnych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Którą ze strategii zastosowano w hotelu, gdy w okresie zimowym do każdego pokoju dodatkowo dołożono ciepły koc i kapcie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Na podstawie zamieszczonego grafiku rezerwacji określ możliwy termin rezerwacji pokoju dwuosobowego na dwie doby w drugim tygodniu marca.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Na podstawie fragmentu zamówienia na usługi hotelarskie wskaż datę sporządzenia i adresata potwierdzenia rezerwacji.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Gość wyjeżdżając z hotelu, zamówił w recepcji pokój na przyszły termin. Który to rodzaj rezerwacji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Którą rezerwację powinien przyjąć recepcjonista od gościa oczekującego, że jego pokój będzie do dyspozycji przez pierwszą dobę hotelową planowanego pobytu, bez względu na to, o której godzinie przybędzie do hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Który dokument powinien sporządzić recepcjonista, przyjmując rezerwację telefoniczną na usługi hotelarskie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Przyjęcie którego typu gości w hotelu odbywa się na podstawie rooming list?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
W którym dokumencie sporządzonym przez recepcjonistę i wysłanym na życzenie zleceniodawcy do gościa powinny znaleźć się informacje m.in. o terminie pobytu i zamówionych usługach, bez podawania cen?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Informacje o gościach no show recepcja w pierwszej kolejności powinna przekazać do
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Recepcjonista przyjął zamówienie od gościa, który będzie korzystał z noclegu oraz usług w taryfie FB. Która komórka organizacyjna powinna zostać poinformowana o życzeniu klienta?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Koncern samochodowy zamówił w hotelu organizację ośmiogodzinnej konferencji dla dyrektorów swoich oddziałów. Na podstawie fragmentu zamówienia określ, które usługi recepcjonista powinien zlecić do zrealizowania przez dział techniczny.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Na podstawie, którego z podanych dokumentów nie można zarejestrować gościa w hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Rodzina wybrała hotel, który jest położony niedaleko lotniska i przyjmuje zwierzęta. Zarezerwowała pokój z telewizorem i łazienką, w której jest wanna. Ich oczekiwania związane z pobytem w obiekcie spełnią usługi oznaczone piktogramami
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Podczas wręczania gościowi rachunku zawsze należy zapytać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Recepcjonista, widząc wchodzącego gościa do hotelu, w pierwszej kolejności powinien
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Kwit depozytowy recepcjonista sporządzi i wręczy gościowi, który
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Który z podanych elementów powinien znaleźć się na karcie rejestracyjnej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Który dokument sporządzony przez recepcjonistę uwzględnia warunki rezerwacji?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Który z obiektów na zamieszczonych rysunkach jest godny polecenia gościom przebywającym w hotelu w Krakowie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Recepcjonista udzielił gościowi informacji turystycznej, gdy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Który pakiet usług dodatkowych świadczony gościom hotelowym jest najczęściej wliczony w cenę usług podstawowych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Które usługi może zaoferować recepcjonista młodym kobietom, jeżeli przyjechały zrelaksować się w hotelu i przy okazji zwiedzić miasto?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Którą z przedstawionych ofert usług dodatkowych recepcjonista powinien zaoferować rodzinie z dwójką małych dzieci (2 i 5 lat)?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Informacje o przyjeździe stałego gościa, który ma status VIP-a, pracownik recepcji powinien w pierwszej kolejności przekazać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Do którego działu hotelu recepcjonista powinien przekazać informacje o usterkach w jednostkach mieszkalnych, zgłoszone przez gości?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Stały gość hotelu, w dniu przyjazdu obchodzi pięćdziesiąte urodziny. Do którego z działów recepcjonista powinien przekazać tę informację?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Do rozliczeń bezgotówkowych nie zalicza się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Za dwudniową konferencję zorganizowaną w hotelu zamawiający, po otrzymaniu faktury z odroczoną płatnością, powinien zapłacić
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Celem preautoryzacji karty płatniczej gościa hotelowego jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Ile wynosi wartość brutto usługi pralniczej zamówionej przez gościa hotelowego, jeżeli wartość netto tej usługi wynosi 40,00 zł, a stawka podatku VAT wynosi 23%?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Który dokument będący elementem rozliczenia z gościem hotelowym powinien zawierać numer identyfikacji podatkowej sprzedawcy?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Na podstawie zamieszczonego cennika oblicz kwotę należną za usługi hotelowe, z których skorzystali Państwo Kowalscy tj. pobyt z pełnym wyżywieniem na 3 doby. Goście przyjechali do hotelu o godzinie 1700.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Gość skorzystał z usług hotelu w terminie od 10 do 12 września w taryfie BB w cenie 250,00 zł brutto za dobę. Dodatkowo wykupił dwa masaże ciała w cenie 90,00 zł brutto każdy. Za usługi podstawowe zapłacił kartą kredytową służbową, a za usługi fakultatywne gotówką. Wskaż należność zapłaconą gotówką.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Oblicz wartość podatku VAT za usługę noclegową, jeżeli wartość brutto usługi wynosi 1 500,00 zł, a stawka podatku 8%.
Poprawnie
Niepoprawnie